7

8.7K 674 1.3K
                                    

Hyunjin çalışanlar olmadığı için Felix'e yemek hazırlıyordu. Felix ise 5 karış suratla masada oturuyor, Hyunjin'in kapalı olan telefonuyla bakışıyordu. Ekrana gelen bildirim Hyunjin'in dikkatini çekmesede Felix'in dikkatinden kaçmamıştı.

Lucia
Sevgilim sizi çok özledim.

Fotoğraf

Ekranda gördüğü yazılarla telefonu eline alıp fotoğrafa baktı. Tabii ki Lucia denen kadının fotoğrafıydı. Gördükleriyle gözleri kocaman açılırken 'geri dön' tuşuna basarak fotoğrafı görmeyi engellemişti. O gördükleriyle şok yaşarken Hyunjin ona doğru dönmüştü. Elindeki tabağa bırakıp hızlıca Felix'in elinden telefonu almıştı.

"Noldu Hyunjin? Korkuyor musun?"

Hyunjin ilk önce gelen mesajlara sonrada Felix'e bakmıştı.

"Ne diyorsun Felix? Niye korkayım?"

"Sevgilinle olan konuşmalarını görmemden."

"Sevgilim yok bebeği-"

Elleriyle Felix'in ellerini kavramak istediğinde küçük olan hızlıca 2-3 adım arkaya atmıştı.

"Dokunma bana!"

"Bana sesini yükseltme Felix!"

"Yükselteceğim tamam mı!? Sende, cezalarında o kadında umrumda değ-"

Lafını tamamlayamadan Hyunjin ona yaklaşmış ve yüzüne tokat indirmişti.

"Ne sanıyorsun Felix!? Sadece ömrümün sonuna kadar sadece baktığım bir çocukla mı yaşayacağım!? Senden bir karşılık alamazken neden peşinden koşayım!?"

Felix yana düşmüş yüzünü kaldırıp dolu gözleriyle Hyunjin'e bakmıştı.

"Üzgünüm ama ben o kadın gibi bir orospu değilim!"

"Oh öyle mi Hwang Felix? Sevgilinle yattığını ne çabuk unutuyorsun?"

"Sende başka kadınlarla yattığını ne çabuk unutuyorsun!?"

"Peki. İnsanlara istediğin kadar göt ver. Umurumda değilsin."

Hyunjin'in yüzüne bir tokat patlatıp yakalarından tutmuştu küçük olan. Boyu biraz kısa olduğu için çok ciddi bir pozisyonda durmasalarda tehlikeli görünmek istiyordu.

"Sen ne dediğinin farkında mısın ya!? Benimle nasıl konuştuğunun farkında mısın!?"

Hyunjin onun yakasındaki ellerini çekip basının üstünde sabitlemişti.

"Asıl sen benimle nasıl konuştuğunun farkında mısın Felix!? Senin eski okulunda neler yaptığını bilmiyor muyum sanıyorsun!? Tuvalet kapılarına numaranı yazmalar, sapık fotoğraflar çekip sınıf grubuna atmalar, erkekleri geceleri evine almalar, etekle dolaşmalar? Sen söyle, hangimiz daha ahlaksız?"

Flashback

"Hadi Eunji acele et!"

Hari ve Eunji bir plan kurmuşlardı. Ve plan için lazım olan şeyler ruj ve bir adet Felix.

Eunji geldiğinde Hari erkekler tuvaletinin kapısını açmış ve içeride birinin olup olmadığını kontrol etmişti. Kimse olmayınca Eunji'ye gel işareti yapmıştı. Tuvalette 3 kabin vardı. Hari elindeki kırmızı rujla ilk kabine girmiş ve cebinden telefonunu çıkarmıştı. Eunji'de 2. Kabine girip aynı şeyi yapmıştı. Felix'in numarasına bakıp kapının arkasına rujla yazmaya başlamışlardı. Numaranın yanına bazı sapık kelimeler yazmışlardı. Dahası olarakta kabinlere Felix'in adresini yazmışlardı.

Little Boy ✓ | Hyunlix DaddykinkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin