Christian
Naše rty se spojily lehkým dotykem. "Jsi můj anděl."
Maya zavřela oči a já cítil, jak z jejích ramen pomalu mizí napětí.
"Když jsem... byla s... Ďáblem... byl jsi můj zachránce. Ty nejsi její. Nemůžeš... být její," pokračovala Maya a dál mi lámala srdce.
"Pst... nejsem její. Jsem tvůj, Mayo. Jen tvůj. Předtím jsem byl tvůj. Jsem i teď. A vždycky budu tvůj. Stejně jako ty jsi moje," zašeptal jsem jí do uší a doufal, že si ta slova později zapamatuje.
"Stejně jako já jsem tvůj zachránce. Ty jsi můj krásný anděl."
Shrnul jsem to. Měla zavřené oči a já poznal, že brzy usne.
S úsměvem jsem se zadíval na tu krásku ve svém náručí.
Hodlám na tebe čekat, Anděli. Navždy. Tohle je můj zkurvený slib, který jsem ti dal.
O 1 týden později
"Otoč se," nařídil jsem tiše. Maya mě poslechla a opřela se o mě.
"Je ta voda moc horká?" Zeptal jsem se a namydlil jí záda.
"Ne," odpověděla tiše.
Usmál jsem se její odpovědi a pokračoval v mytí. Otřel jsem jí nohy a pak ji otočil. Vymáčkl jsem si do dlaně trochu šamponu a masíroval jí vlasy.
Zavřela oči a naklonila se ke mně. Uchechtl jsem se a rychle ji opláchl. " Tak, a je to. Hotovo."
Maya otevřela oči a zadívala se na mě, její oči byly bez jakýchkoli emocí. "Děkuju."
Políbil jsem ji na rty a pomohl jí ze sprchy. Poté, co jsem nás oba obtočil ručníky, jsem jí vysušil vlasy.
Téměř zasněně si povzdechla, než se mi opřela o hruď. "Je to příjemné?"
"Ano." Přikývla.
"Chceš, abych tě učesal?"
Znovu přikývla. "Prosím."
Vešli jsme do ložnice a ona se usadila na posteli. Vylezl jsem si za ni a začal jí česat vlasy, dokud nebyly hladké a lesklé.
"Hotovo," zamumlal jsem a políbil ji na rameno. "Vypadáš nádherně, Mayo."
Na jejích rtech jsem zahlédl malý náznak úsměvu. Zatočila se mi hlava, když jsem viděl náš pokrok.
"Nejkrásnější." Koutek jejích rtů se naklonil v přízračném úsměvu. "A co já?" Škádlil jsem ji.
Vstal jsem z postele a postavil se před ni. Maya na mě zírala s otevřenou pusou. Věděl jsem, že na ni tlačím. Maya nepromluvila víc než pár slov.
Ano. Ne. Dobře. Prosím. Děkuji.
Občas pronesla větu, pokud šlo o něco, co opravdu chtěla říct. Ale to se stávalo jen zřídka.
Pokud promluvila, tak jen ke mně.
Miu přivádělo k šílenství, že s ní Maya nemluví.
Maya byla většinou tichá a pozorná.
Pokud projevila nějaké emoce, bylo to proto, že jsem udělal něco, co jí připomnělo minulost. Pořád ještě nezahrála ani jednu písničku na klavír.
Ale věděl jsem, že přítomnost v tom pokoji jí přináší klid. Stejně jako ten potok. Vždycky, když tam byla, měla na tváři klidný výraz.
Oči se jí nepatrně třpytily a ukazovaly malé kousky štěstí, které v těch chvílích cítila.
Maya si odkašlala, čímž mě vytrhla z myšlenek. Nervózně se kousla do rtů a podívala se do klína.
"To je v pořádku," rychle jsem to opravil.
Držel jsem ji za bradu a usmál se. "Nemusíš mi říkat nic, co nechceš."
Dal jsem jí pusu na čelo a odtáhl se. "Musím se jít převléknout."
"Jsi krásný."
Otevřel jsem ústa a rychle je zase zaklapl. Málem jsem přestal dýchat a musel jsem několikrát polknout.
Řekla to tak rychle a teď se mi vyhýbala pohledem.
Usmál jsem se. Byla tak vzácná a cenná.
Nemohl jsem si pomoct, ale usmál jsem se, když jsem odpověděl. "Děkuji ti, Anděli. I když by mi nevadilo, kdybys mě nazvala více hříšně, nebo lahodně sexy. Udělalo by to velké divy s mým už tak velkým egem."
Překvapeně se nadechla a oči se jí rozšířily. "Ty si to taky pamatuješ?" Zamumlal jsem.
Když neodpověděla, políbil jsem ji na rty a odtáhl se. "Musím si vyřídit pár věcí. Můžeš si zdřímnout, a až se vrátím, půjdeme do místnosti s klavírem."
Maya němě přikývla a já odešel do šatníku. Když jsem se oblékl, vyšel jsem ven a uviděl Mayu už v posteli.
Věnoval jsem jí poslední pohled a vyšel ven.
V tělocvičně jsem potkal Alexe. "Maya poprvé promluvila, když mě viděla zraněného," začal jsem.
Alex na mě překvapeně zíral a pak se usmál, než propukl v smích. "Začíná to být větší zábava, než jsem si myslel."
"Jdi do prdele," zavrčel jsem a zasadil ránu pěstí do boxovacího pytle. Měl jsem holé klouby a věděl jsem, že budou brzy krvácet.
"Omlouvám se, ale nemám o tebe už zájem. Mám radši vlhké kundy." Alex se zasmál a vyhrnul si rukávy.
Zasadil jsem další zuřivé údery do pytle, klouby už jsem měl rozedřené a kůže mi krvácela.
"Tak jak moc chceš, abych tě vojel?" zeptal se a přistoupil blíž.
"Myslel jsem, že jsi říkal, že tě zajímají kundy?"
"Můžu použít tvůj spirálový nůž, můžeme si užít více zábavy?"