Herkese merhabalar,
Uzun bir süre sonra yeniden yazmak bana iyi gelecek, yaralarımı saracak :). Umarım okumak da sizlere iyi gelir ve yaşadığımız bütün kötü olaylara rağmen biraz olsun eğlenebiliriz.
Elimizde yeni bir kurgu var, ilk defa deneyeceğimiz bir kurgu. Yapabileceğime inanıyorum, desteklerinize de güveniyorum. Kurgunun genel hatlarından bahsedip açıklama kısmını bitiriyorum. Sizlerde yarın, 22.22'de ilk bölümü okumuş olursunuz.
Kurgu Hakkında;
1) Hedefimiz texting adı altında yazmak bütün kurgu text üzerinden dönmeyecek.
2) İlk 15-20 bölüm kadarı text olarak planladım sonrasında 20 bölüm de normal kurguyu devam ettirip bitirme niyetindeyim. Yani çok uzun bir serüvene dalmıyoruz.
3) Bol arkadaşlık ilişkilerinin olduğu, çok karakterli bir kitap olacak.
4) Her beş bölümde bir instagram bölümü alacaksınız.
5) Karakterlerin gerçek hayatla bağlantıları bulunmakta fakat birebir aynı kişi olmamaktadır.
6) Argo, küfür ve nefret söylemleri içermesi yüksek ihtimalli, şimdiden belirtmek istiyorum.
7) Cinsel ögeler, çıplaklık barındırması da kitabın farzı.
8) Kullanılan görsellerin; ten rengi, vücut şekli, dövme yahut benzer ögeler açısından aynı olması mümkün değildir; temsilidir.
9) Bazı semboller ve anlamları;
a. |: gönderilmeyen mesaj
b.📍: konum
c. 💬: yazıyor
d.🚫: engel
e. ↪️↩️: yanıtlanan mesaj
g.®️: silinen, geri alınan gönderim.10) Bölümler herhangi bir sıkıntı olmazsa üç günde bir gelir, geçilecek bir sınır belirlersem onun dolmasıyla hemen de gelebilir.
Şimdilik aklıma gelenler bunlar, olursa bir değişiklik ve yenilik mutlaka buraya eklerim. Şimdilik vedalaşalım, hızlı ve etkili bir serüven olacağına inancım tam, ilk bölümde görüşmek üzere.
Sevgilerimle, MK.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
22 | Yarı Texting
Teen Fiction🧠: Diyorum ki Asilhan 🧠: Parmaklarım yoruldu 🧠: *fotoğraf Asilhan: Hay sikeyim Asilhan: Islaksın Asilhan: Bana niye atıyorsun 🧠: Islaklığımı sana bulaştırmak istiyorum 🧠: Kaslı parmakların beni dağıtırken 🧠: Bal gözlerini izlemem gerek �...