31 Aralık 2022
Mihra Akadalı
Gökyüzü bütün kasvetin bu geceye ayırmış gibiydi. Zifiri karanlıkta ay bile görünmüyordu. Ara sıra çakan şimşekler kalbimdeki sızının üzerine düşüp alevini harlıyordu. Gökyüzü aydınlanıyordu, kalbim ayrılık düşüncesiyle sızlıyordu. Aldığım derin nefes boğazımı tahriş etti. Her bir hareketim tenime batıyordu. Sessizlik bize karıştı. Asilhan ve Mihra... Biz olmayı zar zor başarmaya çalışan aptallardık.
Yağmur damlaları ufak ufak düşmeye başlarken cama, öylece dışarıya bakıyordum. Göğsümde uzanan Asilhan'ın ensesindeki elimi oynattım. Ben saçlarını okşadıkça göğsüme yayılıyordu. Bu gece son gecemizdi, yarın bu saatlerde yanımda olmayacaktı. Sol yanağı tamamen göğsüme bütünleşmişti. Saçlarından şakağına doğru indim, yanağını okşadım ufak hareketlerle. Her bir hareketimde derin bir soluk alıp yavaşça bırakıyordu.
Uzanıp aldığım telefonumla aklımı biraz olsun dağıtmak istedim. Asilhan dingin bir şekilde uzanmaya devam ederken gelen mesajlarıma baktım. Arkadaşlarım yine grubumuzu doldurmuşlardı fakat ben okumak için sıfır istek duyuyordum. Öylece göz gezdirirken adımla atılan etikete ve ne yaptığıma dair mesaja cevap verdim. Göğsümde daha doğrusu üstümde yatan Asilhan'la ufak bir fotoğraf çektim. Ensesinden saçlarına karışan elim ve üst üste olduğumuz anlaşılıyordu sadece. Tek bir an bile düşünmedim ve fotoğraftı gönderdim.
Vazgeçilmezler 💘 grubuna 2 yeni mesaj atıldı.
Mihra:
Mihra: Uzanıyoruz
İkisi de bu anı bekler gibi mesaja baktılar. Usulca tepkilerini bekliyordum.
MiyavMinam😽: Vay anam babam
MiyavMinam😽: Teyze oluyorumSarı Neşterim🔪: Yuuhhhh
Sarı Neşterim🔪: Ağzımdaki cipsi düşürdüm
Sarı Neşterim🔪: Maşallah pek güzel süründürüyorsun
Sarı Neşterim🔪: Ama üstündeMiyavMinam😽: ŞAJDŞAJFŞADKŞAKDŞA
MiyavMinam😽: Asil giyinik olmasa sevişiyorlar derdim
MiyavMinam😽: Nasıl taşıyorsun kuzum sen onuMihra: Komik değilsiniz
Sarı Neşterim🔪: Boşver şimdi komikliği
Sarı Neşterim🔪: Barıştınız mı?????
Sarı Neşterim🔪: Affettin mi sen bunu şimdiMiyavMinam😽: Kız ağzından bal damlıyor
MiyavMinam😽: İnşallahMihra: Barıştık sanırım da
Mihra: Tam affetmedim az affettim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
22 | Yarı Texting
أدب المراهقين🧠: Diyorum ki Asilhan 🧠: Parmaklarım yoruldu 🧠: *fotoğraf Asilhan: Hay sikeyim Asilhan: Islaksın Asilhan: Bana niye atıyorsun 🧠: Islaklığımı sana bulaştırmak istiyorum 🧠: Kaslı parmakların beni dağıtırken 🧠: Bal gözlerini izlemem gerek �...