Când Hao Guozi a primit raportul portarului că Gu She era afară, aproape că a căzut de pe scaun.
--Gu She? Ești sigur că este Gu She? A deschis larg ochii.
Portarul a fost șocat de reacția lui și a crezut că Stăpânul său i-a făcut ceva de neiertat lui Gu She, așa că s-a ghemuit când a răspuns:
--Acest slujitor a fost portar de câțiva ani. Sunt sigur că este, într-adevăr, Gu She. S-a oprit o clipă și și-a dat seama că era ca și cum ar fi plătit pentru a salva pe cineva de la dezastru, apoi a continuat să spună:
---Yamenul are o ușă din spate. Dacă ieși de acolo și să mergi pe alee.
Hao Guozi a întrebat prostește:
--Să pleci unde?
---Unde vrei să mergi, poți să mergi. Știu că pe baza personalității lui Gu She, el nu te-ar deranja. Dacă Maestrul nu este prin preajmă, va pleca în cele din urmă.Portarul s-a dedicat să-și sfătuiască Stăpânul. Deși el și Hao Guozi nu se gândeau la același lucru, totuși aveau aceeași intenție.
Ascultându-l, Hao Guozi a fost puțin mișcat. Apoi s-a reconsiderat și s-a gândit în sine:
-- Tânărul Maestru este atât de preocupat de Gu She. Dacă află că el însuși la evitat pe Gu She, mă tem că Tânărul Maestru se va îmbufna. Deși Tânărul Maestru a spus că nu-l va afecta, tocmai și-a revenit după o boală gravă. În cazul în care această chestiune îl deprimă, atunci va fi marea mea greșeală.
În timp ce Hao Guozi a fost nehotărât în privința asta, a văzut un tip tânăr în haine fine, care a trecut prin ușa arc și s-a îndreptat spre el.
--Cine eşti tu?Hao Guozi a sărit afară.
Tânărul tip îmbrăcat frumos și-a ridicat din sprâncene,
--Gu She.
--Tu ești Gu She?Hao Guozi a fost șocat și nu a putut să nu se uite la Gu She cu atenție. Gu She a fost cu adevărat arătos și mai grațios decât acei tipi de la Qun Xiang Lou, ceea ce a adăugat anxietatea lui Hao Guozi pentru Tânărul său Maestru. În trecut, din cauza Tânărului Maestru Yi Yu, Tânărul său Maestru ajunsese într-o stare atât de jalnică. Acum, el nu știa ce fel de necazuri avea să le facă Gu She, care într-o singură privire era clar de o sută de ori mai puternic decât Tânărul Maestru Yi Yu.
Gu She era obișnuit să fie evaluat de alții încă de la o vârstă fragedă, așa că nu se simțea ciudat. S-a uitat în jur și a întrebat:
--Unde este Tao Mo?
--El ascultă învățăturile secretarului Jin chiar acum. a răspuns Hao Guozi subconștient.
--Unde?
Hao Guozi era pe cale să răspundă din nou, dar a fost imediat alertat, așa că a răspuns:
--De ce ar trebui să-ți spun?
Gu She își miji ochii.
Hao Guozi a simțit un fior brusc, dar a spus cu nebunie:
--Când Tânărul Maestru învață, nimeni nu-l poate deranja. Dacă aveți vreo problemă cu el, îmi puteți transmite mesajul.
--Studiu?Ochiul lui Gu She se îndepărta. Nimeni nu putea spune ce era în mintea lui.
Hao Guozi nu era fericit în interior. El însuși era un bărbat matur, cum a putut Gu She să-l ignore? Mai mult, ei încă vorbeau chiar acum!
--Lasă-l să vină aici.A spus Gu She și a început să intre în biroul în care stătea Hao Guozi. A găsit un loc unde să se poată bucura de lumina soarelui și s-a așezat pe îndelete.
CITEȘTI
Dragostea este mai mult decât un cuvânt 💖
Historical FictionTao Mo este un tip jucăuș cu o familie bună. El a cumpărat un post de magistrat în comunitatea Tanyang, un loc binecunoscut pentru avocați.Deoarece ambii sunt avocați de top, Lin Zheng Yong și Yi Chui locuiesc acolo💖. Tao Mo este analfabet și ne...