Capitolul 16

7 2 0
                                    

Hao Guozi a rămas uluit.

Domnișoara Tong era cu adevărat îndrăgostită. Chiar și-a irosit  cinci ani din viață. Nu e de mirare că zvonurile care circulau prin oraș spuneau că este înțepătoare, feroce și dură. Cel mai probabil era ca  să-și mențină acordul cu Cai Fengyuan, doar că acest Cai Fengyuan a fost prea dezamăgitor.

Cai Fengyuan a spus:

--De data aceasta, la examenul imperial la nivel provincial, am înțeles pe deplin că voi trece. Când va veni momentul, voi merge în capitală pentru a câștiga notele cele mai mari la examenele imperiale și voi aduce onoare strămoșilor mei, atunci aș putea avea o discuție bună cu familia Tong pentru a propune o alianță de căsătorie.

Tao Mo a întrebat cu îndoială:

--Este această cerință a maestrului Tong și a doamnei Tong?

Cai Fengyuan a răspuns:

--Deși nu au spus-o personal, reședința familiei Tong este o gospodărie grozavă. Dacă nu am nimic, cum pot ei să aibă o părere bună despre mine? Desigur, nu sunt în lumina reflectoarelor. ar putea vorbi despre asta.

Hao Guozi a spus:

--Va fi cu adevărat minunat. Acum că domnișoara Tong a murit, pentru câți ani ați dori să susțineți examenul ? În cel mai rău caz, puteți aduce  un omagiu.Cred că asta poate îndeplini și dorința de o viață a domnișoarei Tong.

Cai Fengyuan s-a simțit atât de asuprit de el încât a rămas fără cuvinte. Într-o clipă, el a plâns cu amărăciune când a spus:

--De unde aș ști, de unde aș ști că va fi așa? Cu siguranță părinții ei încăpățânați sunt cei care au constrâns-o să facă asta; altfel, de ce ar lua lucrurile asa  prost? Acum două luni, ea era încă bine.

Tao Mo a întrebat:

--V-ați întâlnit  acum două luni?

Cai Fengyuan a răspuns:

--În data de cincisprezece a acelei luni, ne-am întâlnit la Templul Guanyin. I-am spus că vreau să mă concentrez asupra examinării civile imperiale și că nu voi putea să o văd pentru o vreme. Ea a fost de acord și a fost cel mai puțin lucru care s-a simțit în neregulă.

Tao Mo a întrebat:

--Fără plângeri?

Cai Fengyuan și-a ocolit privirea.

--Asta... de atâția ani, ea sperase că se va putea căsători cât mai curând posibil.

Hao Guozi pufni rece. Cu toate acestea, el la batjocorit pe Cai Fengyuan și nu-i datora nicio simpatie!

Tao Mo s-a gândit un timp, dar nu a putut să întrebe altceva, așa că a spus doar:

--Dacă ești sincer față de domnișoara Tong, de ce să nu-ți aduci omagiul la reședința familiei Tong? S-ar putea ca maestrul Tong și doamna Tong să nu fie la fel de bine. ceea ce ți-ai imaginat. Este un lucru trist să-ți vezi copilul murind înaintea lui . Și, în plus, domnișoara Tong a murit deja. Chiar dacă aveți nemulțumiri, este obligatoriu să o vedeți pe domnișoara Tong și să lăsați în urmă nemulțumirile din trecut.

Cai Fengyuan a tăcut.

Hao Guozi nu s-a mai putut abține.

--Toată lumea știe că un fruct ar trebui să fie cules cu un vârf moale. E ciudat să dai vina doar pe Tânărul Maestru care era un străin și nu avea nimic de-a face cu domnișoara Tong.

A trebuit să fie folosit ca țap ispășitor și a fost batjocorit și ridiculizat. Acel maestru Tong și doamna Tong sunt părinții ei. Cum ar fii putut să aibă chip să-i vadă familia?

Dragostea este mai mult decât un cuvânt 💖Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum