Luna trece.Lumina a căzut pe ramuri, zăbovind slab.
Gu Xiaojia a luat o mantie și a pus-o pe genunchiul lui Gu She. — Fiule, noaptea târziu.
Gu She și-a frecat ușor degetul pe ceașcă.
— Fiule. Gu Xiaojia a aruncat o privire în sus și în jos la streașină de câteva ori.
— Părea că am auzit cu cine vorbeai?
"Bine."
Ochii lui Gu Xiaojia s-au mărit, „Cine?” Din moment ce Gu She a fost lovit de scândură, avea niște iarbă și copaci, ca să nu clipească, Gu She a fost din nou rănită. Nu o dată, el a propus să invite mai multe case de bătrâni să stea în oraș, dar Gu She l-a respins. În zilele noastre, în miez de noapte, dacă nimeni nu intră și iese, pare obligatoriu.
Gu Ea nu a răspuns la întrebare și a întrebat: "Cum merge nava peste ocean?"
Gu Xiaojia uluit: "Ocazional, ridica niște afaceri mici, nu departe. Atâta timp cât ar fi comandat fiul, ar putea să pornească."
Gu Ea a atins degetul cupei.
Gu Xiaojia a spus provizoriu: „Plănuiește fiul să meargă la mare?”
Gu Ea a tăcut o vreme și a clătinat din nou din cap.
Gu Xiaojia o vedea rar pe Gu She atât de deranjată și părea să fie prinsă de ceva. Nu s-a putut abține să nu întrebe: „Ce treaba cu fiul?” El a văzut că Gu She nu a respins și a întrebat în continuare: „Este legat de Tao Mo.?”
Gu Ea se încruntă ușor.
Ochii lui Gu Xiaojia s-au întors și au spus: „Este cazul că domnișoara Xu l-a invitat pe chibrit să vină la ușă?”
— Ce părere ai despre această căsătorie?
Gu Xiaojia s-a uitat la tenul lui Gu She și a considerat următoarele: "Familia domnișoarei Xu și Tao Mo sunt considerate a avea dreptate. Dar..."
Gu Ea se uită la el pieziș.
„Nu cred că Tao Mo ar fi de acord”. a spus Gu Xiaojia.
Gu Shedao: "De ce?"
„Nu fiul nu-l descoperă pe Tao Mo...” Cuvintele i-au venit pe buze și s-au oprit brusc. Gu Xiaojia părea să-și amintească ceva, iar fața lui era palidă și a zâmbit: „Vreau să spun, dacă Tao Mo ar fi fost de acord, ea nu ar lăsa-o pe doamna Xu să-l întrebe de două ori pe matchmaker. Acest lucru s-a răspândit rapid în județul Tanyang. Dacă Tao Mo nu se căsătorește cu ea, doamna Xu se teme că se poate căsători doar în viitor.”
Gu Shedao: „Nu asta vrei să spui.”
Privirea lui Gu Xiaojia rătăci: "Deci, ce a spus băiatul că vreau să spun?"
„Tao Mo are obiceiul de a rupe mânecile și nu iubește femeile”. Gu Ea spuse indiferent.
Gu Xiaojia s-a înecat și a înroșit. Un gând îi fulgeră brusc în minte, dar nu îndrăzni să gândească profund. "Dragostea de mâneci rupte și piersici nu este tolerată de lume. Tao Mo este încă un oficial, nu cred că îndrăznește... prea flagrant?"
Gu Shedao: "Ai obiceiul de a mâneci rupte?"
Gu Xiaojia a sărit în sus, "Nimic, desigur! Fiule, de ce întrebi asta?"
"De unde ştiţi?" a întrebat Gu Ea calm, fără nicio jenă.
Gu Xiaojia a înghițit în sec și a spus: "Desigur că nu. Am văzut că femeile frumoase se înroșesc și bătău inima, cum ar putea avea obiceiul de a avea mânecile rupte?"
CITEȘTI
Dragostea este mai mult decât un cuvânt 💖
Tiểu thuyết Lịch sửTao Mo este un tip jucăuș cu o familie bună. El a cumpărat un post de magistrat în comunitatea Tanyang, un loc binecunoscut pentru avocați.Deoarece ambii sunt avocați de top, Lin Zheng Yong și Yi Chui locuiesc acolo💖. Tao Mo este analfabet și ne...