Capitolul 88

3 2 0
                                    

În ușa casetă, stătea o figură rece, comparând culorile din jur.

Pașii lui Tao Mo au încetinit încet, ajustându-și cu disperare respirația.

Gu Ea sa întors brusc.

Tao Mo a intrat și l-a privit nervos și nerăbdător.

"Vino aici." Gu She și-a agățat degetul.

Un zâmbet larg a înflorit imediat pe chipul lui Tao Mo și a alergat peste.

Gu She a intrat în trăsură și s-a uitat la Tao Mo, care stătea lângă mașină: „Vino sus”.

Tao Mo se ridică fără ezitare.

"Unde să mergem?"

O întrebare, două voci.

Tao Mo și Gu. S-a uitat înapoi la bătrânul Tao care a ieșit pe ușă.

Gu Shedao: "Întrebarea ta, am deja răspunsul."

"Oh?" Bătrânul Tao părea calm, "Ce răspuns?"

Gu Ea a zâmbit ușor, și-a întins brațul, l-a încrucișat pe Tao Mo, a lăsat perdeaua jos și s-a întors către Gu Xiaojia pe capotă: „Hai să mergem”.

"Da." Gu Xiaojia a scuturat frâiele și mașina a înaintat încet.

„Dar bătrânul Tao...” Tao Mo nu s-a putut abține să ridice puțin cortina, dar a constatat că Lao Tao nu era atât de supărat pe cât credea. În schimb, a zâmbit cu un zâmbet ușor pe față și s-a trezit privindu-l și chiar lovindu-l cu pumnii. A fluturat mâna. A lăsat jos draperiile și a urmărit-o cu atenție pe Gu She pentru o vreme, confirmând că nu luase problema de ieri înainte de a fi uşurat și a întrebat degajat: "Unde mergem?"

„Conacul Xu”.

Inima lui Tao Mo s-a strâns, "Care Xu House?"

Gu Ea a spus indiferent: "Cunoști multe domnișoare Xu?"

"De ce?" Tao Mo a sărit brusc în sus, uitând că se afla în mașină, lovindu-se puternic de cap cu capul și sărindu-se înapoi pe scaun.

Gu She a văzut că și-a apăsat vârful capului și a îndurat lacrimile, iar colțul gurii nu s-a putut abține să se ridice: "Atât de fericit?"

Tao Mo se uită la el uluit. Într-o clipă, durerea a fost departe, domnișoara Xu nu și-a putut aminti, aproape întreaga persoană a căzut în zâmbetul din colțul gurii.

Gu She și-a ridicat degetul și i-a bătut ușor fruntea.

Degetele lui Gu She sunt foarte reci, dar fruntea care a fost atinsă este prea fierbinte pentru a se arde. Tao Mo s-a uitat la el și a înghițit în sec, spunând: „Ești mereu în inima mea și arăți mereu bine”.

"Oh? Şi bătrân?"

Tao Mo dădu serios din cap.

— E și desfigurat?

Tao Mo a rămas uluit și a clătinat brusc din cap.

Gu Ea se încruntă ușor, evident nemulțumită de acest răspuns.

Tao Modao: „Nu voi lăsa niciodată pe nimeni să te rănească!” Niciodata! S-a hotărât în secret.

Gu shooter plasat deasupra capului.

Tao Mo s-a uitat la el uluit, apoi a descoperit că de fapt freca locul în care tocmai îl rănea.

"Gu She?"

"Huh?" În ton era o uşoară nemulţumire.

"Șirul?"

"Bine."

Dragostea este mai mult decât un cuvânt 💖Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum