Capitolul 120 : Finalul

33 2 2
                                    


Miezul nopții și miezul nopții, cu siguranță nu este momentul să vizitezi. Bătrânul Tao Ben nu era o persoană atât de nerăbdătoare, trebuie să vină cu un motiv în acest moment.

Tao Mo s-a grăbit spre hol și a văzut că bătrânul Tao avea o față palidă, stând acolo cu spatele pe spate, de parcă s-ar fi vindecat de o boală gravă, nu a putut să nu fie surprins: „Lao Tao? Ce s-a întâmplat. ?"

Bătrânul Tao l-a văzut și și-a ridicat ușor mâna: „Tânăre Maestru”.

Tao Mo s-a apropiat de el, văzând că buzele lui erau albe și fără sânge, ceea ce era diferit de strălucirea despărțirii sale și era și mai îngrijorat: „Ce s-a întâmplat?”

Lao Tao a oftat: „Aceasta este o poveste lungă, să nu o menționăm deocamdată. Sunt aici doar pentru două lucruri. Primul caz este că monitorizarea istoriei lui Huang Guangde a fost ocupată recent de Yu Shi. Dar el nu a așteptat ca Tian Tian să asculte. Huang Guangde s-a sinucis singur. Înainte de a muri, a scris o pledoarie de vinovat și a luat toată vina pe corpul său. Cu toate acestea, se pare că supravegherea lui Yushi nu este dispusă să facă închide cazul. Mă tem că va fi urmărit şi condamnat la exil”.

Tao Mo nu s-a putut abține decât a oftat.

Apropo de asta, el și Huang Guangde sunt ca Qiu și Shen, iar acum suspină puțin după ce și-a auzit teama de vinovăție și auto-satisfacție. Sfârșitul lui Huang Guangde tocmai i-a dat un semnal de trezire. A fi în oficialitate este cel mai susceptibil la putere și bogăție. Dacă îți pierzi natura și uiți intenția inițială de a fi funcționar, chiar dacă oamenii o suportă, Dumnezeu o va pedepsi!

Tao Modao: „Acesta este primul, ce zici de al doilea?”

Tao Tao a spus: „Plec pentru o vreme”.

Tao Mo se încruntă: „Acum?”

Bătrânul Tao îi aruncă o privire lui Hao Guoguo.

Hao Guoguo a spus imediat: „Bătrânul Tao a intenționat inițial să lase un mesaj și a plecat, sau l-am forțat să-l tragă. Stăpâne, îl sfătuiești, a fost evident rănit, dar a refuzat să se recupereze. Alergând spre vest, nu știu cati ani am."

Când bătrânul Tao și-a auzit sâcâiala, a avut dureri de cap și i-a spus lui Tao Mo:

„Maestre, știi că am abilități de arte marțiale și oamenii obișnuiți nu mă pot răni”.

Hao Guoguo a spus: "Oamenii obișnuiți nu te pot răni, așa că nu oamenii obișnuiți te rănesc. Nu este asta mai periculos?"

Tao Tao a spus: „Maestre, te poți relaxa”.

Hao Guoguo a spus: "Dacă ești rănit așa, cum te poți relaxa?"

Tao Mo a fost atât de copleșit de ei încât mi-ai auzit un cuvânt, doar pentru a simți că a fost de o sută de ori mai dificil decât a merge la tribunal, iar ochii au găsit involuntar silueta lui Gu She.

Se pare că inima are un spirit, Gu Tocmai s-a îmbrăcat în acest moment.

Deși Lao Tao nu știa că Tao Mo și Gu She făceau multe înainte, dar fața lui Gu Gu în acest moment, dar și el a ghicit puțin, iar fața lui veche nu s-a putut abține să nu roșească. — Gu Gongzi, deranjează.

Șase cuvinte, semnificative.

Gu She s-a uitat la fața lui, s-a încruntat și a venit să-i întindă mâna.

Bătrânul Tao rămase uluit pentru o clipă și, șovăitor, întinse mâna.

Gu She și-a prins pulsul și a spus mult timp: "Rănire internă?"

Dragostea este mai mult decât un cuvânt 💖Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum