Capitolul 105

4 2 0
                                    

Destul de sigur, era un sedan mare și roșu.

Pe sedan se aflau mătase stacojie, patru purtători și zeci de oameni în fața lor au început drumul.

Poate că era devreme, nu erau oameni pe stradă și nu se observa.

Tao Mo și-a ridicat hainele, și-a ridicat pașii, s-a aplecat și s-a așezat pe un scaun.

Lao Tao și Hao Guoguo priveau alături de ei, simțindu-se triști și fericiți pentru o vreme.

"Scoală-te!" strigă unul dintre purtători tare.

Sedanul a fost ridicat constant.

"merge!"

Boom Boom--

Gongurile și tobele tremură!

Județul Tanyang, care nu se trezise pe deplin în somnolența nopții, a fost trezit rapid de sunetul de gong-uri și tobe.

Mai mult decât strada din fața județului Yamen, ușa casei domnului Hammer, ușa casei lui Lin Zhengyong... dar pragurile oamenilor cu cap și fețe care primesc invitații sunt toate zgomotoase. Singura diferență este că gongurile și tobele lor au fost bătute de la sine. Gongurile și tobelele lui Tao Mo au fost bătute de Gu She.

Gongurile și tobelele s-au adunat treptat.

Văzând zeci de scaune sedan înghesuite la ușa lui Gufu, doamna Hammer nu s-a putut abține decât să-și întindă capul și să privească în jur, nerăbdătoare: „Pentru ce este asta?” Oamenii bat gonguri și tobe, iar acum nu se mișcă?"

Domnul Yi Hao a râs: "Nu este nevoie să fii îngrijorat. Piesa este în urmă."

Doamna Hammer și-a înșurubat brusc urechile: "Ce știi? Vino din real!"

Domnul Hammer era dureros și nu putea însoți decât cu un zâmbet: "Soția mea este îngrijorată. Eu și soția mea am dormit mereu împreună, iar soția pe care o cunosc va ști în mod natural."

"Ce zici de dormit si mancat impreuna? Nu ti s-a bagat in stomac, de unde stii tu intestinele inflorite din stomac!" Doamna Yi Hao își înțepă fruntea.

Domnul Hammer a spus: „Soția mea nu este în stomacul meu, soția mea este în inima mea”.

Deși era obișnuit cu vorbele lui dulci, doamna Hammer era încă foarte fericită în inima ei și spuse cu nepăsare: „Sărăcia”.

Se consideră că această chestiune a fost expusă.

Domnul Hammer a fost uşurat şi a auzit o zarvă afară. A ridicat cortina și a întrebat: „Ce s-a întâmplat?”

Purtătorul a spus: „Trebuie să fi fost dus în Gufu”.

Domnul Hammer a spus: — Doar unul?

„Este doar un top”. Purtătorul s-a uitat puțin în jur și a spus: „Doar un vârf”.

Doamna Hammer a întrebat repede: — Al cui?

Purtătorul a spus: "Nu știu. Arată ca un scaun sedan roșu".

Sincer să fiu, deși Gu Sheyan la invitație a cerut în mod clar tuturor să stea pe un scaun sedan roșu, cine ar putea găsi sedanul roșu imediat? Și cine și-ar dori să iasă pe un scaun roșu la mare vârstă? Prin urmare, doar trei din cele douăzeci de mașini sedan din fața lui Gufu sunt roșii, inclusiv cea pe care stătea domnul Hammer.

Doamna Yi Hao a fost nemulțumită și a spus: "Chiar dacă este un talent celebru în lume, el încă știe ce înseamnă respectul profesorului. De ce maestrul este încă la ușă și îi lasă pe alții să intre primul?"

Dragostea este mai mult decât un cuvânt 💖Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum