Qin Cheng este cunoscut sub numele de Orașul înflorit de piersici și este sezonul florilor de piersic.
Tao Mo a ridicat cortina mașinii într-un unghi mic și s-a uitat în liniște la un piersic care ieșea de pe marginea drumului pe trei mile. Izvorul părea să se răspândească în tăcere printre staminele de piersic de pe piersic.
Hao Guoguo a primit instrucțiunile maestrului Jin și a parcat trăsura în fața unui han umil.
Trăsura a fost zguduită de două ori pentru că Hao Guoguo și Maestrul Jin au coborât din mașină. Tao Mo ezita dacă să o trezească pe Gu She. Gu Ea se ridicase deja.
"E aici." Tao Mo nu a spus nimic.
Gu Ea a dat ușor din cap și s-a ridicat să coboare.
Tao Mo era pe cale să-l urmeze, dar a fost blocat de maestrul Jin. Maestrul Jin i-a spus lui Hao Guoguo în timp ce intra: „Ai parcat mașina aici și voi veni când voi pleca".
Hao Guoguo era confuz.
Drumul din fata hanului nu era lat. Erau doi cai și o mașină într-unul, blocând trecătorii. Gu Xiaojia și Lao Tao au trebuit să conducă mai întâi calul la grajdul hanului. Când s-au întors, maestrul Jin a ieșit cu o chiflă aburită, i-a dat-o lui Tao Mo și a sărit în mașină.
Bătrânul Tao l-a apucat, „Oare merge asta?"
Maestrul Jin a spus: „Există multe reguli în biroul guvernului prefectural. Acum am întârziat deja. Este de la sine înțeles să ne întâlnim după-amiaza și să ajungem dimineața".
Gu Xiaojia pufni rece: "Ce raft mare."
Maestrul Jin a spus: „În caz contrar, cum se numește Zhifu Yamen". A văzut că alți oameni nu intenționau să plece și a spus: „Nu este plăcut să-l vezi pe Zhifu și va scăpa mânerul când iese. Îl voi însoți pe proprietar". De fapt, când îl vizitează pe șeful, Tao Mo ar trebui să meargă singur. Majoritatea oamenilor au o atitudine pretențioasă de a-l lua pe Joe. Doar că Tao Mo era analfabet și nu înțelegea interacțiunile din oficialitate, așa că s-a dus singur și s-a temut că nu va sparge scurgerea.
Bătrânul Tao știa și el asta, ținând mâna Maestrului Jin fără nicio urmă: „Din moment ce acesta este cazul, te rog să-l întrebi pe Maestrul totul".
Maestrul Jin a simțit o pungă grea de lucruri bătută în manșete și a zâmbit inconștient: „Relaxează-te".
Trăsura mergea, iar Tao Moyi se uită la Gu She fără tragere de inimă.
Gu Ea și-a ridicat ușor buzele.
Inima lui Tao Mo s-a liniştit imediat.
Sunt trei ore.
Privind soarele care mergea încet spre vest, cerul s-a întunecat treptat, iar tenul bătrânului Tao a devenit din ce în ce mai posomorât.
„Du-te la poarta lui Zhifu Yamen". Gu Ea spuse brusc.
Gu Xiaojia nu a mai suportat asta și i s-a ordonat să alerge în direcția grajdului cu un fum.
Lao Tao îi aruncă o privire.
Gu She se uită în gol la ceaiul nemișcat din fața lui.
- Nu trebuia să vii. spuse Tao Tao.
Gu Shedao: „Nu este nevoie să veniți și să nu veniți sau nu".
Bătrânul Tao a spus: „Tânărul meu maestru nu are nici bani, nici talent, dar nu știu de ce a fost predat Gu Gongzi?"
Gu Shedao: "De ce stai cu el?"
CITEȘTI
Dragostea este mai mult decât un cuvânt 💖
Fiction HistoriqueTao Mo este un tip jucăuș cu o familie bună. El a cumpărat un post de magistrat în comunitatea Tanyang, un loc binecunoscut pentru avocați.Deoarece ambii sunt avocați de top, Lin Zheng Yong și Yi Chui locuiesc acolo💖. Tao Mo este analfabet și ne...