— Chiar zăboveşte! mormăi Hao Guoguo.
Tao Modao: „Bine. Mă voi întoarce la biroul guvernamental județ”.
Hao Guoguo l-a prins, "Maestrul chiar vrea să-l vadă?"
Tao Modao: „Nu știu ce bătrân”.
"Asta mai trebuie ghicit? Cel mai probabil, a simțit că ultima dată când l-a rănit pe tânărul maestru nu a fost suficient. De data asta l-am văzut pe tânărul maestru devine magistratul județului și nu a putut să nu vină cu niște trucuri!"
Hao Guoguo era din ce în ce mai supărat, dacă nu acea persoană Nu în fața lui, și-a trecut în palmă.
Tao Moyou a oftat: „Nu-l poți învinovăți pentru asta”.
"Nu-l învinovăți pentru că l-a învinovățit? A spus clar că a fost afectat de..."
Hao Guoguo a văzut că fața lui Tao Mo s-a albă deodată și și-a închis imediat gura.
Tao Mo abia a oftat, spunând: „Să ne întoarcem mai întâi la biroul guvernamental al județului”.
"...Da."
Hao Guoguo nu a îndrăznit să menționeze nimic, deși era într-o dispoziție proastă. A intrat în casă și a luat haina oficială pentru Tao Mo, așa că a mers cu el la biroul guvernului județului.
La intrarea în biroul guvernului județean am văzut intrări și ieșiri continue pe termen scurt, iar când am întrebat, am aflat că Muchun a venit să repare acoperișul.
Tao Mo și-a amintit că s-a jucat cu Gu She aseară și inima lui era agitată. Simțea că streașina nu trebuie reparată cu atâta îngrijorare. Dar acest gând îi pâlpâia mereu în minte.
Intrând în biroul guvernului , Hao Guoguo a preluat conducerea și s-a repezit în sală.
Aici a fost o ploaie torenţială. A văzut venirea lui Hao Guoguo, a fost șocat și apoi a râs cu el: „Fructe”.
— Mai puțină intimitate. Nu pot suporta. Hao Guoguo pufni rece.
Tao Mo a intrat apoi în casă.
„Maestrul Tao”. Peng Xiang stând în spatele lui Yang Yu l-a salutat.
De îndată ce a văzut banchetul, a avut un fund în inimă, așa că nu a fost surprins. El doar a zâmbit și a spus:
„Cum de ai timp să vorbești despre județul Yang?”
Mo Yu a spus cu un zâmbet: „Vino doar să vezi”.
Peng Xiang a spus: „Dacă este potrivit, fiul vrea să se stabilească în Tanyang”.
"Ce?" Hao Guoguo și-a schimbat brusc culoarea.
Tao Mo a făcut un pas înainte și l-a tras fără urmă: „Grăbește-te să servești ceaiul”.
Hao Guoguo a arătat spre ceaiul de pe măsuța de cafea și a spus: „Nu este acolo”.
Tao Mo se înroși.
Pengxiang a zâmbit și a spus: „Familia ta încă nu are ceai”.
Hao Guoguo s-a uitat la el și s-a întors să iasă.
Tao Mo a văzut că toți stăteau în picioare, ocupați să spună: „Te rog să stai jos”.
Versiunea ploioasă este așezată. Chiar dacă nu era ca Jinyiyuluo, florile au fost îngrămădite, dar gesturile dintre mâini și picioare nu au fost reduse, ci crescute.
Tao Mo era în transă și nu s-a putut abține să-și amintească că era în stare de ebrietate pentru Qunxianglou, aruncând o mulțime de bani, dar implorându-l să zâmbească. M-am gândit că mulți ani de infatuare vor da roade în cele din urmă. Cine știe că este doar o oglindă de flori și apă, un vis de primăvară, nu numai atât, ci și implicat...
CITEȘTI
Dragostea este mai mult decât un cuvânt 💖
Historical FictionTao Mo este un tip jucăuș cu o familie bună. El a cumpărat un post de magistrat în comunitatea Tanyang, un loc binecunoscut pentru avocați.Deoarece ambii sunt avocați de top, Lin Zheng Yong și Yi Chui locuiesc acolo💖. Tao Mo este analfabet și ne...