Capitolul 54

5 2 0
                                    


Noaptea este liniștită și străzile sunt goale.

Sunetul potcoavelor și al roților răsuna pe strada goală și părea extraordinar de posomorât.

Ya yue a fost liniștitor dintr-o adormire, privind că trăsura se oprește uluit, Gu Xiaojia a sărit de pe trăsură și a urcat treptele, „Vreau să-l văd pe Maestrul Tao”.

Yayue a spus: „Maestrul Tao nu este aici”.

Gu Xiaojia se încruntă. Poate că s-au clătinat pe drum?

Yayue Road: „Acoperișul biroului guvernamental județean a scurs, iar adultul a mers la hotel pentru a rămâne”.

— Hanul Yunlai? Gu Xiaojia a fost nemulțumit și a spus în secret: S-ar putea să fi fost nedreptățit trăind în Gu Fu?

S-a întors la trăsură și a transmis cuvintele unul câte unul.

Gu Ea a spus ușor: „Du-te la Yunlai Inn”.

Se pare că fiul e pe bar. Gu Xiaojia a sărit fericit în trăsură, a tras frâiele și a condus în direcția Yunlai Inn.

Yunlai Inn este, de asemenea, considerat un han mare în județul Tanyang. Catargul este introdus în diagonală de la etajul doi. Cele patru personaje mari ale Yunlai Inn sunt afișate în vânt.

Gu Xiaojia a oprit trăsura și a sărit să bată.

După ce a bătut îndelung, s-a auzit o vagă certare la etaj.

Gu Xiaojia a ignorat și a continuat să bată.

Tipul de la magazin a ieșit în cele din urmă grăbit și a deschis ușa cu talia în jos. Când l-a văzut, nu s-a putut abține să nu-și pună în mod conștient un zâmbet de panou: „Băie, ce vânt te bate?”

„Yin Feng.” Gu Xiaojia și-a aruncat limba afară.

Prietenul a tremurat și a spus zâmbind: "Da, glumesc. Arunci o stivă sau mănânci?"

Gu Xiaojia a spus: „Nici, găsiți pe cineva. Vă rugăm să-l invitați pe Maestrul Tao afară.”

Prietenul a zâmbit înțepenit și a privit drept în direcția negustorului.

De fapt, negustorul a ieșit chiar acum, stând lângă ușă și privind. Xiaojia și prietenii din magazin și-au aruncat ochii asupra lui. Nu e bine să te mai bazezi pe ei și s-a dus repede să zâmbească și a spus: „Noaptea aceasta este adâncă, Maestre Tao, trebuie să mă culc...”

Gu Xiaojia a fost mai îndrăzneț când a văzut că Gu She era nemișcat și a strigat: „Urgent urgent”.

Ambele părți nu au îndrăznit să ofenseze și nu erau sigure cât de urgentă era această problemă urgentă. Ei au spus: „Să-l rugăm pe Gu să aștepte aici o vreme, mă duc să întreb”.

Gu Xiaojia flutură mâna.

Negustorul a întors capul și a plecat.

Gu Xiaojia tocmai căuta un loc unde să se așeze și l-a văzut pe Gu împușcat intrând pe ușă și l-a urmat pe negustor la etaj.

Tipul de la magazin a fost surprins. El a crezut că Gu Xiaojia era singurul care nu dorea ca Gu She să vină personal. A vrut să oprească oamenii, dar nu a avut curajul să o facă. A trebuit să-și urmeze în spatele **** și a spus: „Gu, Gu Gongzi, de ce ai venit aici în persoană? Da."

Negustorul nu mergea repede. Auzind vocea din spate, s-a întors imediat și a fost surprins când a văzut-o pe Gu She. El a spus repede: „Gu Gongzi, tu...”

Gu Shedao: "Care?"

Negustorul a ezitat și s-a întors să dea drumul.

Soldați în așa-numitul lagăr de fier. În acest loc al județului Tanyang, avocatul este tabăra, iar ofițerul de județ este soldatul. Preferă să jignească magistratul județului decât să îndrăznească să-l jignească pe avocat. Oricum, chiar jignit magistratul judetean, isi poate gasi si un avocat la inceputurile sale. Dacă jignești avocatul...

Dragostea este mai mult decât un cuvânt 💖Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum