Mascatul în roșu a căzut în picioare și și-a scos mânecile pentru a se repezi spre Xitang.
E prea târziu să spun, e rapid.
O duzină de membri ai familiei au ieșit brusc din ambele părți ale Xitangului și i-au salutat.
Pentru o vreme, a existat un schimb constant de arme.
Yue Ling i-a spus lui Gu Xiaojia: "Care propoziție a fost numărul secret acum?"
Gu Xiaojia era prost ca un pui și a fost împușcat de două ori de Yue Ling înainte de a răspunde, strigând: „Sunt asasini!”
Lao Tao a spus pe îndelete: "Relaxează-te. Am pus o mulțime de râuri și lacuri în Gufu, așa că pur și simplu nu pot să vină și să plece."
Gu Xiaojia și-a scărpinat urechile îngrijorat, "Ce acum?"
"Continua." Gu Ea a spus calm.
Gu Xiaojia uluit: "Ah?"
Gu She s-a uitat la Tao Mo calm, de parcă tot vântul și ploaia de afară nu i-ar putea schimba gândirea și gândirea actuală.
Yue Ling a zâmbit și a spus: „Da. Este rar ca cineva să se impace cu fiul tău, nu-l da drumul”.
Gu Xiaojia a fost deranjat de zgomotul luptei din afară și, în cele din urmă, a reușit să scoată un mic gând conform capului său, suprimând puternic tensiunea și îngrijorarea și a spus cu voce tare: „Doi se închină pe Gaotang”.
Gu She și Tao Mo s-au întors amândoi și s-au înclinat încet.
Cele două cărți Lingwei stăteau sus în hol, ca și cum ochii a doi bătrâni amabili s-ar fi uitat în tăcere.
„Soț... închinare soțului!” Creierul lui Gu Xiaojia a luat viață în sfârșit.
Gu She și Tao Mo s-au întors într-o parte, unul față de celălalt.
Tao Mo și-a ridicat ochii și și-a întors privirea, apoi nu a mai putut privi în altă parte.
Gu Ea are un cuptor cu microunde ondulat în ochii ei limpezi și reci.
Gu Xiaojia i-a privit pe cei doi oameni privindu-se unul la altul de parcă s-ar fi consolidat, apoi a strigat cu voce tare, spunând: „Soțul aduce respect!”
Gu Ea a zâmbit brusc și și-a plecat mai întâi capul.
Tao Moru s-a trezit în vis și s-a înclinat în grabă.
Stăteau prea aproape unul de celălalt, așa că atunci când s-au înclinat, Tao Mo a simțit clar că părul lui Gu She i se peria de pe frunte, izbucnind în inima lui.
Deodată, o săgeată s-a transformat în lumină argintie și a împușcat!
Figura ceramicii vechi a fulgerat și se afla deja în fața lui Tao Mo și Gu She, iar el a prins ușor săgeata în mână. Privindu-l pe Tao Mo privindu-l îngrozit, bătrânul Tao Tairan a spus: „Lucrurile din afară îmi sunt lăsate”.
Văzând că situația era sub control, Gu Xiaojia și-a dezamăgit în cele din urmă mințile și a spus: "Li Cheng!"
Tao Mo s-a uitat la sabia și la sabia ușoară din exterior, apoi s-a uitat la silueta înaltă și eroică din fața lui. Simțea că totul în fața lui era ireal și de vis. A respirat foarte atent, temându-se că mișcările lui vor fi prea mari și a trezit visul.
Gu She l-a luat de mână și a ieșit.
Lao Tao a fost surprins: „Unde te duci?”
Gu Ea a spus sincer: "Intră în peșteră."
CITEȘTI
Dragostea este mai mult decât un cuvânt 💖
Tarihi KurguTao Mo este un tip jucăuș cu o familie bună. El a cumpărat un post de magistrat în comunitatea Tanyang, un loc binecunoscut pentru avocați.Deoarece ambii sunt avocați de top, Lin Zheng Yong și Yi Chui locuiesc acolo💖. Tao Mo este analfabet și ne...