Cazul Asasinilor și cuplului lui Wu a luat sfârșit.
Tao Mo s-a uitat la noaptea întunecată din afara părului său și și-a amintit toată ziua din timpul zilei.
"Maestru."
— Fiule.
Hao Guoguo și Gu Xiaojia au vorbit în același timp.
Tao Mo a fost șocat și și-a îndepărtat rapid zâmbetul, tușind și a spus: „Ce se întâmplă?”
Gu Ea nu a răspuns, dar s-a uitat la ei.
Gu Xiaojia a lovit brațul lui Hao Guoguo.
Hao Guozi a trebuit să spună: „Unde se va odihni tânărul maestru în seara asta?”
Tao Mo a fost uimit, aparent nu s-a gândit niciodată la această problemă. Deși el și Gu She au devenit în secret rude apropiate, în cele din urmă au fost în secret. Cei doi locuiau în guvernul județului, iar familia era în Gufu. Desigur, nu se puteau înfrunta zi și noapte. Gândindu-se la asta, nu se putea abține să se simtă trist.
Gu Xiaojia și Hao Guoguo nu au vorbit cu Tao Mo și au trebuit să se uite la Gu She.
Gu Shedao: „În mod firesc este Gu House”.
Gu Fu știa că există o soție, dar guvernul județului încă o păstra. Dacă ar rămâne, ar fi incomod să intre și să iasă.
Se gândește Tao Mo: „Dar...”
Gu She a spus: "Nu locuiești întotdeauna în Gufu înainte? Acum trebuie doar să-l schimbi într-o reședință permanentă."
Tao Modao: „A fost pentru că acoperișul guvernului județului curgea”.
S-a întâmplat că bătrânul Tao Gang a trimis pe cineva să vorbească cu Maestrul Jin și să audă cuvintele. A mers pe loc și a ieșit din nou.
Alții ascultau în mod inexplicabil un zgomot puternic, urmat de sunetul obiectelor care cădeau.
Tao Mo s-a ridicat în grabă și a fugit.
Gu Ea i-a făcut cu mâna lui Gu Xiaojia, Gu Xiaojia a ajuns repede din urmă.
Când Tao Mo a alergat, nu a putut merge prea departe și nu a îndrăznit să se întoarcă prea tare. A intrat în camera lui, dar a văzut un morman de moloz îngrămădit pe pământ, iar o gaură mare a fost deschisă în acoperiș, privind lumina stelelor.
"Ce s-a întâmplat?" Tao Mo se uită la ceramica veche care ținea un sfeșnic pentru a-l ajuta să aprindă.
Tao Tao a spus: „După cum a văzut tânărul maestru, acoperișul pe care l-am reparat data trecută nu era puternic și s-a spart din nou. Din fericire, nimeni nu a fost rănit”.
"..." Tao Modao, "Bătrânul Tao, scuza ta este cu adevărat... într-adevăr..."
Tao Tao a spus: "Scuza nu este nouă sau veche, doar valabilă. Înainte de repararea acoperișului, tânărul maestru poate continua doar să trăiască în Gu Fu. Salut, îl voi lăsa pe Hao Guoguo să o livreze mai târziu."
Tao Mo s-a uitat la acoperiș și apoi din nou și i-a spus: „Dacă este reparat, îl voi lega de la pensia mea”.
Se pare că cele două crime pe care le-a cerut Qincheng Zhifu încă mai au amintiri proaspete. Bătrânul Tao a spus: „Știu”.
Pe măsură ce acoperișul a fost spart, Tao Mo a putut doar să urmărească recenzia casei lui Gu She.
Hao Guoguo și-a făcut bagajele și le-a trimis direct în camera lui Gu She. Sang Xiaotu, care anterior trimisese să-l servească pe Tao Mo, a fost în cele din urmă util și a fost reactivat.
CITEȘTI
Dragostea este mai mult decât un cuvânt 💖
Historical FictionTao Mo este un tip jucăuș cu o familie bună. El a cumpărat un post de magistrat în comunitatea Tanyang, un loc binecunoscut pentru avocați.Deoarece ambii sunt avocați de top, Lin Zheng Yong și Yi Chui locuiesc acolo💖. Tao Mo este analfabet și ne...