În această seară, mulți oameni din județul Tanyang sunt sortiți să sufere de insomnie.
Doamna Hammer s-a uitat la domnul Hammer ținând un stâlp roșu, așezat în fața lămpii și a continuat să râdă, nu s-a putut abține decât să împingă capul și a spus cu nepăsare: „Zâmbește, zâmbește, și atunci vei deveni un prost. ."
Domnul Hammer a îmbrățișat-o și i-a întins postul. "Uite ce postare este."
„Privind că ești atât de fericit, invitația ta de nuntă nu funcționează?” Doamna Hammer a luat o glumă și s-a uitat la ea: "Ce este atât de grozav? Este doar o scrisoare de invitație de la Zhang Zhangzhan. Nu sunt multe în județul Tanyang. Multe. O mică expoziție de pictură merită și ea plăcerea ta? Hei, purtați și un halat roșu? Care este regula?"
Domnul Hammer spuse: — Uită-te la semnătură.
Doamna Hammer a privit în jos, "Gu Xianzhi?!"
Mâna domnului Hammer i-a bătut fundul: „Acum ar trebui să știi întotdeauna de ce sunt atât de fericit?”
Doamna Hammer a spus: „Dar locația este evident...”
"Gu She Gu Xianzhi." spuse domnul Hammer cu înțeles.
Doamna Hammer spuse deodată: „Vrei să spui...”
— Nu mă așteptam să recunoască. Domnul Hammer a zâmbit ca o vulpe bătrână care a exersat doar de mii de ani.
Doamna Hammer se uită la el: — Știai deja?
Domnul Hammer a râs și nu a spus nimic.
„Din moment ce o știai deja, de ce nu ai spus-o?”
Văzându-și soția cum se înfurie, domnul Hammer i-a explicat repede: „Am ghicit, nu sunt sigur”.
Doamna Hammer a citit de mai multe ori postarea înainte și înapoi: "Dan Shayan. Nu crezi că este foarte ciudat?"
Domnul Yi Hao a spus: „Desigur că este ridicol. Gu Ea este o persoană care nu arată munții și nu dezvăluie apa.
Doamna Hammer a spus:
— Mergi sau nu?
— Du-te. Desigur. Domnul Yi Hao a spus: „Gu Ea este un geniu recunoscut astăzi, dacă nu merg, aș fi la înălțimea să fiu cu el?”
Doamna Hammer a clătinat din cap și a spus: „Oricine știe, știe că ești stăpânul lui. O persoană care nu știe, crede că este stăpânul tău”.
"Nu există nicio prioritate pentru învățare. Maestrul este pe primul loc. În realizările caligrafiei și picturii poeziei, nu aș fi prea mult să-l numesc Maestru."
Când doamna Hammer a văzut că-l face pe Maestrul fericit, nu s-a putut abține să scuture din cap. „Te voi căuta să găsești o rochie de mireasă pe care ai fost profesionist”.
Domnul Hammer a uluit: „De ce vrei să fii convins?”
Doamna Hammer a spus: „Pe lângă rochiile de mireasă, cine mai va purta roșu pe străzile din oraș?”
Domnul Hammer știa ceva.
Doamna Yi Hao a șoptit cu o voce scăzută: „De aceea are atât de multe idei, de fapt a venit cu un festin Dansha și toată lumea vrea să poarte un halat roșu și nu știe ce medicament se vinde în tărtăcuță. ."
Domnul Hammer a zâmbit brusc și a spus: „Doamnă. Îmi veți felicita mâine?”
"Felicitări?" se întrebă doamna Hammer. "De ce?"
CITEȘTI
Dragostea este mai mult decât un cuvânt 💖
Historical FictionTao Mo este un tip jucăuș cu o familie bună. El a cumpărat un post de magistrat în comunitatea Tanyang, un loc binecunoscut pentru avocați.Deoarece ambii sunt avocați de top, Lin Zheng Yong și Yi Chui locuiesc acolo💖. Tao Mo este analfabet și ne...