Tao Mo a exclamat: „Eu!” După ce a spus-o, inima lui deja sălbatică s-a liniștit întâmplător, la fel ca liniștea dinaintea furtunii, cu neliniște și neliniște.
Gu Ea a ridicat din sprâncene, "Vii în fiecare zi?"
Furtună, inima bate ca o furtună. Tao Mo nu și-a putut ascunde fața, dădu din cap energic: „Hai, vino la timp, vino la timp”.
Gu She își coborî ochii.
Tao Mo l-a privit cu frică și frică, temându-se că bucuria din acest moment ar fi o oglindă.
O vreme, Gu a tras: „Voi trimite pe cineva să te trimită înapoi”.
Deși Tao Mo avea o trăsură, în acest moment, el nu a vrut să infirme deloc bunătatea lui Gu She. — Eu, vin mâine?
Gu Sheshi Shi Ran a spus: "Ești garantat?"
„Garantat, garantat”. Tao Mo a simțit că plutește în nori, fără nici un efort de a se mișca în sus și în jos, de teamă să nu cadă și să trezească visul frumos. S-a uitat la Gu She, rânjind larg și nici măcar nu a observat că Gu Xiaojia a intrat.
Gu Xiaojia s-a uitat la privirea lui prostească și și-a simțit scalpul amorțit.
Cum a putut această persoană să aibă o asemenea relație cu fiul?
După o întrebare și un răspuns inexplicabil cu Gu She ieri, el avea din când în când niște gânduri groaznice în minte.
"Bea ceai." A așezat ceașca de ceai pe măsuța de cafea mai îndepărtată, încercând să o folosească pentru a crește distanța dintre Gu She și Tao Mo.
Tao Mo a deschis floarea în inima lui și nu a deranjat, clătinând din cap, a spus: „Nu mi-e sete”.
Gu Xiaojia a pus ceaiul pe birou, privirea lui continuă să se ducă înainte și înapoi între Gu She și Tao Mo. A venit târziu, a scapat ceva? De ce este atmosfera atât de diferită de cea de acum?
Gu Ea a spus: "Nu ai de gând să împachetezi?"
Gu Xiaojia a înghețat, „Bagaj?” Se întoarse să se uite la Tao Mo.
Tao Mo i-a spus lui Dumnezeu: „Ah, nu am prea multe bagaje, așa că nu-ți face griji”.
Gu Xiaojia a ridicat vocea: "Vrei să te miști?"
Tao Mo s-a scărpinat în cap și a spus: „Am părăsit biroul guvernamental din județ de atâta vreme...”
— De ce nu ai spus-o devreme? Gu Xiaojia și-a schimbat imediat fața și a zâmbit: "Este ceva de care am nevoie să ajut? Vrei să te trimit?"
Tao Mo uluit: „Bine”.
Fața lui Gu Xiaojia s-a îmbujorat de bucurie, iar ochii lui străluceau. Aproape că și-a pus cuvintele „fericit” pe obrajii din stânga și din dreapta. "Te întorci des și te plimbi. Dar Maestrul Tao este bine dispus și poate să nu fie atât de ocupat."
"Ah, nu. Fii sigur că mă voi întoarce în fiecare zi." Tao Mo a promis în mod repetat.
Gu Xiaojia a zâmbit țeapăn, "Te întorci? În fiecare zi?"
Tao Mo a dat din cap fără oprire: „Mă voi întoarce să joc șah”.
„Du-te și înapoi așa...”
„Guvernul județului nu este departe de Gufu”.
„Dar guvernul județului are o mulțime de treburi...”
— Nu prea pot ajuta.
„...” Gu Xiaojia a ieșit cu o abilitate ucigașă. — Nu se ocupă Maestrul Tao de Tânărul Rainman? Deși îl ura pe Rainy, Gu Xiaojia era foarte bucuros că există o siluetă atât de lipicioasă în acest moment.
CITEȘTI
Dragostea este mai mult decât un cuvânt 💖
Fiksi SejarahTao Mo este un tip jucăuș cu o familie bună. El a cumpărat un post de magistrat în comunitatea Tanyang, un loc binecunoscut pentru avocați.Deoarece ambii sunt avocați de top, Lin Zheng Yong și Yi Chui locuiesc acolo💖. Tao Mo este analfabet și ne...