Capitolul 58

5 2 0
                                    

Tao Mo a fost îngrijorat după ce s-a întors la guvernul județului.

Hao Guoguo era medicat, fața lui era neagră și era proastă. După ce a terminat cerneala, l-a văzut pe Tao Mo încă ținând stiloul mult timp și nu s-a putut abține să spună: „Maestrul încă se gândește la ploaie?” Era foarte dezgustat. M-am pălmuit așa, dar nu mă așteptam ca tânărul maestru nu doar să-l susțină, ci și să se gândească unul la altul.

Tao Mo a ezitat si a intrebat: "Ce parere ai despre ploaie?"

Hao Guoguo a înghețat, apoi a spus cu un rânjet: „Cum? Ce altceva poate face? Fie schimbă modul de a face rău oamenilor, fie schimbă modul de a seduce oamenii. Dacă îi pasă cu adevărat de vântul de seară, ar trebui să plângă când aude. vestea proastă. Îl vezi Cât de trist a fost atunci? Asta e obișnuit! Acum pisica plânge și șoarecele este fals și plin de compasiune, este fals sau nu?"

Tao Mo a tăcut. Simțea că cuvintele întinse pe pat lângă Rain nu erau ipocrite, poate pentru că-și văzuse peisajul din trecut, așa că era inevitabil ca astăzi să-și vadă câmpurile.

„Stăpânul nu-l va dezamăgi în inima lui?”

Tao Mo a clătinat încet din cap și a spus: „Chiar dacă este un străin, văzând această situație și această scenă, mă tem că se va mișca... ca să nu mai spun că sunt magistratul județului”.

"Inima lui Hui Yin?" Hao Guoguo nu avea un aer bun: „Tânăre Maestru, nu ți-ar fi îngrijorat că va căuta moartea? Poți fi sigur că oamenii ca el îndrăznesc să facă orice, dar nu îndrăznești să meargă la moarte, tânărul maestru mai puțin îngrijorat despre el ."

Omul tău a oftat.

Hao Guoguo a spus: "Maestrul are timp să se gândească la el, este mai bine să te gândești cum să te întorci la Gu Gongzi pentru un timp."

Mâna lui Tao Mo s-a înțepenit, iar cerneala a căzut în cele din urmă de-a lungul penei și a picurat pe hârtie. A leșinat încet la mica cerneală și a spus deodată: „Cred că ar trebui să ne întoarcem la biroul guvernamental județean”.

Hao Guoguo s-a încruntat: "Bune maniere, de ce s-a gândit Maestrul să se mute?"

Tao Modao: „Întotdeauna deranjează-l, nu pot să mă liniștesc”. Problema ploii nu are legătură cu Gu She, iar el nu ar trebui să fie implicat. „Mai mult, eu sunt magistratul județean al unui județ și am locuit în reședința altora, ceea ce este, până la urmă, nepotrivit”.

— Stăpâne, vrei? Hao Guoguo a lovit cu o lovitură.

Tao Mo a fost într-adevăr reticent. Gândul de a nu putea mânca și juca cu Gu She din nou și din nou în viitor, inima mea este ca și cum aș fi străpuns de nenumărate ace mici. Dar din momentul în care a apărut corpul vântului de seară, a simțit ușor că lucrurile vechi care fuseseră implicate cu el se vor aduna din nou și, dacă rămânea în acest fel, s-ar putea să-și facă griji pentru Gu She. Ploaia și tămâia nu sunt mare lucru, dar sunt ca o introducere, întorcând vechile ranchiuni înapoi.

Gândindu-se la metoda lui Huang Guangde, a ezitat o vreme în timp ce ținea stiloul și a scris stiloul cu o linie orizontală lungă: „Mută-te afară”.

Am auzit că se va muta înapoi la biroul guvernamental al județului, dar cel mai fericit este Lao Tao.

Imediat a spus: "Acoperișul a fost reparat. O să pun imediat pe cineva să-l curețe din nou".

Hao Guoguo a spus: „Bagajele tânărului maestru sunt încă în Gufu, este să trimiți pe cineva să-l ridice sau...”

Tao Mo a spus repede: „O să-l iau eu”. Și-a imaginat în secret reacția lui Gu She după ce a auzit asta, poate furios sau indiferent, sau poate reținut cu sârguință?

Dragostea este mai mult decât un cuvânt 💖Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum