Capitolul 68

4 2 0
                                    


Starea lui Tao Mo era puțin repetitivă, ardea înainte, înainte și înapoi și a fost nevoie de aproximativ trei ori pentru a se stabiliza.

Oamenii din biroul guvernului județean erau atât de ocupați, încât își întorceau caii înainte și înapoi, iar printre subalterni au existat chiar zvonuri că acest magistrat județean nu ar putea supraviețui în acest an.

La acea vreme, vechiul Tao și Hao Guoguo se învârteau în jurul lui Tao Mo Tuan. Aceste zvonuri au fost auzite și auzite în acel moment. Când starea lui Tao Mo s-a stabilizat, Hao Guoguo a luat imediat lista și a început să-și regleze conturile după toamnă.

Guvernul județului era într-o stare de haos. Cu toate acestea, o astfel de panică a fost de a dilua puțin din boală și de a adăuga un pic de emoție.

Deși Tao Mo a avut febră, dar boala a coborât ca un munte, boala a mers ca un fir și fundația s-a prăbușit, nu poate fi reparată într-o clipă și jumătate și poate fi doar temporar strâmbă în pat și lasă-l pe vechiul Tao și pe Hao Guozi să tonifice și să hrănească pe rând Supa a apărut.

Tao Mo era dezgustat să mănânce și nu a suportat să se ridice la înălțimea bunăvoinței celor doi.

După cinci sau șase zile ca acestea, într-o zi, nu s-a putut abține să nu întrebe: „Gu She, n-ai fost aici?”

Hao Guoguo, care îl ajuta să împrospăteze tonicul cu o lingură, ridică privirea furios: „Cine știe. Au trecut câteva zile. Nu există niciun cuvânt pentru succes sau eșec”.

Fața lui Tao Mo s-a întunecat și apoi a lăsat o licărire de speranță: „Atunci, știi că m-am întors?”

— Normal, știu. Hao Guoguo a spus: „Am luat trăsura înapoi imediat ce m-am întors”.

Tao Mo a tăcut mult timp înainte de a șopti: „Oh”.

„Totuși,” Hao Guozhi a făcut o pauză, ochii săi privind subconștient în direcția ferestrei.

Tao Mo a văzut că fața lui era încordată, dar a devenit și nervos: „Ce s-a întâmplat?”

Hao Guoguo a spus: "Deși Gu She nu a venit, Gu Xiaojia venise de două sau trei ori și a adus câteva ierburi medicinale, spunând că a fost dat de Gu Gongzi. Dar ceramica veche a trimis înapoi."

"Ah? Ai trimis-o înapoi? Cum ai trimis-o?" Tao Mo îl apucă nervos de mână.

Hao Guoguo și-a strâns mâna și supa din lingură s-a vărsat și a căzut înapoi în castron. A fost surprins și a spus ocupat: "Maestre, nu-ți face griji. Deși ceramica veche i-a dat o supă cu ușa închisă, dar există totuși o cantitate decentă. Se spune că nu este afectată de Lu Yunyun, pe scurt , nu rănește decentul celuilalt.”

Tao Mo și-a retras mâna în tăcere și a oftat: „Este atât de arogant și arogant și trebuie să fie foarte inconfortabil”. Gu Xiaojia venise de două sau de trei ori să arate că a venit după ce a atins unghia. Acest lucru este extrem de rar pentru Gu She, nu?

A apucat ușor foaia cu degetele și a zgâriat trei zgârieturi superficiale.

"Maestru?" Hao Guoguo a întins mâna și s-a scuturat în fața lui.

Tao Mo l-a prins de mână și a spus: "Ajută-mă să pregătesc trăsura!"

"Acum?" Hao Guoguo se încruntă.

Tao Modao: „A trimis atât de multe ierburi medicinale și este loial rațiunii și ar trebui să vă mulțumesc cu toții la ușă”.

Hao Guoguo a spus: "Dar boala gravă a Maestrului nu s-a vindecat, nu este potrivit să te ridici din pat."

Dragostea este mai mult decât un cuvânt 💖Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum