Apropo de asta, Lao Tao era somnoros. După ce a văzut-o pe Gu She, părea că nu vrea să asculte. Pur și simplu și-a șters fața și l-a lăsat în pace. Imediat ce a ieșit pe ușa camerei, a simțit mirosul de orez pe hol și nu s-a putut abține să meargă spre scări pentru a privi în jos. Era ora prânzului când hanul era plin.
Lao Tao doar vorbea sec și burta lui era goală. Nu putea să ezite dacă să coboare să mănânce. S-a întâmplat ca Gu Xiaojia să urce de la capătul scărilor. Ochii lui erau roșii ca iepurii. Mâinile lui purtau cu grijă medicamentul fierbinte. Hao Guoguo l-a urmat pas cu pas, ținându-și ochii pe Gu Xiaojia, fără să știe dacă îi era frică să nu cadă de pe medicament sau de pe scări.
Când cei doi s-au apropiat, Lao Tao și-a deschis ușor corpul pentru a ieși.
Gu Xiaojia s-a oprit brusc, iar cei doi ochi roșii ai ei s-au întors de jos în sus, privind fix la Lao Tao: „Cu artele tale marțiale, ar trebui să fie ușor să oprești fiul să fie bătut?"
Bătrânul Tao a spus: „Da".
Gu Xiaojia s-a uitat la el cu amărăciune, "Tu, hum, bine!"
Ascultându-l pe Gu Xiaojia îndepărtându-se pe un pas furios, Hao Guoguo i-a oftat lui Lao Tao: „De ce ești direct?" Toată lumea știa că Gu She a fost bătută de Gu She. Monstrul Gu Xiaojia nu-l poate lua pe vechiul Tao fără suflare fără Gu She.
Tao Tao a spus: „Dacă aș minți, ar crede el?"
"...Nu." Mi-e teamă că nu numai că nu, ci și mai supărat. Hao Guoguo oftă.
Bătrânul Tao a spus: „Du-te și lasă-i pe oamenii din magazin să ardă o găleată cu apă fierbinte pentru baie".
Hao Guoguo a deschis larg ochii și a spus: "Gu Ea a fost rănită și încă se gândește să facă un duș?"
Tao Tao a spus: „Nu Gu She, ci tânărul maestru".
"Maestru?" Hao Guoguo a sărit brusc în sus, fața lui nu a putut ascunde bucuria. Cu toate acestea, s-a prăbușit imediat: "Chiar și Gu Gu a fost bătut, cum poate tânărul maestru să se întoarcă?" El a mai aflat astăzi că acest Gu She Gu Gongzi discret s-a dovedit a fi Gu Xiangaizi, faimos în lume Gu Xianzhi. Gândindu-se la lipsa de respect anterioară pentru el, a simțit că după un timp îi era frică să nu se ridice din adâncul inimii. Singurul lucru pentru care îi este recunoscător acum este că tânărul maestru are o relație bună cu el. De dragul tânărului maestru, Gu She nu ar trebui să fie prea preocupat de ceea ce a făcut el în trecut.
- Poţi fi liniştit. Lao Tao părea imprevizibil.
Hao Guoguo a oftat: "Dar cine se poate gândi la el ca fiind Gu Xianzhi, Gu Xuanzhi! Ah, dacă aș putea obține singurele lui cuvinte și fraze, nu ar fi nesfârșit pentru viață?" Acei profesori celebri care sunt cunoscuți de multă vreme Da Ru, nu are nicio șansă să-i cunoască, dar nu regretă să poată vedea primul talent din epoca contemporană.
Bătrânul Tao a văzut că era îmbătat de propriul său succes și nu a putut să se desprindă. Doar doi pași mai târziu, am văzut câțiva oameni asemănătoare slujitorilor strigând și trimițând pe cineva înăuntru. Deși expresia bărbatului era slabă, el nu putea ascunde un aer pur între Meiyu, care nu era Tao Mo?
"Maestru!" salută Lao Tao entuziasmat. Deși am ghicit că Zhifu-ul va compensa, pentru a-i face pe plac lui Gu She, el i-ar trimite pe oameni înapoi, dar cred că nu a fost atât de solid ca să-l văd cu ochii mei.
Hao Guoguo a fost șocat și s-a întors imediat și l-a urmat.
Tao Mo a văzut că era și el încântat și a alergat imediat să se uite la vechii Tao și Hao Guozi și a întrebat: „Poate toți să fie bine?"
CITEȘTI
Dragostea este mai mult decât un cuvânt 💖
Historical FictionTao Mo este un tip jucăuș cu o familie bună. El a cumpărat un post de magistrat în comunitatea Tanyang, un loc binecunoscut pentru avocați.Deoarece ambii sunt avocați de top, Lin Zheng Yong și Yi Chui locuiesc acolo💖. Tao Mo este analfabet și ne...