Capitolul 56

3 2 0
                                    


După ce Gu She a plecat, Tao Mo a rămas în camera de studiu pentru a exersa.

Văzând că se face târziu, nu intenționase să iasă să mănânce, iar Lao Tao nu s-a putut abține să nu bată la ușă pentru a intra în casă.

Hao Guoguo l-a privit pe bătrânul Tao intrând, și-a bătut brațul drept cu mâna stângă și și-a aruncat brațul drept amorțit, aruncându-și ochii spre el pentru ajutor.

— Maestrul nu se odihnește încă? spuse Lao Tao.

Tao Mo și-a ridicat capul și s-a uitat în gol spre cerul de afară și a spus zâmbind: „Inconștient, era atât de târziu”.

Bătrânul Tao s-a dus la birou și primul lucru pe care l-a văzut a fost caietul scris de Gu She pentru Tao Mo. Cursivele scrise de Gu She seamănă puțin cu corpul Yan și este puțin mai sălbatic și mai rebel decât Corpul Yan, cu puțină dezinvoltură în corectitudine, și vântul tuturor.

În schimb, personajele scrise de Tao Mo nu pot aminti decât de copiii care tocmai au învățat personaje. O lovitură la un moment dat, strâmbă, chiar și puterea stiloului nu este bine înțeleasă, darămite stilul.

Tao Mo a ținut stiloul cu mare interes, "Cred că se simte puțin, vreau să exersez pentru o vreme."

Tao Tao a spus: "Cuvintele bune care trebuie scrise nu sunt realizările zilei și ale nopții. În loc să pună tot sângele în această seară, tânărul maestru ar prefera să aibă o viață lungă și să muncească mai mult."

Tao Mo a ascultat, iar entuziasmul i-a dispărut. Și-a pus stiloul jos și a spus da din nou și din nou.

Lao Tao a dat din cap satisfăcut când l-a văzut ascultând.

După ce au ieșit din birou, ochii bătrânului olar au măturat pământul cu niște crengi ciudate, s-au dus, s-au aplecat să le ridice și să le arunce deoparte și s-au întors spre casă.

Există deja cineva care așteaptă în casă.

Lao Tao a închis ușa, iar bărbatul a spus respectuos: „Vârstnicul Lu”.

— Hm. Există știri?

„Vântul de seară a fost într-adevăr ucis de Huang Guangde”. Umanul.

Tao Tao a spus: "Oh? De ce?"

Bărbatul a spus: „Detaliile nu sunt încă cunoscute, dar se pare că are legătură cu ploaie”.

— Este din nou el. Lao Tao se încruntă dezgustat.

Bărbatul a spus: „Yu Yuxuan a fost smecher la început. Am auzit că Zhang Bao a primit de două ori banii lui înainte de a-l elibera de la Huang Guangde. După ce Huang Guangde a știut, s-a supărat pe loc și apoi l-a suprimat în mod repetat pe Qunxianglou. De asemenea, a abuzat în mod repetat de briza de seară cu ploaia. Briza de seară a fost insuportabilă și a fugit în timp ce Huang Guangde mergea la banchet. După ce Huang Guangde și-a dat seama, a dus personal azilul de bătrâni să-l urmărească și în cele din urmă l-a împușcat."

Tao Tao a spus: „Dar pot exista și alte mișcări?”

Bărbatul a spus: „Am auzit că Huang Guangde nu se poate opri și investiga unde se află ploaia în secret”.

bătrânul Tao se gândi.

Bărbatul a întrebat provizoriu: „Am nevoie de un subordonat...”

„Știi cine se află în spatele lui Huang Guangde?”

Bărbatul a tresărit și a spus: „Am auzit că Huang Guangde a pretins că este un student al lui Gu Xiang”.

"Gu Xiang?" Bătrânul Tao Shuangmei s-a încruntat, apoi a deschis-o: „Verifică-l pentru mine, a avut de-a face recent cu Gu Xiang”.

Dragostea este mai mult decât un cuvânt 💖Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum