Gu Xiaojia a râs în cele din urmă scăpat de sub control.
Tao Mo se uită la el năucit.
Nu era nicio mișcare în trăsură.
Gu Xiaojia a spus: „Chiar vrei ca fiul meu să fie nebun”.
Fața lui Tao Mo era roșie.
Gu Xiaojia a deschis cortina și a spus: „Uite, unde este fiul meu?”
Tao Mo nu a îndrăznit să o citească la început, dar apoi nu a auzit nimic mișcându-se cu adevărat, apoi s-a uitat înăuntru.
Desigur, nimeni.
"Xianzhi nu a venit?" Nu putea să spună dezamăgirea din inima lui.
Gu Xiaojia a spus: „Deși oamenii nu au venit, dar...” A făcut o comparație cu degetul.
Tao Mo se aplecă în corpul său și văzu o acoperire lungă de satin argintiu cu suluri înăuntru.
Gu Xiaojia a întins mâna și a scos-o și i-a dat-o.
Tao Mo a preluat-o, a scos capacul și a derulat încet sulul...
O Gu rece și arogantă a sărit pe hârtie. Stătea la bătrânul Panasonic, trupul pe jumătate întors, cu ochii arătând realiști.
Tao Mo a simțit în transă că părea să fie cu adevărat în viață din pictură, uitându-se la sine cu privirea.
— Tuşi, tinere stăpân. Lao Tao și-a lovit ușor cotul plictisitor cu cotul.
Tao Mo s-a uitat înapoi și și-a ridicat ochii pentru a-l vedea pe Gu Xiaojia zâmbind disperat.
— El, ce a mai spus?
Gu Xiaojia și-a întins mâna și a spus: „A dispărut”.
Tao Mo îi plăcea să atingă cu uşurinţă sulul.
Gu Xiaojia a șoptit: "Chiar nu înțeleg. Mă voi căsători într-o zi, pentru ce altceva trimit o poză?"
Tao Modao: „Cu pictura, această zi nu va fi atât de lungă”.
Gu Xiaojia și-a clătinat din umeri, "Mă întorc, ai poze de spus?"
Bineînțeles că există. Și sunt o mie de cuvinte. Dar când i-a venit la gură, nu a putut să spună un cuvânt.
Gu Xiaojia s-a uitat la el cu o față mare, a clătinat din cap și a spus: „Dacă nu, voi pleca”.
"Hei." Tao Mo a spus îngrijorat: „Spune doar, eu, eu, aștept cu nerăbdare acea zi”.
"Care zi?" Gu Xiaojia clipi prefăcându-se.
Bătrânul Tao a spus în spatele lui Tao Mo: „Tu nu înțelegi, asta nu înseamnă că Gu Gongzi nu înțelege”.
Gu Xiaojia a făcut bofă și a plecat cu o trăsură.
Tao Mo a aruncat o privire la tablou din nou și din nou înainte de a-l pune deoparte fără tragere de inimă.
Lao Tao a spus brusc: „Cui Jiong este aici”.
Tao Mo și-a ridicat capul și l-a văzut pe Cui Jiong apropiindu-se în grabă, cu un miros dezgustător pe corp, „Îl dau în judecată pe domnul, trupul domnișoarei Wu a fost găsit”.
Tao Mo și Lao Tao s-au uitat unul la altul, l-au urmat repede înapoi la Yamen.
După ce a experimentat cenzura lui Qincheng Zhifu, Tao Mo a știut că trebuie să fie alături pentru autopsie, așa că a mers în camera post-mortem.
CITEȘTI
Dragostea este mai mult decât un cuvânt 💖
Historical FictionTao Mo este un tip jucăuș cu o familie bună. El a cumpărat un post de magistrat în comunitatea Tanyang, un loc binecunoscut pentru avocați.Deoarece ambii sunt avocați de top, Lin Zheng Yong și Yi Chui locuiesc acolo💖. Tao Mo este analfabet și ne...