Gu She și Tao Mo au coborât de pe munte, iar Lu Zhenxue a urmat.
„Frate Gu”. Văzând că Gu She și Tao Mo erau pe cale să se urce în trăsură, Lu Zhenxue nu s-a putut abține să nu spună: „Te rog, stai”.
Gu Ea sa întors.
Lu Zhen a învățat: „Nu știu dacă fratele Gu este incomod să împrumute un pas pentru a vorbi?”
Gu Ea rămase nemișcată, "Frate Lu, te rog spune."
Lu Zhenxue s-a uitat la oamenii care păreau să vină și să plece și a spus cu voce joasă: „Mă întreb dacă fratele Gu a găsit un avocat care a predat cazul tăietorului de lemne din județul vecin?”.
Gu Shedao: „Nu”.
Lu Zhen a învățat: „Dacă fratelui Gu nu îi displace, aș dori să iau cazul”.
Gu Shebolan a spus fără surprindere: "Ce l-a făcut pe fratele Lu să se răzgândească?"
Lu Zhen a învățat: „Dacă spun că este pentru dreptate, mă întreb dacă fratele Gu este credibil?”
Gu Shedao a spus: "Fratele Lu este credibil?"
Lu Zhen a învățat să râdă fără să vorbească.
Gu Shedao a spus: „Deoarece acesta este cazul, fratele Lu poate dori să vorbească mâine cu guvernul județului”.
Lu Zhenxue a spus: „Așteptăm întâlnirea de mâine”.
Gu Sa urcat în trăsură. L-am văzut pe Tao Mo ținând tărtăcuța de zahăr, uitându-se în gol la genunchi, cu un zâmbet mulțumit și dulce pe colțul gurii, aparent cufundat în amintirile frumoase.
Gu Xiaojia și-a băgat mâna în cap și i-a spus lui Tao Monu: "Ce e în neregulă cu el? Ridică banii?"
Gu Ea se uită la el zâmbind.
Gu Xiaojia și-a aruncat limba, s-a așezat rapid pe spate în mașină și a plecat înapoi.
Denivelările de pe drum l-au făcut pe Tao Mo să-și revină ușor. Și-a mișcat ochii și a aruncat o privire către Gu She, care era aproape, cu fața brusc roșie, și a spus: „Când ne vom întoarce?”
Gu Ea a spus: "Chiar acum."
Fața lui Tao Mo era mai roșie, „Eu, sunt doar amețit?”
Gu Shedao: "Ce vrei?"
Tao Mo nu a pornit, ochii i-au pâlpâit în jurul mașinii, „Nu, nu m-am gândit la nimic”. Dacă Gu She știa că s-a gândit la dialogul său cu Xiao Sha Mi iar și iar de acum până acum, va fi disprețuit Da.
— Poate prea obosit. Gu Ea i-a pregătit pașii.
Tao Mo dădu din cap grăbit. Ridică în liniște colțul perdelei și vântul de-a lungul drumului îi sufla fața, astfel încât capul plictisitor era ușor treaz. — Da, maestru Lu? Și-a amintit brusc că era o persoană mai puțin.
Gu Ea a spus: "Întoarce-te."
Tao Mo i-a fost rușine și a spus: „Este prea nepoliticos să-ți spui la revedere”.
„Mâine va merge la biroul guvernului județean”.
Tao Mo s-a întrebat: „Vine la biroul guvernamental al județului? De ce?” Lu Zhenxue este justițiabil. Ceea ce a crezut el a fost că mai exista un proces în județul Tanyang. — S-ar putea întâmpla din nou ceva?
Gu Ea a spus: "Vrea să ia cazul lemnarului."
Tao Mo a fost uluit, iar apoi a fost nespus de bucuros, spunând: "Serios? Chiar vrea să ia acest caz?"
CITEȘTI
Dragostea este mai mult decât un cuvânt 💖
Historical FictionTao Mo este un tip jucăuș cu o familie bună. El a cumpărat un post de magistrat în comunitatea Tanyang, un loc binecunoscut pentru avocați.Deoarece ambii sunt avocați de top, Lin Zheng Yong și Yi Chui locuiesc acolo💖. Tao Mo este analfabet și ne...