Pentru acest caz, Shi Qianshan a stat în han, rareori ieșind. Dar uitându-se la tenul său, el a răspuns expresiei „Inima este largă și grasă”, și nici un semn de îngrijorare nu era vizibil deloc.
„Această chestiune a fost descoperită”. Tao Mo i-a cerut lui Shi Qianshan să stea jos și să povestească.
Când Shi Qianshan a auzit că mâna din culise era Huang Guangde, a rămas uluit. — Huang Guangde?
Maestrul Jin l-a inspectat și a spus: „Shihzi îl cunoaște pe maestrul Huang?”
Shi Qianshan a spus sincer: „L-am văzut în Jingli”.
Maestrul Jin a spus: „Mă întreb dacă este convenabil pentru Maestrul Shi să spună unde să vadă?” Huang Guangde este magistrat. Are doar două posibilități de a intra în Beijing. Dacă mergea la Beijing în privat, Shi Qianshan a văzut că se afla mai mult în Taishi Mansion, adică Huang Guangde era cel mai probabil să se înțeleagă cu Shi Taishi. Dar din moment ce s-a înțeles cu Shi Taishi, de ce l-a înscenat pe Shi Qianshan? Ar putea fi o grebla surpriză? Dacă se întoarce la Beijing pentru a-și raporta munca, Shi Qianshan nu are oficiali și nici prinți, iar Huang Guangde vrea să-l cunoască... cel mai probabil încă în Taishi Mansion.
Maestrul Jin s-a trezit într-un cerc și s-a întors la locul lui.
Shi Qianshan a spus sincer: „Seniorul Tao mi-a curățat nedreptatea pentru mine, dar este binefăcătorul meu. Desigur, nu am niciun motiv să o ascund. Este adevărat că nu am mai văzut-o până acum”.
— Nouă prinți? Maestrul Jin uluit. Am crezut că l-am scos pe Huang Guangde și i-am aruncat pe cei nouă prinți. Cum a mers în jurul și în jurul celor nouă prinți? S-a uitat la Shi Qianshan cu ochi suspicioși.
Shi Qianshan a zâmbit amar: „Nu vreau să-i trag pe cei nouă prinți în apă, dar chiar așa este”.
Tao Modao: „De ce i-a întâlnit Huang Guangde pe cei nouă prinți?”
Shi Qianshan și Maestrul Jin s-au uitat unul la altul și au zâmbit înțeles, spunând: „Nu te uita la Huang Guangde este doar o prefectură, dar în Beijing, el este și un personaj cu cap și față și are o prietenie profundă cu mulți demnitari”.
Maestrul Jin a spus: „Vă rog să-i cereți sfatul lui Shi Gongzi”.
Shi Qianshan a spus: "El a fost un Jinshi în acel an, Gu Xiang a fost examinatorul. De atunci, el se consideră Gu Xiangmen."
Tao Mo și Maestrul Jin au auzit despre această problemă.
"În fiecare an de ziua unchiului, el va trimite pe cineva să trimită cadouri valoroase." Shi Qianshan a spus: „Din câte știu eu, există mai mult de un unchi care are această onoare”.
Maestrul Jin nu a putut să nu simtă că Huang Guangde era atât de curajos. Ca și în capitală, un astfel de loc în care sunt adunați oficiali și demnitari, este important ca aceștia să-și sărbătorească aniversarea în fiecare an. Mă tem că acesta este motivul pentru care Huang Guangde nu a cruțat niciun efort pentru a corupe legea și a face de rușine oamenii și nu este de mirare că îl consideră pe tatăl lui Tao Mo care și-a blocat banii ca pe un cui.
Tao Modao: „Deci, mesagerul principal din spatele incidentului poate fi încă Prințul Nouă?”
"Tuse." Maestrul Jin s-a uitat la Shi Qianshan și și-a văzut expresia ca de obicei: „Această chestiune este nefondată și nerezonabilă. Nu faceți presupuneri aleatorii. Pe baza dovezilor din fața mea, Huang Guangde este persoana din spatele scenei. Dar acum Wu Wu este sănătos și sănătos și nu s-a întâmplat vreodată nicio crimă. Cadavrul care a fost uzurpat a fost, de asemenea, îngropat corespunzător, doar pentru a vedea dacă Shi Gongzi îl va da în judecată pe Wu și soția lui și pe Huang Guangde pentru încadrare."
CITEȘTI
Dragostea este mai mult decât un cuvânt 💖
Fiksi SejarahTao Mo este un tip jucăuș cu o familie bună. El a cumpărat un post de magistrat în comunitatea Tanyang, un loc binecunoscut pentru avocați.Deoarece ambii sunt avocați de top, Lin Zheng Yong și Yi Chui locuiesc acolo💖. Tao Mo este analfabet și ne...