Doamna Tong s-a ridicat brusc și a spus cu severitate:
--Să nu crezi că poți să te prefaci că ești un tigru în conacul meu Tong din cauza numelui tatălui tău! Chiar dacă suntem rude, nu suntem atât de apropiați ca eu să vă permit să vorbiți în acest loc ca junior!
Tânăra a spus fără întârziere:
--De ce ești atât de supărată, mătușă? Vreau doar să-i pun mătușii mele câteva întrebări despre Yinghong, ca să fie în pace după moartea ei. Ar fi rău pentru ea să se întoarcă la familia Tong pentru a-și vizita mătușa.
Doamna Tong râse cu răceală:
--Trebuie să încerci să nu mă sperii cu discuțiile despre fantome și spirite. Nu sunt una dintre acele femei superficiale. Am crescut-o pe Yinghong și dacă se va întoarce să mă vadă, mi-ar plăcea asta.
--Este bine doar dacă mătușa ta este sinceră.
Tânăra a spus cu zâmbetul pe buze:
--Dacă mătușa este sinceră. De ce nu îmi răspunzi pozitiv la întrebare? De ce Yinghong are o aventură cu acea persoană Cai de atâția ani și mătușa mea nu știe nimic despre asta?
--Yinghong a fost o fată bună de când era mică, am avut încredere în ea. Dacă nu ar fi fost tentată de Cai Fengyuan, ar fi rămas acasă, așteptând să se căsătorească și apoi și-ar fi crescut copiii pentru tot restul vieții.
D-na. Tong și-a șters lacrimile cu mâneca când a ajuns în miezul poveștii.
Maestrul Tong nu s-a putut abține să nu o înconjoare cu brațul.
Tânăra a spus:
--Nu aveam idee că mătușii mele îi plăcea atât de mult Yinghong. Se pare că toate plângerile ei despre mătușa ei în timpul vieții au fost concepții greșite. Presupun că nu s-a uitat vreodată la ea cu o încruntătură sau un rânjet ?
Doamna Tong a spus supărată:
--A făcut lucruri atât de urâte și nu am voie să spun nimic despre ea?
Corpul maestrului Tong se înțepeni.
Zâmbetul tinerei femei a dezvăluit un pic de viclenie:
--Deci, mătușa știa deja despre aventura ei și a lui Cai Fengyuan. Așa că, în fiecare prima zi și în fiecare a cincisprezecea zi, nu încetezi să mergi la templu să oferi tămâie pentru că și tu vrei să faci asta?
Fața doamnei Tong a devenit palidă când și-a dat seama că și-a pierdut limba și nu a putut să vorbească pentru o vreme.
Zâmbetul tinerei s-a stins brusc și a spus cu severitate:
--Mătușă! Ești căsătorită cu familia Tong de aproape treizeci de ani și nu ai născut niciun copil, ceea ce reprezintă o încălcare a celor șapte reguli. Dacă unchiul meu nu ar fi simțit compasiune pentru tine și nu ai mai fi avut nicio viață în familia ta, te-ar fi repudiat! Dar nu numai că ai fost nerecunoscătoare...dar mai întâi le-ai forțat pe cele trei concubine ale unchiului la moarte .Dacă nu te-ai fi răsfățat în mod deliberat, cum ar fi putut Cai Fengyuan să se apropie de Yinghong atât de ușor și chiar să o cunoască de ani de zile?
Trupul doamnei Tong s-a moale și ea sa împiedicat cu un pas înapoi, căzând pe spate pe scaun.
Maestrul Tong o privi cu dezamăgire și furie în ochi.
Tânăra femeie s-a uitat la perechea tăcută și a spus cu o voce blândă:
--Unchiule, cât timp vei tolera această femeie? Chiar vrei ca familia Tong să dispară?
CITEȘTI
Dragostea este mai mult decât un cuvânt 💖
Tarihi KurguTao Mo este un tip jucăuș cu o familie bună. El a cumpărat un post de magistrat în comunitatea Tanyang, un loc binecunoscut pentru avocați.Deoarece ambii sunt avocați de top, Lin Zheng Yong și Yi Chui locuiesc acolo💖. Tao Mo este analfabet și ne...