Imediat după Anul Nou, sălbăticia suburbană era încă acoperită de frig.
Cerul este un pic sumbru, nu este un moment potrivit pentru a deveni verde.
Tao Mo a ridicat cortina mașinii și s-a uitat la scena slăbită în care copacii de afară nu erau lungi. A șoptit: „Unde mergem?”
Gu She a luat pietre negre într-o mână și pietre albe în cealaltă și a jucat șah pe cont propriu. "Pe munte."
— Ce munte? Tao Mo și-a amintit că Maestrul Jin a menționat muntele din apropiere, „Cage Mountain, Yunlin Mountain, Liguo Mountain?”
Gu Shedao: "Există o diferență?"
Tao Mo s-a gândit puțin și a spus: „Dintre cei trei munți, Muntele Cage este cel mai înalt, iar norii sunt încețoși, dar dealul este periculos și drumul este dificil. Muntele Yunlin este un loc bun, dar Feng Shui este și bun. , așa că mormintele ancestrale ale oamenilor din județul Tanyang sunt acolo. , Cunoscut și sub numele de Muntele Wangui. Se spune că Liguoshanju este un munte chel fără peisaj."
Gu Shedao: „Pe ce munte ar trebui să mergi după părerea ta?”
Tao Mocha a spus că nu poate vedea dacă vrea cu adevărat să întrebe, sau dacă a întrebat dezinvolt, s-a gândit: "De fapt, este bine. Oricum, este la fel, care munte este același."
„Hai să mergem la Muntele Yunlin!” Gu Xiaojia a strigat brusc afară.
Tao Mo și-a micșorat umerii.
Gu Ea a spus: "Te-e frică de fantome?"
Tao Mo a spus sincer: „Frica”.
"E ceva în neregulă?"
Tao Mo a ezitat și a spus: „Da, există și”.
Gu Xiaojia a râs zgomotos: „Ha ha ha ha... Atunci trebuie să fii atent, fantomei îi place cel care a greșit ca fantomă moartă”.
Tao Mo și-a ridicat privirea și a vrut să arunce o privire liniștită la fața lui Gu She, doar pentru a descoperi că el se uita la sine.
— Tu, ai ceva de pierdut? el a intrebat.
Gu Shedao: „Nu”.
Tao Mo a spus cu invidie: „Ești atât de inteligent, trebuie să te gândești de două ori la ceea ce trebuie să faci. Desigur, nu va exista nicio pierdere a inimii”.
„Pierderea inimii nu are nimic de-a face cu a gândi fără a gândi.”
Tao Modao: „Dacă m-aș gândi de două ori, poate nu mi-aș pierde inima.”
„Dacă te gândești de două ori la lucruri pe care le poți schimba, nu ar trebui să le spui lucruri rele.” spuse Gu Shedao.
Tao Mo a tresărit: „Cum se numește asta?”
Gu Ea a spus încet: "Apelați la mărturisire."
Tao Mo oftă ușor, sprijinindu-se de peretele mașinii și închizând ochii.
Gu She s-a uitat înapoi la joc și a continuat să joace împotriva lui.
Viteza mașinii s-a oprit treptat până când trăsura a vibrat, Gu Xiaojia a sărit imediat de pe cal și a deschis ușa, „Fiule, aici”.
Tao Mo deschise ochii cu o umezeală slabă. Și-a lăsat capul în jos rapid, ba chiar a mers și a sărit din trăsură.
Gu Xiaojia a așteptat să coboare și s-a întors să o ajute pe Gu She.
Tao Mo a profitat de ocazie pentru a-și șterge rapid ochii cu mânecile.
"Maestre. A plouat acum câteva zile, iar pământul de pe munte este încă umed. Să stăm la poalele muntelui." a spus Gu Xiaojia.
CITEȘTI
Dragostea este mai mult decât un cuvânt 💖
Historical FictionTao Mo este un tip jucăuș cu o familie bună. El a cumpărat un post de magistrat în comunitatea Tanyang, un loc binecunoscut pentru avocați.Deoarece ambii sunt avocați de top, Lin Zheng Yong și Yi Chui locuiesc acolo💖. Tao Mo este analfabet și ne...