Domnul Yi Chui și secretarul Jin l-au lăudat în secret în mintea lor: Impresionant!
Din perspectiva altora, remarca lui Tao Mo a fost destul de abruptă. Oricât de profundă era prietenia lui cu Gu She, aceasta rămânea pe margini. Cum a putut Gu She să ia o decizie finală pentru mare eveniment din viața lui? Cu toate acestea, dacă cineva pătrunde adânc în gândurile lor , acest lucru nu însemna că el îl privea pe Gu She ca pe un prieten și cum ar putea să îndrăznească măcar să-și încredințeze propria căsătorie printr-o scurtă remarcă? Mai mult, Gu She a fost discipolul remarcabil al domnului Yi Chui. Indiferent dacă această persoană domnișoară Tong a fost mai mult sau mai puțin bună sau rea, așa cum spun zvonurile, această chestiune i-a fost cu siguranță încredințată. Au fost și părți care trebuie puse la îndoială.
Dacă cineva s-ar gândi la asta cu atenție, această remarcă aparent neintenționată a avut de fapt diverse beneficii, deoarece el nu a jignit-o pe doamna Yi Chui refuzând-o, nici nu a dat un cuvânt de consimțământ și s-a comportat normal.
Dimpotrivă, doamna Yi Chui nu semăna deloc cu ceea ce speculaseră ei. Ea și-a mutat brusc privirea strălucitoare și fermecătoare către Gu She și în ea adevărata ei intenție era, totuși, de la sine înțeleasă.
Gu Shea s-a uitat în lateral și a văzut două perechi de ochi nerăbdători privindu-l. Văzând asta, spuse indiferent:
— Poţi să te gândeşti şi tu la asta.
Tao Mo a rămas uluit. Evident, el s-a gândit că Gu She va refuza oferta politicos în numele lui. Din această cauză, nu a putut să nu dezvăluie o mică dezamăgire pe chipul lui.
Doamna Yi Chui a spus repede:
--Nu ascultați prostiile lui She'er. El este mereu așa, lăsând o anumită libertate în discursul său. Aspectul și personalitatea nepoatei mele sunt complet greu de găsit. Dacă nu ar fi Excelența Voastră. Aspectul izbitor al lui Tao, sunt și mai dispus să trag acest sfoară.
Desigur, remarca ei nu l-a putut decât să-l înșele pe noul venit, Tao Mo. Cât despre tiranul local, secretarul Jin, el auzise de mult despre „realizarea pătată” a nepoatei lui și ceea ce ea a numit „nevoință” a fost probabil nevoința celeilalte părți.
La început, Tao Mo a vrut să refuze pe motiv de doliu pentru tatăl său decedat. Gândindu-se a doua, și-a amintit că bătrânul Tao a spus că nu puteau lăsa această problemă . S-a simțit îngrijorat în interior, apoi a răspuns șovăitor:
--Nu este o chestiune urgentă.
--Cum să nu fie urgent? Dacă voi doi vă veți căsători .... ea va avea o zi mai puțin să se distreze pictându-și sprâncenele.
Doamna Yi Chui a adăugat:
--Ce-ar fi să-ți lași mai întâi cele Opt Personaje [1]? Îi voi da templului pentru potrivire. Dacă se potrivește, poți lua în considerare să trimiți cadourile de logodnă în avans.
CITEȘTI
Dragostea este mai mult decât un cuvânt 💖
Historische RomaneTao Mo este un tip jucăuș cu o familie bună. El a cumpărat un post de magistrat în comunitatea Tanyang, un loc binecunoscut pentru avocați.Deoarece ambii sunt avocați de top, Lin Zheng Yong și Yi Chui locuiesc acolo💖. Tao Mo este analfabet și ne...