Capitolul 75

3 2 0
                                    

Guvernatorul a fost întrebat că pe fața lui era o explozie de albastru și roșu. Înainte de a-l aresta pe Tao Mo, el a trimis pe cineva să se intereseze despre trecutul lui Tao Mo, spunând că s-a născut în casa unui negustor, iar acum a căzut, părinții lui sunt toți morți și nicio rudă nu este în RPDC. Unde pare o astfel de persoană a fi un curmal moale înțeles în mod arbitrar, de ce a sărit brusc dintr-un avocat agresiv?

Se uită cu privirea la Gu She și se uită la Maestr.

Stăpânul a tușit și s-a ridicat și a mers pe partea laterală a Zhifu-ului. "Adult, acest Gu She este puțin faimos în județul Tanyang, dar am auzit că nu a fost niciodată în sala publică." Reputația lui Gu She în județul Tanyang se bazează pe domnul Hammer și zvonurile sale s-au răspândit de la ureche la ureche sub ușă și nu a existat nicio faptă zguduitoare în sine. Din județul Tanyang, numele lui Gu She a fost înecat în mulțimea imensă. Chiar dacă a fost menționat de alții, nu era altceva decât o sentință a domnului Hammer, care nu fusese niciodată la tribunal. Acest maestru știe doar asta.

— Ai fost vreodată într-o sală publică? Spiritul lui Zhifu a fost împrospătat, iar capul lui Gu She, care tocmai fusese interogat de o serie de întrebări, a găsit în sfârșit o urmă de claritate. — Pare a fi un băiat păros care nu cunoaște cerul.

Maestrul a spus: „Această chestiune nu ar trebui să fie lentă”. Cuțit rapid risipit, în timp ce nimeni nu se uita în dimineața devreme când un băț a fost ucis, pentru a nu trage mai mult timp, provocând probleme, provocând vacanță.

Zhifu a vrut să spună și la asta, iar Wen Yan a luat ciocănul și a făcut o carcasă grea cu masa, spunând: „Ei bine, ai dinți ascuțiți și pielea ascuțită! De fapt, l-ai calomniat pe oficial deasupra sălii publice! Știi unde este. este? Poți să lași acest gen de oameni ignoranți de la bază să vorbească? Oficialul ratează prima ta abatere și nu-i pasă de asta. Încă nu ai plecat repede? Altfel, îmi voi învinovăți oamenii că nu au arătat milă! "

Gu She a spus indiferent: „De ce ar trebui să se uite la el de la dreapta la stânga?

Zhifu a fost atât de iritat încât pieptul îi era înfundat și a dat o lovitură grea în piept cu două șocuri.

— Nu îndrăznești să acționezi împotriva ta ca funcționar?

Gu She a spus: "Nu spune îndrăznește sau nu, spune doar că ar trebui sau nu ar trebui să fie în sala publică. Nu știu care dintre ele va avea de-a face cu mine conform legii."

Zhifu s-a ridicat brusc și a spus furios: „El mă va da în judecată într-un costum robust și mă va da în judecată prinților!”

Gu Ea se uită la el rece.

Zhifu a simțit un fior ieșind din inimă, dar nu a îndrăznit să se uite la el din nou.

— Din moment ce acesta este cazul, ești. Gu Ea a spus.

Gu Xiaojia a strigat surprins: "Fiule?"

Gu She ridică mâna și îi făcu un gest ușor.

Ochii lui Gu Xiaojia s-au mărit și o privire criminală a aruncat spre Zhizhifu.

Zhifu Nazhi, persoana din fața lui pare impulsiv și impetuos, dar de fapt... impulsiv și impulsiv! În acest moment, el se îndreaptă deja, călărea unui tigru este dificilă. Dacă este o luptă, îi este teamă că lucrurile vor merge prost.

Maestrul s-a strecurat și a mers cu un pas mic, șoptind: „Adulte, e mai bine să faci o ținută de doi-trei. Literații au fost întotdeauna înalți și slabi și mi-e teamă că doi-trei vor cădea jos. Pielea asta subțire. ar trebui să trateze acel os.Alerta a fost în jos.Nu este adultul mai liber de tabla din spatele lui în acel moment?

Dragostea este mai mult decât un cuvânt 💖Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum