Dar înainte ca Tao Mo să-și dea seama ce să facă, Hao Guozi a adus vestea că problema a fost rezolvată.
--O căsătorie fantomă? Tao Mo a înghețat.
Hao Guozi a dat din cap:
--Omul trimis de maestrul Tong a spus asta. Maestrul Tong a spus că tânăra domnișoară Tong nu s-a căsătorit niciodată și îi era frică că nu va fi singură în lumea interlopă și că Cai Young Master era, de asemenea, singur. Deci, a fost dispus să plătească pentru căsătoria fantomă a celor doi și să-i îngroape acolo.
Tao Mo a putut auzi că cuvintele maestrului Tong despre faptul că nu s-a căsătorit niciodată și că a fost singur erau toate minciuni, ceea ce își dorea cu adevărat era să-și îndeplinească dorința fiicei sale în viață. Este bine să știi că, dacă nu poți împărți patul în viață, vei obține ceea ce îți dorești în moarte.
Este un final fericit. Chiar dacă nu este unul fericit. Doar că nu știu dacă tânăra domnișoară Tong și Cai Fengyuan ar ști asta.
Hao Guozi a spus:
--Unul ar putea fi capabil să rezolve problema în viața de apoi după una grea.
Tao Mo a fost surprins:
--Crezi în viața de apoi?
--Hei, hei, nu asta spun toți călugării, oh, nu, călugării daoiști?
Hao Guozi a spus:
--Bănuiesc că trebuie să existe ceva adevăr în asta, altfel de ce atât de mulți oameni îl cred?
Tao Mo a privit în jos:
--Ar fi bine dacă ar exista...
--Hmm?
--Tatăl meu a fost un om bun toată viața. Dacă există viață de apoi, el ar trebui să se nască într-o familie bună și să se bucure de o viață întreagă de glorie și bogăție. Nu ar fi născut niciodată un fiu nefiliat ca mine.
Hao Guozi a văzut că vorbea cu o privire tristă pe față, așa că a schimbat în grabă subiectul:
--Tânăre maestru, Anul Nou Chinezesc este în câteva zile, așa că cum îl vei petrece?
Tao Mo s-a gândit la asta:
--Lao Tao este cel care decide.
Hao Guozi și-a tras de mânecă și a alergat:
--Voi întreba .
--Întrebi pe cine?
--Lao Tao ah.
--Știi unde este Lao Tao?
--Mă întreb, știe Tânărul Maestru?
--Știu...
--Unde este?
--... Întoarce-te apoi înainte.
Abia după ce au primit oul roșu de la familia Tong au aflat de nuntă.
În acest moment, comunitatea Tangyang era complet cufundată în atmosfera festivă a Anului Nou Chinezesc și nu au fost menționate nici tânăra domnișoară Tong, nici Cai Fengyuan.
Birourile comunale se răcesc treptat.
Servitorii au plecat pe rând acasă și în afară de doi fără adăpost, până în noaptea de Revelion mai rămăseseră doar cinci persoane în cabinetul magistratului.
Lao Tao i-a chemat pe cei doi servitori rămași în hol și le-a dat o masă separată. Deși erau două mese, acestea erau mai vii decât trei.
Tao Mo mănâncă în tăcere.
CITEȘTI
Dragostea este mai mult decât un cuvânt 💖
Ficción históricaTao Mo este un tip jucăuș cu o familie bună. El a cumpărat un post de magistrat în comunitatea Tanyang, un loc binecunoscut pentru avocați.Deoarece ambii sunt avocați de top, Lin Zheng Yong și Yi Chui locuiesc acolo💖. Tao Mo este analfabet și ne...