Capitolul 86

4 2 0
                                    

A spus neobosit aproape o jumătate de oră, iar în cele din urmă Tao încă a tulburat ceaiul în Fuzhong, așa că a fost invitată să plece până la urmă.

Totuși, deși a plecat, ecourile au rămas mult timp, la nesfârșit.

Tao Mo și-a strâns fruntea și l-a întrebat pe bătrânul Tao într-un mod jalnic: „Știți cine este domnișoara Xu?” Domnișoara Xu i-a cerut inițial pe chibrietă să vină la casă pentru a crește rude. A fost doar o coincidență, nu a fost luat în serios și l-a lăsat pe Bătrânul Tao să dispară. În mod neașteptat, această domnișoară Xu părea să-l fi recunoscut cu adevărat, s-a retras unul după altul și a întrebat din nou și din nou, și din nou și din nou, mult mai frustrată și mai curajoasă, l-a făcut cu adevărat nedumerit.

„Domnișoara Xu este cea mai în vârstă doamnă a satului prosper de satin”. Maestrul Jin a aparut brusc cu un zambet pe buze. „Am auzit că, deși s-a născut ca negustor, știa adevărul și era frumos și era o frumusețe rară”.

Tao Mo uluit: "De ce s-a uitat la mine?"

Maestrul Jin a spus zâmbind: „De ce este arogantă familia Estului? Tu ești și magistratul județului Qipin al curții imperiale. El este responsabil de guvernarea unui județ și nu are nicio soție în sală și nici un nume afară. Aceasta este un ginere bun rar.”

Transpirația rece Tao Mo a început să ia din nou.

„O doamnă frumoasă cu un ginere bun. După părerea mea, această căsnicie este pur și simplu o femeie talentată și este o potrivire făcută în rai. Se va leșina în viitor și este, de asemenea, o bucată de poveste. De ce ar trebui familia Dong să refuze orbește să fie la o mie de mile distanță și să fie de neînțeles?"

Dacă maestrul Jin nu este bărbat, Tao Mo aproape că se îndoiește că este al patrulea matchmaker. S-a uitat la Lao Tao pentru ajutor.

Bătrânul Tao a spus încet: „Maestre, cunoști mintea maestrului”.

Inima lui Tao Mo s-a scufundat.

Bătrânul Tao a spus: „Mintea mea, știi și tu”.

Ai micșorat omule.

„Dar este vorba despre fericirea ta pe tot parcursul vieții, ar trebui să-ți faci propria idee.” Lao Tao a oftat și a plecat.

Maestrul Jin a fost uluit. El a crezut că cealaltă parte se afla în condiții atât de bune încât Lao Tao nu va putea aștepta meciul, nevrând să-l lase să decidă.

Înainte de a pleca, Tao Tao s-a întors brusc către Maestrul Jin și a spus: „Maestrul Jin este familiarizat cu familia Xu?”

„Desigur”, a șoptit brusc Maestrul Jin după ce a scapat și a râs de câteva ori, „comunitate”.

Bătrânul Tao a zâmbit și a ieșit pe ușă cu mâna și s-a întors spre camera lui.

Era încă zori, dar ușile și ferestrele camerei lui erau bine închise.

A împins ușa în casă, iar în spatele ușii aștepta un tânăr în haine comune. Văzându-l intrând și salutând: „Vârstnicul Lu”.

Lao Tao a dat din cap și a spus: „Ai făcut o treabă bună”.

Tânărul a zâmbit subtil: „Doar urmez ordinele”.

Tao Tao a spus: „Nu mă așteptam să-i ceri maestrului Jin să vorbească”.

Youth a spus: „Maestrul Jin nu a fost întrebat de mine, ci de domnul Xu. El a spus că, deoarece este o piesă, trebuie să fie realistă”.

Pe chipul lui Lao Tao a apărut doar un zâmbet: „Se pare că viitorul tău socru este foarte luminat”.

Dragostea este mai mult decât un cuvânt 💖Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum