Noaptea din afara ușii era groasă, acoperind ploaia burniță.
Gu She și Tao Mo s-au așezat unul față de celălalt în sală, urmărind cu concentrare jocul de șah din centru.
Tot lasă-l pe Wuzi și primul să se miște.
Dar situația generală este mai lentă decât ieri.
Gu Xiaojia și Hao Guoguo au început să privească șahul alături de ei cu răbdare, dar cu bețișoarele de tămâie și cei doi stâlpi de tămâie trecut, erau din ce în ce mai departe de tabla de șah, lăsând doar un sunet clar și clar.
Noaptea devine din ce în ce mai adâncă.
Ploaia s-a oprit treptat.
Gu Ea a rămas în urmă.
Ochii lui Tao Mo s-au întors pe tabla densă de șah și a mărturisit mulțumit: „Am pierdut”.
Gu She și-a arătat cu degetul treapta din colțul din dreapta sus al tablei de șah: „Aici e nesăbuit”.
Tao Mo a dat din cap și a spus: „Furarea găinilor nu va eroda orezul”.
Gu Ea nu a spus nimic.
Tao Mo a spus: „Am folosit cuvântul greșit?”
Gu Shedao: „Nu chiar”.
"Nu chiar?" Tao Mo a fost jenat: „Este greșit?”
Gu Shedao: „Doar că nu-mi place să am o relație cu puii”.
Tao Mo a zâmbit scuzându-se: „Nu îndrăznesc să fac o analogie în viitor”.
Gu She s-a uitat la panica lui și a spus liber: „De fapt, oricum”.
"Bine?"
Gu Ea s-a uitat la cer și a spus: „Târziu în noapte, culcă-te devreme”.
Gu Xiaojia și Hao Guoguo păreau să fie la timp și au apărut în sală la timp. Hao Guoguo ține și o umbrelă în mână.
— Mergi la Liuxianju? a întrebat Gu Ea.
Tao Mo nu știa ce vrea să spună și dădu din cap: „Da”.
Singurul lucru pe care l-am înțeles a fost Gu Xiaojia, care a spus imediat:
„Le-am spus deja oamenilor să curețe Pavilionul Yayi, iar mâine îl voi putea curăța”.
Hao Guoguo a reacționat.
— Te vei muta din nou?
Gu Xiaojia a spus zâmbind: „Vii aici în fiecare zi să joci șah, nu este convenabil să trăiești prea departe”.
Hao Guoguo a mormăit: „Este cu adevărat supărător să te miști, este mai bine să trăiești mai aproape la început”.
Gu Xiaojia a insistat: „Am spus, când ai venit, Pavilionul Yayi nu a împachetat-o”.
Tao Mo i-a văzut pe cei doi certându-se și a fost ocupat: „Nu e prea târziu, să ne întoarcem mai întâi”. I-a spus asta lui Gu She mai târziu.
Gu Ea dădu ușor din cap.
Privindu-și fața curată, Tao Mo a simțit că inima îi era caldă, chiar și atunci când mergea în vântul rece al vânătorii, nu era frig.
Gu She se uită la el în timp ce el a dispărut în întuneric înainte de a-și întoarce privirea.
Gu Xiaojia nu s-a putut abține să nu spună: „De ce este fiul atât de amabil cu el?”
"Tratament preferențial?" Gu Ea a ridicat din sprâncene.
Gu Xiaojia a spus: „Tânărul nu se preface niciodată că este disprețuitor față de ceilalți, ca să nu mai vorbim că l-a lăsat să intre în cameră și să locuiască în Gu Mansion. și fără abilități, chiar nu este ca trecutul fiului său. oameni."
CITEȘTI
Dragostea este mai mult decât un cuvânt 💖
Historische RomaneTao Mo este un tip jucăuș cu o familie bună. El a cumpărat un post de magistrat în comunitatea Tanyang, un loc binecunoscut pentru avocați.Deoarece ambii sunt avocați de top, Lin Zheng Yong și Yi Chui locuiesc acolo💖. Tao Mo este analfabet și ne...