Capitolul 36

5 2 0
                                    

Noaptea este întunecată.

Gu Ea a împins ușa în cameră, apoi s-a încruntat și o voce mai tare decât noaptea a venit din cameră.

Întreaga casă era plină de un miros de vin care era incompatibil cu Lanxiang.

Pașii lui erau în prag și s-a întors spre lumină.

Camera se lumina, dar părea din ce în ce mai țipând.

A dus lampa la pat.

Adultul de pe pat i-a întors spatele, ținând pilota pentru a adormi, gândindu-se, cu un picior pe capul patului și cu un picior în afara marginii patului.

Gu She a simțit că spatele lui părea să-l fi întâlnit și a întins mâna să-l întoarcă.

"Oh!" lui Tao Mo i s-a înecat gâtul.

Gu She a tresărit, crezând că îi lipsea respirația și a întins imediat mâna să-l ajute să-l bată pe piept.

Tao Mo a expirat imediat, apoi și-a zvâcnit gura, și-a întors capul într-o parte și a adormit din nou.

"..."

Gu She a stat în fața patului și s-a uitat la el în tăcere pentru o vreme, până când a sunat din nou mormăitul, el a lăsat lumina deoparte și s-a întors să iasă.

Gu Xiaojia a mâncat peeling fasole înainte de a fi chemat în curte. Din cauza alergării grăbite, tot a tras unul în mână. Nu a reacționat până când Gu She s-a apropiat. Văzând privirea lui Gu She îndreptată spre edamame în mâna lui, el a zâmbit și și-a tras mâna în spatele lui.

— Fiule, vrei să faci baie?

Gu Ea nu a vorbit, dar și-a arătat degetul spre casă.

Gu Xiaojia a fost uluit și a mers doi pași spre casă. Înainte să ajungă la treptele de piatră, auzi un țipăt puternic. A fost surprins, s-a repezit repede înăuntru, apoi a strigat:

"Ah! Cine ești? Ah, tu, cum poți fi aici?"

Gu Ea s-a încruntat și a intrat. Gu Xiaojia îl tremura pe Tao Mo.

Tao Mo era atât de beat încât și-a fluturat mâinile cu disperare, încercând să se elibereze de reținerea lui.

— Încetează, împușcă Gu.

Gu Xiaojia s-a oprit brusc și a întors capul:

"Se pare că această după-amiază nu este orbirea mea. Am văzut că maestrul de lemn din guvernul județului a sărit de pe acoperiș și încă mai avea o persoană în mâini... Era este de la el?"

Gu Ea se încruntă: "Mu Chun?"

"Este el!" Gu Xiaojia a băgat edamame-ul în gură, "Nu mă așteptam să fie un maestru. Dar de ce l-a pus pe Tao Mo pe patul fiului?"

Gu Ea nu a vorbit. Știa că Muchun nu era simplu, dar nu se putea gândi la scopul lui.

Gu Xiaojia a scuipat edamame, doar pentru a afla ce a făcut inconștient, și-a ascuns în grabă mâinile în spatele lui și a spus calm:

"Maestre, ce să facem acum? Este trimis la han sau trimis să anunțe Biroul Județean?"

Gu Ea s-a gândit la asta și a spus deodată: "Luați afară."

"...Ah?" Gu Xiaojia se uită la el în gol.

Gu Shedao: „Schimbă un pat nou”.

"Oh." Gu Xiaojia a ieșit încet doi pași, nu s-a putut abține să se întoarcă, "Fiule, ai vrea să-l ții?"

Dragostea este mai mult decât un cuvânt 💖Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum