Capitolul 61

4 2 0
                                    

Până a doua zi, Hao Guoguo a constatat că a greșit, nu cinci persoane, ci șapte persoane.

Gu She și Tao Mo au preluat conducerea în trăsură iar bătrânii Tao rămași, Maestrul Jin, Sang Xiaotu, Hao Guoguo și Gu Xiaojia s-au aliniat și s-au uitat unul la altul.

"Eu conduc." Gu Xiaojia s-a așezat pe capotă într-un mod jucăuș.

— Și eu conduc. Hao Guoguo a sărit pe capotă și a așteptat cu Gu Xiaojia fără să aștepte ca alții să reacționeze.

Maestrul Jin a oftat: „Sunt încă destul de mare ca să merg într-o trăsură”. spuse el, urcându-se în trăsură cu mâinile și picioarele.

Lao Tao se uită la Sang Xiaotu.

Sang Xiaotu și-a micșorat capul și a spus: „Fiul mi-a cerut să-l urmez”.

Bătrânul Tao se încruntă. Din câte știe, Sang Xiaotu îl servește în mod special pe Tao Mo în Gu Mansion, pe cine va aștepta în acest moment? Dar trăsura era Gu She, pe oricine era dispus să ia, nu avea nimic de spus.

Sang Xiaotu la văzut pe Lao Tao urcându-se în trăsură încet și urmat cu atenție.

Închideți ușa și trăsura înaintează încet.

Tao Mo s-a strâns lângă Gu She, umerii atingându-i brațele și s-a uitat la picioarele lui, temându-se de timiditate și bucurie să fie văzută.

De fapt, acest compartiment nu este mic, dar măsuța de cafea și dulapul ocupă spațiul, astfel încât mai multe persoane trebuie să stea cu umerii îndoiți.

Momentan fără cuvinte.

De aici până în județul vecin, cel puțin cinci sau șase ore, cu gândul la cele cinci sau șase ore de a sta așa, maestrul Jin a simțit că părul din gură îi era amar și a regretat în secret că a promis că va veni cu el. . Și-a întors ochii în jurul feței tuturor și, în cele din urmă, s-a așezat în vârful capului lui Tao Mo, spunând fără un cuvânt: „Cui Jiong pare să fi fost foarte sârguincios în a veni la Yamen în aceste două zile”.

Tao Mo și-a ridicat capul și a spus în gol: „Este?”

Maestrul Jin a spus: "Familia de Est va trebui să se bazeze mult pe el în viitor, ar trebui să fie mai mult de mers pe jos." El este cu Tao Mo de multă vreme și și-a învățat încet temperamentul, știind că nu este un om arogant și prost. Era într-adevăr prea sincer, necugetat și inițial a avut o impresie proastă, dar fericit și fericit devenea treptat o soacră amară.

Tao Mo a spus în mod repetat da, introspectat în secret.

Gu Ea aruncă o privire către Maestrul Jin.

Maestrul Jin a fost inexplicabil surprins, simțind că Gu She avea o semnificație profundă la prima vedere, dar nu a putut spune de ce acest sens profund.

Trăsura era din nou tăcută.

Maestrul Jin nu mai vorbește după bunul plac, ci doar stă cu atenție.

Trăsura s-a oprit de două ori pe parcurs, iar în cele din urmă a ajuns seara în județul vecin. Ca urmare a tuturor greutăților și loviturilor, toată lumea a intrat în han și s-a grăbit înapoi în cameră să se odihnească. Planul de joc al lui Tao Mo s-a îmbibat natural.

Deschizând biserica a doua zi, Tao Mo și alții și-au schimbat hainele obscure și s-au amestecat cu oamenii pentru a asculta. Rao este așa, grupul lor este încă izbitor. Nu există niciun motiv pentru el. Deși Gu She nu purta o jachetă de vulpe și blană de nurcă, el era o mulțime extravagante, cum ar fi stând în picioare.

Dragostea este mai mult decât un cuvânt 💖Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum