Înclinând capul, mintea i se învârtea cu o mie de gânduri.
În cele din urmă, a căzut în genunchi, în schimb:
--Aveți dreptate, domnul meu. Acțiunile mele au fost foarte lipsite de respect. Vă rog să-mi iertați necugetarea. el a spus.
Șocat de acțiunea acestui străin, Tao Mo era pe cale să pună la îndoială comportamentul brusc al bărbatului, dar a fost distras în schimb când a văzut pe Lao Tao și pe mai mulți oameni care intrau înăuntru.
--Lao Tao, unde ai fost, atât de dimineață?
Choi Jiu a început să se simtă neliniştit, văzând că Tao Mo l-a dat deoparte pentru a avea grijă de adeptul său. Aici, în Dang Yang, reputația lui a rivalizat cu ușurință cu cea a unui magistrat care a slujit mulți ani și ai putea chiar spune că avea orașul în palmă.
Tocmai când au intrat pe ușă, au auzit un bărbat strigând în mijlocul camerei:
--Pentru doar 3 arginți, ai putut vedea fața noului magistrat acum!.
Bătrânul Tao a văzut că Tao Mo a rămas acasă fără să se miște, așa că l-a îndemnat să iasă la plimbare. Nu ar fi o idee rea să se familiarizeze cu obiceiurile și etichetele sociale ale comunității Tan Yang.
Era aproape de sfârșitul anului și vântul era rece ca gheața. Pietonii de pe stradă veneau și plecau, cumpărând bunuri de Anul Nou.
Din moment ce aveau Old Tao, Tao Mo nu trebuia să se ocupe de aceste lucruri. L-a luat pe Hao Guozi cu el și a cutreierat prin magazine mici..
Hao Guozi și-a amintit că lui Tao Mo îi plăcea să mănânce prăjituri cu miros dulce de osmanthus, așa că și-a cumpărat câteva special pentru a le mânca în timp ce mergea.
Imediat ce Tao Mo a deschis gura, a suflat o rafală de vânt rece, făcându-i gingiile reci. A mâncat doar două bucăți înainte de a se opri. Era pe cale să predea restul lui Hao Guozi, dar când s-a întors, s-a lovit de un bărbat bine îmbrăcat. Prăjitura de osmanth cu miros dulce din mâna lui a căzut la pământ.
Hao Guozi a sărit afară și a spus:
--Știi să mergi?
Bărbatul era pe cale să se apere, dar când a văzut chipul lui Tao Mo, chipul i s-a spart imediat într-o culoare de bucurie:
--Excelența voastră Tao?
Hao Guozi a întrebat suspicios:
--Cine ești?
Tao Mo a fost surprins și a întrebat: --Wang Pengcheng?
Hao Guozi l-a măsurat cu ochii. Ar putea fi acesta fiul nefilial care a fost bătut de mai multe ori ca pedeapsă? El a stat subconștient în fața lui Tao Mo și l-a privit cu precauție.
--Ce vrei?
Wang Pengcheng sa înclinat spre Tao Mo cu mâinile împreunate și a spus:
--E bine că ne-am întâlnit întâmplător. Excelența Voastră Tao, umilește-mă, se întreabă dacă ar fi posibil să mă lași să fiu gazda ta ca un semn al aprecierii mele și să te invit să stai în Xian Wei Lou?
Hao Guozi l-a tras de mâneca lui Tao Mo și i-a șoptit la ureche:
--Mi-e teamă că nu face nimic bun.
Deși a vorbit în șoaptă, Wang Pengcheng a auzit încă foarte clar și și-a fluturat rapid mâna în timp ce a zâmbit și a spus:
--Acest Tânăr Maestru se îngrijorează prea mult. Vreau doar să-i mulțumesc Excelenței Sale Tao, asta e tot.
CITEȘTI
Dragostea este mai mult decât un cuvânt 💖
Fiksi SejarahTao Mo este un tip jucăuș cu o familie bună. El a cumpărat un post de magistrat în comunitatea Tanyang, un loc binecunoscut pentru avocați.Deoarece ambii sunt avocați de top, Lin Zheng Yong și Yi Chui locuiesc acolo💖. Tao Mo este analfabet și ne...