Capitolul 89

4 2 0
                                    

Iarna vine la primăvară, gheața și zăpada se topesc și toate lucrurile se refac, ceea ce este un moment bun pentru căsătorie.

Bărbații și femeile din fața Templului Guanyin sunt nesfârșite.

Gu She și Tao Mo au trecut prin mulțime și au fost în curând copleșiți.

"Xian Zhi?" Tao Mo nu era înalt și a fost strâns în față fără să acorde atenție. Sub picioarele lui sunt trepte de piatră. Trebuie să se uite la picioarele lui și să găsească pe cineva. Merge poticnit. În cele din urmă, merge într-un loc gol și se uită înapoi la fluxul de oameni care merg în sus, dar vede doar un cap aglomerat, unde figura lui Has Gu She?

Era puțin neliniștit și nu se putea abține să stea în vârful picioarelor.

— Maestrul Tao?

O voce familiară se auzi din spate.

Tao Mo s-a întors fără tragere de inimă și a salutat cu un zâmbet puternic: „Maestre Lu”.

Lu Zhenxue și alții au văzut dintr-o privire că nu era dispus să aibă grijă de el însuși. Buna dispoziție inițială s-a înrăutățit în mod inexplicabil, iar Pi Xiaoluo nu a zâmbit: „Maestrul Tao a venit să vorbească despre județul Yang doar câteva luni și au existat două favoruri consecutive A unei femei frumoase. Trebuie să mergi la Templul Guanyin pentru a obține o căsătorie?"

Tao Modao: „Am venit și am plecat”.

— Du-te la sulky? Lu Zhenxue a crezut că a respins-o pe domnișoara Xu și s-a încruntat ușor. „Sir Tao vorbește serios?”

Tao Mo s-a scărpinat în cap și a spus: "De asemenea, simt că cuvintele sunt prea grele. Dar Hao Guoguo a spus că a avut ghinion în ultima vreme, așa că este mai bine să mergi la un pic de furie."

Lu Zhenxue a spus brusc: „S-a dovedit a fi acest ghinion”.

Tao Modao: "Lu Gongzi a venit pentru căsătorie?"

Lu Zhenxue părea înțepenit și spuse indiferent: „Sunt aici cu un prieten”.

"Oh." Tao Mo a fost de acord, cu ochii cercetând în jur.

— Maestrul Tao și oamenii lui sunt despărțiți? Lu Zhenxue a ajutat să găsească împreună. Hao Guoguo și Lao Tao s-au întâlnit și își amintesc încă cum arătau.

Tao Mo a clătinat din cap și a spus: „Nu un servitor”.

Lu Zhenxue a spus surprins: "Ar putea fi... domnișoara Xu?"

— Ah, fireşte că nu. spuse Tao Mo.

Lu Zhen a aflat că doar a negat, dar nu a spus răspunsul, crezând că nu era dispus să spună, așa că nu a mai urmărit. "În acest moment, sunt cei mai mulți oameni care urcă pe munte. Maestrul Tao ar putea la fel de bine să meargă cu mine să stau în templu. Poate că cealaltă parte nu poate găsi adultul, așa că va intra în templu."

Tao Mo a ezitat și a clătinat din cap: „Îl aștept aici”.

Lu Zhenxue a râs și a spus: "Este un copil? Pot adulții să fie atât de ușurați?" Cuvintele lui erau oarecum tentative. La scurt timp după ce Tao Mo a venit să vorbească despre județul Yangxian, oamenii care s-au apropiat au venit și au plecat, dar cei puțini. Chiar nu se putea gândi la cineva care merită o asemenea atenție.

Tao Modao: "Oricum, înăuntru și în exterior așteaptă. Îl aștept aici și pot vedea scorul."

Un nume a apărut brusc în mintea lui Lu Zhenxue: „Poate fi fratele Gu?”

Tao Moying a spus mai întâi: „Este sfoara”.

"Xian Zhi?" Lu Zhenxue a fost uimit pentru o clipă, apoi a fost șocat și a întrebat: „Care șir este care?”

Dragostea este mai mult decât un cuvânt 💖Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum