Capitolul 116

4 2 0
                                    

Maestrul Jin a spus că acest caz ar trebui să fie rapid sau nu lent, devreme sau târziu și liniștit sau nu. Prin urmare, Tao Mote a ales în mod special o dimineață devreme și a trimis pe cineva la mama și nora lui Yangliu, împreună cu Yang Tianyuan, la Yamen.

Văzându-i pe cei patru oameni de dedesubt îngenunchiați la rând, Tao Mo a oftat brusc emoționat. A dat o lovitură ușoară cu un ciocan: „Din moment ce sunteți sortit să deveniți o familie, de ce să vă întoarceți unul împotriva celuilalt pentru aceste lucruri din afara corpului vostru?”

Yang Liushi a plâns și a spus: „Invit și adulții să ia decizii pentru femei!”

Tao Mo i-a spus lui Yang Tianyuan, care a ținut capul în jos în tăcere: „Yang Tianyuan, Yang Liu îți spune să retragi zestrea lui Zou Qiong, de ce explici?”

Yang Tianyuan s-a îndreptat și s-a rugat. A spus încet: "Adult Ming Jian. Nelegiuitul nu trebuie să-i deducă zestrea, răufăcătorul primește doar ceea ce merită."

Yang Liushi a spus supărat: "Cum meriți? Aceasta este, evident, zestrea soțului și a lui Qiong Er."

Yang Tianyuan a spus: „Da. Avea o zestre, dar nu avea bani pentru a-și întreține fiica. Când te-ai recăsătorit cu mine, Zou Qiong avea doar opt ani. Cine a muncit din greu să facă bani pentru ea? Cine este ? Lucrezi din greu pentru a face bani pentru ea? Cine i-a dat gresie ca să-și acopere capul?"

Yang Liu plânge: „În acel moment, ai promis clar că o vei crește ca să crească, iar apoi ne-am recăsătorit cu tine, ai dovedit-o!”

Yang Tianyuan a spus: „Trebuia să o susțin ca adult, dar nu am promis că voi accepta banul? Ai muncit atât de mult ca să-i împingi pe copiii altor copii să crească și să nu primească bănuți, chiar crezi că eu sunt cel răufăcător?"

Zou Qiong a strigat brusc lângă el.

Yang Tianyuan s-a întors să se uite la ea.

Zou Qiong a ridicat capul și a spus: "Din cele mai vechi timpuri, comerțul a fost o dorință de a învinge unul. Nu ai spus niciodată că nu poți lua un ban, dar nu ai spus că vrei să-mi înghiți zestrea!"

Socrul lui Zou Qiong, Liu Bao, a zâmbit rece și a spus: „Dacă nu te întrebi, doar furi!”

Yang Tianyuan nu a putut să-l țină pe față și a spus: „Nu am un pui de lup bine crescut. Oricum, ai fost crescut de mine, dar acum vreau doar o mică recompensă, așa că voi merge la curte. Am fost orb și te-am crescut atâția ani."

Zou Qiong a spus: "Mă susțineți? De-a lungul anilor, orezul din casă a fost făcut de mama mea pentru spălat și cusut. Ce eforturi ați făcut? Este un lucru recunoscător să puteți recupera banii consecvenți. intr-un an!"

Yang Tianyuan a tremurat de furie și chiar a spus: "Prostii, prostii!"

Tao Mo era amețit de ei și nu puteai să nu-l vezi pe Maestrul Jin.

Maestrul Jin și-a lăsat stiloul deoparte și s-a apropiat de el: „Văd conversația lui Yang Tianyuan, ca și cum cineva ar fi arătat în spatele lui. Dacă nu sunt familiarizat cu legile mele, cum poate Yang Tianyuan să îndrăznească să fie atât de flagrant?”

Tao Modao: „Avocații din județul Tanyang sunt adunați și nu este surprinzător că cineva a dat instrucțiuni”.

Maestrul Jin a spus: „Dar de ce această persoană nu se prezintă personal?”

Tao Modao: "Oare pentru că banii lui Yang Tianyuan nu sunt suficienți?"

Maestrul Jin nu s-a gândit la acest nivel și a înghețat o vreme: „S-ar putea să fie posibil”.

Dragostea este mai mult decât un cuvânt 💖Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum