Capitolul 50

4 2 0
                                    

După ce a fost distras de Lu Zhenxue, gândurile lui Tao Mo au fost ușor confuze, iar el și-a plecat capul și l-a rearanjat, înainte de a spune:

„Sang Xiaotu, poți ști ce e în neregulă?”

Sang Xiaotu bang bang este alte trei capete zgomotoase,

"Rău știe rău, știe greșit."

Tao Mo s-a uitat la Gu Xiaojia și a spus:

"Nu-l cunosc pe Gu... Ce crede Gu Gongzi?"

Nu se putea gândi cum să o numească. Pur și simplu a folosit Gu Gongzi pentru a-l suna pe Gu Xiaojia.

Dar acest nume a căzut în urechile lui Gu Xiaojia, dar el a crezut că vrea să cunoască atitudinea lui Gu She și a spus:

„Din moment ce fiul i-a dat acest caz maestrului Tao, ar trebui să se ocupe de maestrul Tao”

. Făcu o pauză, gândindu-se la Tao Mowen tocmai acum. S-au întâmplat lacrimi și mi-a fost teamă că nu-l va lăsa pe Sang Xiaotu să plece, iar cazul în care trăsura lui Gu Fu a fost furată a devenit o farsă și a adăugat:

„Cred că înțelepciunea adulților nu va crește niciodată în mod paliativ copii, nici în ceea ce privește plecarea. oamenii să vorbească”.

Are o dilemă.

Oamenii, evident, nu se pot lăsa pur și simplu. Dar ce zici de a nu da drumul? Vina? Mi-e teamă că Tao Mo l-a învinuit pe Sang Xiaotu astăzi, iar mâine va fi infam pentru că nu este filial.

Tao Mo se uită la Maestrul Jin.

Maestrul Jin s-a ridicat și s-a aplecat în liniște.

Nu este neobișnuit ca comandantul să facă sugestii oficialilor

Tao Mo a șoptit: „Cum va judeca Maestrul Ye acest caz?”

Maestrul Jin a spus:

„Sute de evlavie filială este prima. Împăratul este, de asemenea, cel mai respectuos față de evlavia filială. Sang Xiaotu greșește când fură mașina, dar în cele din urmă vine dintr-o evlavie filială.

Tao Mo a spus în mod repetat da.

"Dar până la urmă, furtul este o încălcare a legii țării noastre. Chiar dacă sentimentul este milostiv, pedeapsa este inevitabilă".

Tao Mo a dat din cap din nou și din nou.

„Deci”, Maestrul Jin a tras adânc aer în piept și și-a privit Tao Modao-ul cu ochii, „Este mai bine să o faci singur?”

Tao Mo: "..."

Maestrul Jin Shi Shiran înapoi la poziția sa inițială.

Ceilalți îl priveau curioși pe Tao Mo.

Tao Mo simți nervos ciocănul.

În acest moment, Lu Zhenxue a avut inevitabil o nenorocire. Dacă Tao Mo i-ar permite să-l apere pe Sang Xiaotu, Tao Mo nu ar cădea într-o situație jenantă din proprie inițiativă.

Gu Xiaojia nu s-a putut abține să arunce o privire în direcția intrării lui Yamen. Se gândea la preocuparea Maestrului Yi pe Tao Mo, poate că se va ajuta unul pe altul.

Tao Mo privea și intrarea biroului guvernamental. Dar doar se uita la asta, dar se gândea cum să pedepsească.

Întârzierea lui în a vorbi îi făcu pe privitori să se simtă nerăbdători și șopti.

Maestrul Jin a spus: „Domnule”.

Spiritul lui Tao Mo a reînviat și a crezut că are vreo sugestie.

Dragostea este mai mult decât un cuvânt 💖Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum