În trăsură, se auzi un zgomot de bâjbâit.
Gu Xiaojia și-a înclinat încet capul pe spate, sprijinindu-se de trăsură pentru a asculta.
După un timp, ascultați-l pe Gu. Ea a spus: „Învățați Analectele astăzi”.
"Da." Tao Mo a fost sincer de acord.
„...” Gu Xiaojia și-a retras capul plictisitor.
Am crezut inițial că, chiar dacă studiez Analectele lui Confucius, nu voi putea să le învăț mult timp.
Gu Xiaojia și Hao Guoguo au fost, de asemenea, savurați de la început, apoi amețiți și umflați și, în cele din urmă, au aruncat pământ pe cele cinci corpuri ale lui Tao Mo. Tao Mo chiar și-a amintit de asta de cel mult două ori. Deși își amintea doar cuvintele, a reușit să blufeze.
Dacă distanța nu este prea mică, mă tem că Tao Mo poate nota cu adevărat toate cele patru cărți și cinci clasice.
Străzile din Jingcheng sunt încă pline de viață.
Ascultând strigătele familiare, ochii lui Gu Xiaojia erau ușor umezi, „M-am întors în sfârșit”.
Hao Guoguo a spus: "Câți ani ați părăsit capitala?"
Gu Xiaojia și-a rupt degetul și a spus: „Au trecut vreo zece ani”.
Hao Guoguo surprins: "Gu Gongzi a plecat de acasă atât de devreme?"
Gu Xiaojia a spus: „Fiul a fost trimis la Academia Youlin de către maestru și l-am urmat împreună”.
„Academia Youlin”. Tonul lui Hao Guoguo era plin de invidie.
Gu Xiaojia a condus trăsura către o alee îndepărtată și, în cele din urmă, s-a oprit la intrarea unui han cu un stâlp înclinat și uși și ferestre vechi.
Hao Guoguo s-a uitat: "Nu vrei să spui, vom locui aici în seara asta?"
Gu Xiaojia a spus: „Nu în seara asta, ci în seara asta și mâine seară... Atâta timp cât suntem la Beijing, locuim cu toții aici”.
Hao Guoguo a spus: "Nu este Gu Gongzi fiul lui Gu Xiangye?"
Gu Xiaojia era pe cale să vorbească. Când Gu She și Tao Mo au coborât din mașină, au închis imediat gura și au clipit doar la Hao Guoguo.
Hao Guoguo era confuz.
Gu Ea a spus: „Acesta este hanul unde venea mama mea”.
Tao Modao: „Acest han trebuie să fi fost deschis de mult timp”.
Atât Gu Xiaojia, cât și Hao Guoguo îl admiră în secret pe Tao Mo. Nu este ușor pentru un astfel de han să găsească o descriere care să nu fie un dezavantaj.
Gu Ea a spus: "De fiecare dată când mama mă aducea, ea îl număra pe proprietarul acestui han."
"Hahaha. Ea a spus că nu a fost reparată așa și, mai devreme sau mai târziu, s-a strivit!" ."
Gu Ea a văzut ceremonia, "Boss Zhu."
Șeful Zhu a spus: "Nu mă așteptam la câțiva ani, sunt bătrân, dar ești frumos." El a spus, le-a primit în han, Gu Xiaojia a parcat spontan trăsura în curtea din spate a hanului.
Gu Shedao: „Afacerea a fost bună recent?”
Domnul Zhu a râs de el însuși: „Dar într-un loc atât de mare, dacă sunt cu adevărat oaspeți, nu poți să-l ascunzi”.
Gu Shedao: "De ce nu-l repara?"
Șeful Zhu a spus: "Dacă este reparat, nu va fi originalul Ningning Inn."
CITEȘTI
Dragostea este mai mult decât un cuvânt 💖
Historical FictionTao Mo este un tip jucăuș cu o familie bună. El a cumpărat un post de magistrat în comunitatea Tanyang, un loc binecunoscut pentru avocați.Deoarece ambii sunt avocați de top, Lin Zheng Yong și Yi Chui locuiesc acolo💖. Tao Mo este analfabet și ne...