Tao Mo tremura. Nu știa dacă era pentru că îi era frig sau speriat.
Acolo era cineva care îl întreba pe bărbat:
--Nu-i așa că o să vină magistratul după Anul Nou? De unde ai luat aia?
Servitorul a spus:
--Noul ofițer s-a mutat ieri la Yamenul comunități. Acum, menajera lui încă mai caută un secretar, astfel încât să poată angaja bărbați să slujească la conac.Bărbatul s-a simțit ușurat: --Se pare că așa a apărut tabloul.
Bătrânul Tao, cu o expresie rece pe față, l-a determinat pe Tao Mo să caute o masă goală, ca să se poată așeza.
Era cea mai aglomerată perioadă în ceainărie, așa că n-au avut de ales decât să stea lângă scări, care era foarte aproape de bărbatul care striga.
Tao Mo nu a putut să nu arunce o privire la bărbatul care striga, dar Bătrânul Tao l-a tras, așa că s-a simțit doar jenat.
Spre surprinderea lor, au existat de fapt oameni care au dorit sa cumpere aceea imagine cu trei monede de cupru.
O voce a spus cu aroganță:
-Vino și lasă-mă să văd. Este gras sau slab? Este înalt sau scund?Se auzi un zgomot slab al unui sul cu imagini care se desfășura.
--Hah!Acea voce a râs cu poftă și a spus:
--Arăta exact ca un pui bolnav!Vânzătorul a spus:
--Am auzit că magistratul era bolnav când a intrat în comunitate.Poate că încă nu poate ține instanța de unul singur.Vocea a spus:
--Foarte bine, atunci el poate să obține o liniște sufletească ținându-se departe de toate aceste plângeri! Toți cei care vin să ocupe postul de magistrat se întorc mereu. Îi deranjează să obosească. Totuși, urăsc aceeași poveste veche.Servitorul a răspuns:
--Tânărul maestru Lu trebuie să facă o glumă. Există cineva care ar putea să-ți copieze felul de a glumi?Acest ins părea să-l facă pe acel bărbat să se simtă bine cu sine, astfel încât a râs în hohote de câteva ori. După aceea, a ieșit din mulțime.
Tao Mo s-a întors, doar pentru a vedea un bărbat cu sprâncene subțiri și ochi strălucitori. Era de fapt un savant frumos.
Savantul părea să simtă că cineva se uită la el, așa că a profitat și de ocazie pentru a privi înapoi.
Din această cauză, Tao Mo și-a îndepărtat rapid privirea.
Bătrânul Tao, care era aplecat ușor în față , își îndreptă spatele.
Un evantai a fost bătut brusc de masă, apoi râsul cărturarului s-a apropiat de ei:
--Oh, nu mă așteptam ca, cu trei monede de cupru, nu numai că am putut să văd poza, dar pot să văd și persoana onorabilă. El însuși a spus , apoi s-a înclinat brusc cu mâinile împreunate și a salutat:
CITEȘTI
Dragostea este mai mult decât un cuvânt 💖
Tarihi KurguTao Mo este un tip jucăuș cu o familie bună. El a cumpărat un post de magistrat în comunitatea Tanyang, un loc binecunoscut pentru avocați.Deoarece ambii sunt avocați de top, Lin Zheng Yong și Yi Chui locuiesc acolo💖. Tao Mo este analfabet și ne...