Capitolul 99

4 2 0
                                    


O grămadă de cărți răspândite pe masă.

Tao Mo a scanat cartea local.

Maestrul Jin a întrebat deoparte: „Ce carte caută proprietarul?”

Tao Modao: "Mă duc la justiție. Ca și acest caz, ar trebui să fie pedepsit cu crimă? Sau violat cu murdărie?"

Maestrul Jin a spus: "Acest lucru nu trebuie să vă faceți griji în privința familiei Dong. Atâta timp cât familia Dong află cazul și îl depune în sus, condamnarea este o chestiune pentru Departamentul Penal."

Tao Mo a uimit: "Deci asta este?"

Maestrul Jin a spus: „Acest caz implică viața umană și ar trebui clasificat drept grav”.

Tao Modao: „Așa se dovedește”.

Hao Guoguo sa aplecat de la uşă şi a spus: „Gu Xiaojia este aici”.

De îndată ce i-a căzut vocea, l-a ascultat pe Gu Xiaojia cu respect și a spus respectuos: „Gu Xiaojia l-a văzut pe Maestrul Tao”.

Gu Xiaojia obișnuia să fie dominator, așa că era prima dată când era atât de politicos și politicos. Tao Mo a mers surprins spre uşă şi a spus: "Ce s-a întâmplat? Ce s-a întâmplat cu tine?"

Gu Xiaojia nu și-a ridicat capul, uitându-se la suprafața superioară a pantofului, a spus: "Obișnuiam să fiu ignorant și o mulțime de ofense. L-am rugat și pe Maestrul Tao să ignore minorii, nu-ți face griji pentru mine."

Tao Modao: "Ofensiv? Îți pasă? De unde începe asta?" Deși atitudinea lui Gu Xiaojia față de el nu este prietenoasă, el știe că este încă aproape de el însuși.

Gu Xiaojia a ridicat capul: "Chiar te superi?"

Tao Mo clătină din cap.

Gu Xiaojia a spus: „Atunci, dacă într-adevăr devii rudă cu fiul tău, nu-l vei încuraja de la mine?”

Tao Mo era timid și dulce și a zâmbit cu capul în jos: „Ești prea îngrijorat”.

„Este cu adevărat neliniştit”. Gu Xiaojia a murmurat, apoi a spus cu voce tare: "Fiul mi-a cerut să-ți aduc ceva. A spus că cuplul are probleme. Puteți începe din satul Wujia în care locuiesc."

Când Tao Mo a auzit-o, Gu She l-a rugat să vorbească, iar ochii lui erau strălucitori. "Este bun în ultima vreme? Ai dormit bine și ai mâncat bine?"

Gu Xiaojia a spus: „Orașul Yongzi joacă șah și desenează în timpul zilei și este foarte pe îndelete. El este îngrijorat doar de cazul tău”.

Gura lui Tao Mo nu s-a putut abține să nu zâmbi de ambele părți: „Sunt uşurat dacă este bun”.

Maestrul Jin i-a văzut pe cei doi discutând la nesfârșit și nu s-a putut abține să tragă subiectul înapoi, întrebând: „De ce crede fiul tău că cuplul are o problemă?”

Gu Xiaojia a spus: "Nu este cazul. Dar fiul a spus că există o problemă, atunci trebuie să fie o problemă."

Tao Modao: „La fel crede și maestrul Jin”.

Gu Xiaojia a spus: „Dar acel Shi Qianshan nu este un lucru bun. Nepotul lui Shi Taishi este mai mult decât el și nu-l poate număra de sus în jos sau de jos în sus. Dar are cea mai bună relație cu Shi Yaoguang, El este cel care are cea mai mare încredere de către Shi Taishi. Acest lucru nu se poate face cu o burtă de carne."

Maestrul Jin a spus: „În acest fel, acest caz nu este atât de simplu pe cât pare”.

Gu Xiaojia a spus: "L-am adus dacă fiul mi-a cerut să-l aduc. Ce poate să-mi aducă Maestrul Tao înapoi?"

Dragostea este mai mult decât un cuvânt 💖Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum