Capitolul 34

3 2 0
                                    

.

Căsătoria lui Liang Wenwu și Qiu Wan'e este în sfârșit programată în a treia zi.

Maestrul Liang a trimis, de asemenea, invitații de nuntă special guvernului județului.

Tao Mo s-a gândit la Maestrul Tong, puțin ciudat în inima lui, și a vrut inițial să găsească o scuză pentru a renunța, dar Hao Guozi era foarte interesat de asta.

Familia Liang este într-un județ învecinat. Își dorea de mult să găsească o oportunitate de a se plimba. Tao Mo nu a suportat să dezamăgească, așa că a trebuit să suporte. Pregătirea pentru felicitări a căzut în mod firesc asupra lui Mu Chun, care și-a asumat temporar postul de Lao Tao. Pentru a fi decent, Hao Guoguo l-a luat pe Muchun și le-a cumpărat haine decente.

În acea zi, când cerul era întunecat, a luat micul dejun devreme pentru a-l ridica pe Tao Mo.

Deoarece sunt aproape trei ore de călătorie din comunitatea Tanyang până în comunitatea învecinată, Huajiao a plecat aseară și se poate ajunge la aproximativ Mochen.

Tao Mo nu știa drumul și doar i-a urmat de departe.

Hao Guoguo a terminat de servit lui Tao Mo și era pe cale să meargă la Muchun, dar a văzut că a ieșit îmbrăcat frumos.

"tu……"

Văzându-l privind în sus și în jos, Mu Chun s-a întrebat:

"Ce sa întâmplat?"

Hao Guoguo a oftat:

"Din fericire, mireasa poartă un hijab roșu, nu îl poți vedea. Altfel, dacă te vezi, poți fugi cu tine."

Aceeași robă albastră, cum poate purta o zână care flutură? Chic, cum să te îmbraci ca un băiat de carte.

Muchun a zâmbit și a spus:

„Nu vă faceți griji prea mult”.

Hao Guoguo și-a văzut manierele blânde și vechea lui prietenie cu bătrânul Tao. Era considerat a fi înrădăcinat și înrădăcinat. În comparație cu arogantul și indiferent Gu She, el era în mod natural mult mai aproape de încredere și un gând a apărut brusc în inima lui. Dacă tânărul maestru este cu el, mă tem că toată lumea se poate îngrijora foarte mult.

„Familia Dong așteaptă”. Mu Chun a trecut pe lângă el.

Hao Guoguo a fost șocat și prins și a întrebat:

"Mu Chun, ești căsătorit?"

Mu Chun a știut la ce se gândește dintr-o singură privire și a spus indiferent:

„Niciodată”.

— Există ceva bun?

"nici."

Hao Guoguo s-a bucurat: „Atunci...”

— Ar fi mai bine să ne urcăm în autobuz.

Mu Chun îi aruncă o privire înapoi zâmbind.

Hao Guoguo a avut brusc un sentiment de a vedea pe tot corpul, fără nici un sentiment de evadare, iar entuziasmul lui era ca și cum ar fi fost turnat de apă rece și nu mai putea fi interesat.

S-au urcat în trăsură și au așteptat în fața Casei Qiu.

Huajiao se oprise deja în fața ușii, iar sunetul tobelor și tobelor era nesfârșit.

Deși Liang Wenwu nu se pricepea să facă lucruri, totuși a venit acasă să se căsătorească. Era roșu aprins, iar fața lui ușor rece dezvăluia puțină bucurie.

Dragostea este mai mult decât un cuvânt 💖Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum