"အဲတာဆို ကိုသူရက ကြၽန္ေတာ့္အေဖ ကြၽန္ေတာ့္ကို ေစာင့္ေရွာက္ေပးဖို႔ လႊတ္ထားတဲ့ လူယုံေပါ့"
"ဟုတ္ပါတယ္ သခင္ေလး ... ကြၽန္ေတာ္ ခက္မၿမိဳ႕မွာကတည္းက သခင္ႀကီးရဲ႕အမိန႔္နဲ႕ သခင္ေလးကို ေစာင့္ၾကည့္ၿပီး ေစာင့္ေရွာက္ေနခဲ့တာပါ ... ဒါေပမဲ့ သခင္ႀကီးက သခင္ေလးတို႔ မရိပ္မိေအာင္ ခပ္လွမ္းလွမ္းကေနပဲ ေစာင့္ေရွာက္ေပးပါဆိုလို႔ ကြၽန္ေတာ္သခင္ေလးတို႔နဲ႕ ခပ္ေဝးေဝးကေနပဲ ေစာင့္ေရွာက္ခဲ့ရပါတယ္ ... သခင္ေလးတို႔ ခက္မၿမိဳ႕ေပၚကေန႐ုတ္တရက္ ထြက္သြားေတာ့ ကြၽန္ေတာ္ မသိလိုက္ဘူး ... စုံစမ္းေတာ့လည္း အကိုေလးျမမင္းရဲ႕ လက္ခ်က္နဲ႕ သတင္းကအစအနေပ်ာက္ေနတယ္ ... ေနာက္ေတာ့ ကိုစိန္ထြန္းနဲ႕ဆုံမိေတာ့မွ ကိုစိန္ထြန္းက ေျပာလိုက္လို႔ ကြၽန္ေတာ္တို႔လင္မယားႏွစ္ေယာက္ ကမ္းပါး႐ြာကို လိုက္လာတာပါ"
"အဲတာဆို ကမ္းပါး႐ြာမွာကတည္းက ကြၽန္ေတာ္တို႔အနားမွာရွိတာလား"
ဟန္ေလးက ေမးေတာ့ ကိုသူရက ေခါင္းခါသည္။
"မဟုတ္ဘူး ... ကြၽန္ေတာ္ ကိုစိန္ထြန္းကဆီက သတင္းရၿပီး ကမ္းပါး႐ြာကိုလာေတာ့ အကိုေလးတို႔က ခက္လက္ၿမိဳ႕ေပၚမွာ ေျပာင္းေနေနၿပီ ... ဆိုင္ေတာ့ မဖြင့္ေသးဘူး"
"ဟန္ေလးကို ေစာင့္ေရွာက္ခိုင္းလို႔ ေစာင့္ေရွာက္တာဆိုရင္ေတာ့ ျပႆနာမရွိေပမဲ့ အျခားအႀကံအစည္မရွိဖို႔ ကြၽန္ေတာ္ေမွ်ာ္လင့္တယ္"
ေစာေမာင္၏ ေလသံက အနည္းငယ္တင္းမာလို႔ေန၏။
"အာ မရွိပါဘူးဗ်ာ ... ကြၽန္ေတာ္တို႔က သခင္ေလးကို ေစာင့္ေရွာက္ဖို႔ ... ကိုေစာေမာင္ကိုေတာ့ အားနာေပမဲ့ သခင္ေလးကို ကိုေစာေမာင္က အနိုင္က်င့္တာရွိမရွိ သခင္ႀကီးက ကြၽန္ေတာ္တို႔ကိုေစာင့္ၾကည့္ခိုင္းထားတာ ... ကိုေစာေမာင္ကတကယ္လို႔ သခင္ေလးကို အနိုင္က်င့္ရင္ သခင္ႀကီးက သခင္ေလးကို အျခားတစ္ေနရာကို ေခၚသြားမွာ"
မေန႕ညက သခင္ႀကီး၏ လူယုံေတာ္အား သခင္ေလးတို႔အေၾကာင္း အစီရင္ခံေနသည္ကို ကိုေစာေမာင္က ေတြ႕သြားခဲ့ၿပီးေနာက္ မနက္ေရာက္ေတာ့ သခင္ေလးက သူရကို ထိုအေၾကာင္းအား ေမးျမန္းလာတာမို႔ သူရက သခင္ေလးအား အမွန္အတိုင္း ဝန္ခံေနျခင္းပင္။
YOU ARE READING
မြင်းလှည်းသမားရဲ့ ခင်ပွန်းလေး(COMPLETED)
Lãng mạnဒါကတော့ ကိုယ့်ရဲ့ ဒုတိယမြောက်ဖန်တီးခြင်းပါ။