Chapter 32_Z

5.2K 184 1
                                    

ဒီရက္ပိုင္းတြင္ မင္းေနျပည္ေတာ္ၿမိဳ႕ႀကီး၌ အေၾကာင္းအရာတစ္ခုက လူႀကီး၊ လူငယ္၊ ဆင္းရဲ၊ ခ်မ္းသာ လူတန္းစားမေ႐ြး၏ ပါးစပ္ဖ်ားတြင္ေရပန္းစားေနသည္။

"ငါ မနက္ျဖန္ေတာ့ လက္ရာမြန္ ဆိုင္မွာ စားကိုစားရမွ ျဖစ္မယ္ ... မနက္ေလးနာရီကတည္းက ဆိုင္ေရွ႕ကို အေရာက္သြားရမယ္"

"မေန႕ကေလ လက္ရာမြန္ဆိုင္မွာ ဂ်ဳံၾကက္ေပါင္းေခါက္ဆြဲရယ္ နန္းႀကီးသုပ္ဆိုတာရယ္ မွာစားတာ ေကာင္းလိုက္တာဟယ္"

"ေခါက္ဆြဲေၾကာ္ကို ဝက္သားနဲ႕ တစ္ပြဲမွ ေၾကးဒဂၤါးျပားႏွစ္ဆယ္ပဲရွိတယ္ ... အရသာကလည္း ေကာင္းလိုက္တာလြန္ေရာ ... ေပးရတာနဲ႕ တန္တယ္"

"ငါကေတာ့ လက္ရာမြန္က အုန္းနို႔ေခါက္ဆြဲကို အသည္းစြဲျဖစ္သြားၿပီ အရမ္းစားလို႔ေကာင္းတာပဲ"

"ငါ ဘယ္ေတာ့မွ လက္ရာမြန္က အစားအေသာက္ကို စားရမွာလဲ အၿမဲတမ္းေနာက္က်ေနလို႔ ကုန္သြားတာနဲ႕ပဲ တိုးေနတာ"

"လက္ရာမြန္ဆိုင္က အစားအေသာက္ေတြက တကယ္ေရာေကာင္းရဲ႕လား လူတိုင္းက လက္ရာမြန္ဆိုင္အေၾကာင္းေတြခ်ည္း ေျပာေနၾကေတာ့ ဒီသခင္ေလးေတာင္ စိတ္ဝင္စားလာၿပီ"

"လက္ရာမြန္ဆိုင္က နန္းေတာ္က လက္ဝဲအမတ္ႀကီးရဲ႕ သားနဲ႕ သမက္ရဲ႕ ဆိုင္တဲ့ ... လက္ဝဲအမတ္ႀကီးရဲ႕သားက ျပန္ေတြ႕တာ သိပ္မၾကာေသးဘူး ... အစားအေသာက္ေတြကို သူ႕သမက္က ဖန္တီးထားတာတဲ့"

"ငါ ခက္လက္ၿမိဳ႕ေရာက္တုန္းကသြားစားဖူးတဲ့ ခက္လက္ၿမိဳ႕ကနာမည္ႀကီး မုန႔္ဟင္းခါးဆိုင္ပိုင္ရွင္က အမတ္ႀကီးရဲ႕ သားျဖစ္ေနမယ္လို႔ ငါ့မထင္ထားခဲ့ဘူး"

"လက္ရာမြန္ဆိုင္ က လူအၿမဲျပည့္ၿပီး အျပင္မွာလည္း တန္းစီတဲ့လူေတြနည္းတာမဟုတ္ဘူး ... ငါလည္း အဲလိုေလး ေဈးေရာင္းခ်င္လိုက္တာ"

"ေျပာတတ္တယ္ေနာ္ ညည္းက ထမင္းအိုးတစ္အိုးတည္း တည္တာေတာင္ ၿပဲ တူး မနပ္ဆိုၿပီး အမ်ိဳးအစား သုံးမ်ိဳးထြက္လာတာ ... စိတ္ကူးယဥ္ရဲတယ္"

"လက္ရာမြန္က တို႔ဟူးေႏြးက အရသာေကာင္းလြန္းတယ္ေဟ့ ဝက္ေခါက္ေၾကာ္ေလးနဲ႕ တြဲစားရင္ ေကာင္းမွေကာင္းပဲ"

မြင်းလှည်းသမားရဲ့ ခင်ပွန်းလေး(COMPLETED)Where stories live. Discover now