4.Kapitola/Hnev

77 5 1
                                    

Celý tréning dopadol katastrofálne.Celý čas,má ten idiot Harry provokoval.
Sakra,ako ho nenávidím.
Je to normálne, že taký chladný a bezcitný chalan sa musel objaviť práve v mojom živote??

Len čo tréning skončil vzala som svoje korčule a okamžite opustila ľadovú plochu.
Už viac som tam byť nechcela,pretože ten idiot mi viac než len skazil deň a za to mi ešte zaplatí.
Neviem ako,ale zaplatí,nedám si len tak ničiť svoj sen,len kvôli tomu idiotovi.
Čo nám skončil tréning,bolo už 17:00 a ja som sa unavene pobrala z celého areálu školy,no v tom som narazila do Jacka.
Och,prepáč vyhrkla som a zahľadela sa naňho.
To tvoje narážanie do ľudí je celkom zlaté,povedál a usmial sa na mňa.
No hej,ale som nemotorná a nedávam pozor,takže ešte raz prepáč vyhrkla som.

Vážne to je v poriadku,Freya,inak čo máš teraz v pláne?spýtal sa a stále mi hľadel do očí.
Och,bože,on má vážne nádherný pohľad.
Dobré,Freya ukľudní sa,nemôžeš sa teraz zamilovať.Teraz nie,keď začína tvoj sen.
No práve som sa chystala domov,pretože mi práve skončil tréning a už som unavená odvetila som.
Aha,tak pýtam sa preto,lebo som chcel vedieť či by si somnou niekam nezašla navrhol a ja som sa len zamyslela.
Tak fajn,kľudne,ale musím sa ísť najrpv osprchovať,snáď počkáš vyhrkla som a pozrela mu do očí.
Samozrejme,počkám ťa pred domom,len mi nadiktuj adresu odvrkol a ja som len sa pousmiala a nadiktovala mu adresu.
Dobré,ja idem ešte niečo vybaviť,takže o 18:20 pred tvojím domom,odvrkol a ja som sa súhlasne usmiala a potom som odišla.

Je to rande?pomyslela som si,no hneď som na to šialene reagovala,pretože to rande byť nemôže.
Veď je to len kamarát a navyše je to brať mojej kamarátky.
Okrem toho,sa musím sústrediť na svoj sen,musím sa vážne na to a školu sústrediť,takže nemôžem myslieť na chalana,ktorého poznám len deň.
Alebo môžem?
Páči sa mi ten chalan?
Ale joj,tak už dosť,táto myšlienka je absurdná,takže si to hneď vymažem z hlavy.

Potom som sa z rýchlym tempom pobrala domov,kde som si dala rýchlu a  horúcu sprchu a šla v župane pred svoj šatník.
Hm...čo si tak asi oblečiem?zamyslela som sa no,ako tak stále som bola myšlienkami niekde inde.
Zrazu mi zrak padol na tieto šaty:

Okamžite som si ich obliekla a na nohy si dala ešte hnedé silonky

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Okamžite som si ich obliekla a na nohy si dala ešte hnedé silonky.
Vlasy som si rozpustila a poriadne ich rozčesala.
Na oči som si urobila tmavé čierne linky a radšej šla napísať Lucy,že idem s jej bratom von a dúfala som,že jej to vadiť nebude.
A tak sa mi uľavilo,keď napísala toto:
L:Ajaj,máme nový pár?alebo skôr budúci?😏PS:uži si to.
F:Jasné,jasné dik.

Napísala som jej správu a hneď vypla mobil.
Vypla som zvonenie,aby nikto mi nezrušil kamarátske stretnutie.
Hej,je to iba kamarát.

Keď som bola konečne pripravená,na seba som si ešte vzala kabelku do ktorej som vložila mobil a peniaze,keby náhodou sme si šli niečo kúpiť,takže on to platiť nemusí.
Len čo som vyšla z domu,už presne bolo 18:30 a už tam bol aj Jack.
Tak konečne ťa opäť vidím,vyzeráš úžasné vyhrkol a ja som sa len začervenala.
Ďakujem,odvetila som a podišla k nemu.
Za pravdu sa neďakuje,tak poď,už viem,kde ťa zoberiem odvrkol a ja som ho len počuvla a šla za ním.
Po ceste sme sa o všeličom zhovárali a smiali sa.
Bože,on je vážne úžasný.
Veríš na lásku na prvý pohľad?spýtal sa ma zrazu Jack a ja som sa zamyslela.
Vieš čo,ako hej verím na to,len ešte som to nikdy nezažila,ale to bude asi tým,že som žiadnu lásku nezažila odvrkla som a on len chápavo prikývol.

Ja som na základnej škole stretol vážne krásne dievča,hneď som sa do nej na prvý pohľad zamiloval,myslel som si,že je úžasná,dokonalá,a  skoro vždy sme sa spolu bavili a vážne som ju tak veľmi miloval,každým dňom viac a viac a jedného dňa sme sa dali až dohromady a vzťah fungoval skvelé,ale až jedného dňa sme mali výročie a načapal som ju s niekým iným a do očí mi povedala,že ma nikdy nemilovala a,že ten celý vzťah bola iba jedna hlúpa hra,že vraj má len využila a mne sa v ten moment zlomilo úplne na kúsky srdce a slzy mi tiekli po tvári ako vodopád a v tej chvíli som ju znenavidel a už ju vidieť viac nechcel,takže ona aj tak potom odišla s ním do zahraničia takže fakt trpký koniec odvrkol Jack sklamane a ja som ho len pohladila po ramene.

Aha,ou,tak veľmi ma to mrzí,toto si si vážne nezaslúžil,ale už na to nemyslí,už sa netráp,už je to minulosť ktorú sa zmeniť nedá,takže radšej myslí na budúcnosť a užívaj si prítomnosť odvetila som a on sa mi zahľadel do očí.
Ďakujem za radu,povedál a pohladila má po tvári.
Tak,kde si ma to chcel vziať?spýtala som sa ho,aby som prerušila to ticho.
Bože,urobila som dobre,že som to prerušila to hladenie,alebo som to nemala?
No každopádne,tak či tak by to nejak dopadlo.

Vlastne hej,chcel som ti ukázať jedno miesto odvrkol a už vyrazil vpred.
Dôverujem mu,takže som kráčala hneď za ním.
Zrazu sme sa ocitli na nejakej lúke.
Kde to sme?spýtala som sa.
Ideme sa pozrieť na západ slnka,takže je to tu odvrkol a ukázal do diaľky na krásny západ slnka.
Sadli sme si do vysokej trávy a zahľadeli sa do slnka.

Je tu nádherne,povedala som po chvíli a on sa na mňa len usmievavo pozrel.
To preto,že ty tu miesto robíš nádherným povedál a ja som sa začervenalá.
Zdá sa mi to,alebo je to skutočnosť?
Tento chalan je úplne dokonalý.
Sakra,musím povedať Lucy,že má dokonalého brata.
Vieš,myslela som si kedysi,že láska na prvý pohľad neexistuje,že aj keď možno hej,že to možno skončí zle,ale teraz viem,že možno láska na prvý pohľad nemusí tak skončiť zle,odvetila som a neverila som vlastným slovám,ktoré zo mňa vyšli.
Čo to somnou je?
Som zamilovaná?
Ale to, nie,to nemôžem byť.

Ale, hrdličky a vy čo tu?prehovoril hlas za nami a my sme sa prudko otočili.
Bol to zas ten idiot Harry.
Čo tu chceš? vyštekla som.
Ty drž hubu,a ty Jack,ja myslel,že maš na lepšiu vyhrkol Harry a ja som sa naštvane postavila a strelila mu facku.

Toto ešte oľutuješ vyhrkol a obrátil sa na Jacka.
Moment,vy sa odkiaľ poznáte?spýtala som sa.
Freya,Harry je môj bývali najlepší kamarát zo škôlky odvrkol Jack a mňa skoro porazilo.
Čože?vyhrkla som a neverila som vlastným ušiam.
Oni dvaja a najlepší kamaráti?bývali?čo sa stalo?

Je to tak,ale on sa somnou prestal baviť,ja za nič nemôžem odvrkol Harry.
Vážne?za nič nemôžeš?tak pekne tu povedz Freyi,čo sa stalo odvrkol Jack.
Nič,tu malu čubku to nemusí zaujímať,takže zdar,niekedy inokedy si pokecáme odvrkol a odišiel.

Čo to malo byť?obrátila som sa na Jacka.
Ja ti vysvetlím,kedysi vo škôlke ja a Harry sme boli najlepšími kamarátmi,ale potom čo nastúpil na základku  sa veľmi zmenil,to už neviem čo ho zmenilo,to by si sa ho musela spýtať,ale niečo vážne ho zmenilo,pretože v škôlke to bol vážne dobrý,úžasný človek s ktorým bola vždy sranda,ale od základky sa všetko zmenilo,začal byť na ostatných krutý, nemilosrdný,začal spávať so všetkými babami,mal ich iba sex,a potom ešte aj šikanoval mladších,vôbec som nemohol uveriť tomu ako sa zmenil,a odvtedy sme sa už prestali baviť,pretože sa mi jeho zmena nepáčila,snažil som sa ho zmeniť,ale nikto ho nedokáže už zmeniť odvrkol a ja som sa len zamyslela.

Aha,tak to ma mrzí,že si prišiel o najlepšieho kamaráta,ale to je jeho vina ,on si vybral aký chce byť a nie ty,za všetko môže on,aj keď neviem čo ho tak veľmi vážneho zmenilo,ale je to teraz zlý človek a nevieš ako veľmi ma otravuje,provokuje,proste skazil mi deň odvrkla som a Jack má len objal.
Neboj,ak ti ešte nejak ublíži,vyriešim si to s ním odvrkol,no ja som iba nesúhlasne prikývla hlavou.
Nie,radšej sa do toho nepleť,nechcem aby ťa zbil kvôli mne odvrkla som
A čo chceš,aby ťa donekonečna provokoval?spýtal sa hlasnejšie Jack.
Nie,ale nejak ho donútim aby s tým prestal odvrkla som.
Nie,jeho nedonutiš,jeho už nezmení nikto odvrkol a potom sa pobral preč.

Vôbec som nechápala čo sa tu práve teraz udialo.
Radšej pôjdem domov a budem rada ak na to do zajtra zabudnem,pretože už mám dosť problémov.

Ďalšia časť.
Tak čo myslíte,bude niečo medzi Jackom a Freyou?A ako ešte ďaleko môže zájsť Harryho chladne správanie?
Ako ďaleko môže zájsť nenávisť dvoch ľudí voči sebe?


Ľadové SrdceWhere stories live. Discover now