Ráno som sa zobudila na sen,ktorý má vystrašil.Ten sen snáď bol moja najhoršia nočná mora.
Snívalo sa mi,že som stretla na ľade Harryho a potom sme sa začali k sebe približovať až sme nakoniec boli pri sebe strašne blízko,až som sa nakoniec prebudila.
Bohvie čo by sa stalo,keby som sa neprebudila a ostala bdieť ďalej.
Tu nočnú moru už v živote zažiť nechcem.
Len pri tej myšlienke,že by sa to stalo v realite mi príde zle.Hneď ako som vstala,hneď čo sa v mojej hlave objavilo bol Jack.Neustále naňho myslím a potom včerajšku ešte viac.Strašne som si to s ním užila a po dni strávenym s ním,som zistila,že je to fakt super chalan ktorého mám strašne rada.
Rada?pomyslelo si moje podvedomie.
Ale no tak,je to len kamoš,pomyslela som si a konečne vstala z postele.
Von bolo sýchravo,ani sa nečudujem,pretože je september,čiže začína jeseň.Dnes tréning nemám našťastie,ale zajtra ho mám znovu,snáď tam Harryho znova nestretnem,pretože takto skončí moja šanca na splnený sen.
Nemôžem vydržať ani jeho prítomnosť,veď on je ten najhorší človek ktorého poznám a určite niekto horší ako on nieje.
Teda až na Lily.Rýchlo som sa dotackala k šatníku,z ktorého som si na seba vytiahla dlhé čierne obtiahnuté nohavice a dlhé čierne oversize tričko.
Vlasy som si zopla do jemného drdola a hneď si šla spraviť rannú hygienu.
Po rannej hygiene nasledovali raňajky,ktoré som si urobila len také rýchle,ktoré som hneď šupla do úst a potom som sa vybrala na autobus.
Dnes je sýchravo,takže naozaj mi neuškodí ísť na tom autobuse.
Väčšinou, keď je teplo tak môžem sa aj prejsť pešo,ale teraz,keď už je chladno tak na tom autobuse pôjdem.Len čo som kráčala na autobusovú zastávku,niekto na mňa zakričal.
Otočila som sa a tam na moje prekvapenie stal Jack.
Tak rád ťa znova vidím povedál a moja tvár bola znova vo farbe červenej.
Aj ja ťa ráda vidím,odvetila som a on sa len poškrabal za uchom.
Počuj,včera som si užil,takže nechcela by si si to zopakovať?navrhol.
Môj úsmev sa vyčaril do žiarivého úsmevu.Samozrejme,že áno,kľudne hocikedy súhlasne som odvetila a on sa len usmial.
Tak super,takže dnes o 17:00 pred kinom,odvrkol a ja som len súhlasne prikývla.
Tak fajn,tak môžem ísť s tebou do školy?spýtal sa a ja som len súhlasne prikývla.
Stále som nedokázala z neho spustiť oči.Vážne v jeho očiach som sa strácala a hľadala som zmysel môjho života a možno som našla ho v jeho očiach.Po ceste na zastávku sme sa o všličom možnom bavili.Vôbec som nečakala,že takto s ním sa budem veľa rozprávať.
Len čo sme prišli na zastávku,obaja sme si sadli a ja som začala vo svojej taške hľadať peňaženku,kde som mala kartičku na autobus.
Čo hľadáš?spýtal sa zvedavo Jack.
Kartičku na autobus,neviem ju sakra nájsť vyhrkla som a stále sa snažila každé miesto v mojej taške pozrieť aby mi nič neuniklo.Ja ti zaplatím,vyhrkol a ja som naňho vďačne sa pozrela.
Ďakujem,ja ti to vrátim odvetila som no on len prikývol.
Nemusíš,nechaj to tak,robím to pretože sme kamaráti a kamarátom rád pomáham odvrkol a mňa pri slove kamarát trochu zamrzelo.
No tak,čo je to somnou.O pár sekúnd už autobus prišiel a tak mi Jack zaplatil lístok a ja som si vďačne šla k nemu sadnúť.
Som vážne radá,že ho mám ako kamaráta.
Vážne som ti vďačná,že si zaplatil za mňa lístok,inak neviem ako by som sa dostala na autobuse odvrkla som potom čo sme si sadli vedľa seba.
To je vážne v pohode,rád som ti pomohol odvrkol a pozrel na mňa.
Zrazu sme si zahľadeli do očí,a myslela som,že sa prepadnem od hanbí,ale neprepadla,pretože ma nádherné oči z ktorých sa strácam.Chvíľu sme si tak ešte hľadeli do očí,než som zmenila tému
Tak,kde si nechal sestru?ona nechcela ísť na autobuse?spýtala som sa a on sa len zamyslel.
Ona príde až neskôr do školy,okrem toho chcela ísť na pešo odvrkol Jack a ja som len chápavo prikývla.Keď nám konečne autobus zastavil pred školou,kde bola aj autobusová zastávka,okamžite sme vystúpili a vstúpili sme hneď do areálu školy.
Snáď dnes nestretnem toho idiota.
Kamo,môžeme sa porozprávať?ozval sa za nami hlas a my sme sa prudko otočili.
Za nami stal Harry.
Bože,nemala som ani naňho myslieť,možno by sa neobjavil.Stále sa baviš s toutou maličkou?spýtal sa a uškrnul sa na mňa.
Harry,drž hubu,my dvaja sa nemáme o čom baviť a okrem toho nenazývaj ju malička,vyprskol Jack nahnevane.
Máš pravdu,ona ešte oľutuje to,že mi včera dala facku,ale teraz ťa potrebujem,chcem sa s tebou o niečom porozprávať odvrkol Harry a potiahol Jacka na kraj.
Jack mi naznačil,že mám ísť už do školy a tak som len súhlasne prikývla a odišla do triedy.
Najprv som si šla vybrať učebnice zo skrinky a potom som šla rovno do triedy,kde som už stretla Lucy ktorá sa o niečom hádala s Lily.
Okamžite som k nim nakráčala a pozrela na Colemanovu chladným pohľadom.O čo tu ide?vyhrkla som a pozrela na obe dievčatá s vážnym výrazom tváre.
Colemanova ťa začala obviňovať,že si flirtovala s jej frajerom Colvinskym prehovorila Lucy a ja som sa obrátila na Colemanovu.
Už som ti predsa povedala,že s ním nič nemám,takže láskavo sa ukľudní a ukľudní aj svojho frajera,pretože sa hraje na veľkého frajera a vlastne ani sa nečudujem,že ťa ťahá za nos,keď sa správaš ako štetka odvrkla som prísne.
Prosím?to máš odkiaľ,že ma ťahá za nás?spýtala sa zvedavo.
To ťa nemusí trápiť,povedal mi to on,keď ma zas nanešťastie včera videl na klzisku a vlastne budem mať s ním spoločne tréningy,bohužiaľ a vravel,že si len namyslená štetka a je s tebou len kvôli sexu odvrkla som a ona sa zatvárila namyslene.
No a,aj ja ho mám len na sex,takže je mi to úplne jedno odvrkla a zrazu mi strelila facku.
Tak toto prehnala.Okamžite som k nej pribehla a vrátila jej to čo mi spôsobila.
Potom som sa obrátila a šla si sadnúť na svoje miesto.
Už som mala pokrk toho,ako sa Colemanova správa.Ďalšia časť na svete.
YOU ARE READING
Ľadové Srdce
RomanceOn vynikajúci hokejista,chladný,drzý a tak trochu arogantný. Ona milá,slušná,naivná a tak trochu drzá,jej sen je stáť sa krasokorčuliarkou. Čo ak sa raz jej to podarí,ale pritom stretne toho chladného, arogantného a drzého?Čo bude robiť potom? Zmení...