Pohľad Freyi.
Celý deň vyučovania som bola myšlienkami niekde inde,pretože som sa nemohla sústrediť na jediné.A to ma byť škola a môj sen.
Lenže zažili ste niekedy pocit,že ste sa s niekým rozišli kvôli tomu,že musel odísť?a po čase strávenom bez neho ste si uvedomili,že začínate naňho zabúdať?Lenže ja neviem či Jack je už minulosť,pretože tak dlho som ho milovala,no je ťažké prijať to,že je už zabudnutý niekde v minulosti,pretože Jack bude mať v mojom srdci vždy zvláštne miesto,ktoré nikto nikdy nenahradí.
No možno na jeho miesto príde raz niekto iný,ale to by musel byť sakra výnimočný človek,ktorého by som milovala viac než Jacka.No možno,že nikto taký už asi nikdy nepríde,pretože Jack bol moja prvá láska a na to sa nedá zabudnúť.
Žiaľ sa to nedá vymazať,ale len sa to dá prekonať.Zrazu zazvonilo na koniec vyučovania,a ja som bez slová zobrala svoje veci a výšla von zo školy.
Bolo mi úplne mizerne,pretože celý čas som myslela iba na Jacka,ktorého som už mala dávno odstrániť z môjho srdca,lenže nedokážem to.
Na to som až príliš láskavá.Len čo som vyšla von zo školy,sadla som si do parku,kde už ma čakal Harry.
Keď som ho uvidela,musela som sa pousmiať,pretože úprimne rada som ho videla šťastného a usmievavého.
Ahoj Freya,pozdravil má a ja som mu venovala len žiarivý úsmev.
Ahoj Harry,odzdravila som ho,a sadla si k nemu na lavičku.
Ani som vôbec nevšimla,ale v ľavej ruke držal gitaru.Mohol by som ti zahrať nejakú pesničku?spýtal sa a ja som sa len súhlasne prikývla,a zrazu začal hrať a spievať.
Bože on má veľmi pekný hlas škoda,že som si to nevšimla skôr,ale popravde som dosť oneskorená,takže sa mi nečudujte.Keď spieval,znova nastalo to prepojenie,lenže teraz som mala pocit,že je všetko iné.
Keď s Harrym spievam,ani len na chvíľu na Jacka nepomyslim,keď som s Harrym cítim sa,ako keby život išiel ďalej a ako keby som v živote nepoznala žiadneho Jacka,lenže pravda je úplne iná.Prečo sa pri Harrymu cítim tak skvelo?
Nemal byť ten pravý pre mňa Jack?
Ale možno to tak byť nemalo,Jack bol len prvá láska,ktorá samozrejme netrvá večne,ale vážne som ho moc milovala.
No nedokážem poprieť to,že ho stále milujem.
V mojom srdci bude mať vždy zvláštne miesto,ale nemôžem do konca života milovať človeka,ktorého som už navždy stratila a ktorého už nikdy neuvidím.
Je to nonsens.Tak,aké to bolo?spýtal sa a ja som sa naňho iba zahľadela,pretože jeho hlas mi vyrazil úplne dych.
Keď spieval sám,tak to bolo úplne niečo iné.
Ako keby sme si rozumeli,keď spieva.
Lenže donedávna v realite sme si nerozumeli, čo som vôbec nechápala,len nerozumiem z akého dôvodu sme sa tak veľmi obaja zmenili.
Možno Lucy má pravdu,že som sa zmenila.
Áno,zmenil som sa,ale nič nemení na tom,čo povedala.
To,že sa mi Harry páči vôbec nieje pravda,prečo by to tak malo byť?Si v poriadku?spýtal sa po chvíli starostlivo Harry,a položil mi ruku na rameno.
Zrazu som sa neovládla a objala ho.
Chvíľu sme tak v objatí sedeli,až kým nás niekto nevyrušil.
Ehm...pardón ak vyruešujem,ale mohla by si mi Freya ukázať ľadový štadión,pretože budem aj ja hrať hokej,ozval sa Thomas,práve keď som sa naňho obratila.Jasné,mohla,odvetila som milo a venovala mu úsmev.
Thomas je celkom fajn chalan,je vážne sympatický,ale je úplne opak Harryho.
Harry je....ani sa teraz neviem vyjadriť,pretože už mu ani nadávať nedokážem z nejakého dôvodu.
Ale všetko má svoj dôvod,takže asi to čo sa teraz deje, sa určite deje z nejakého dôvodu.Harry,nebude ti vadiť,ak mu pôjdem ukázať ľadový štadión?obrátila som sa na Harryho,ktorý len ako keby na Thomasa žiarlil.
Neviem z akého dôvodu,ale kvôli čomu by vlastne žiarlil?
Ach, napádajú ma samé sprostosti.Samozrejme,že nie,len choď,stretnúť sa môžeme niekedy inokedy,odvrkol a odišiel.
Ja som sa len naňho zamyslene pozerala,až kým sa z môjho dohľadu nestratil.Tebe sa páči?zrazu sa spýtal Thomas,keď si všimol môj pohľad,ktorý som vrhala na Harryho.
Preboha,nechápem ako ťa to mohlo napadnúť,ale vieš čo,poďme ukážem ti ten ľadový štadión,odvrkla som a on len prikývol a šiel rovno za mnou.Pohľad Harryho
Bože,ja toho Thomasa neznesiem.
Prečo musí byť tak dotieravý?
Práve nás vyrušil a určite to bolo schválne,pretože omylom to len tak byť nemohlo,lenže Freya to asi nevidí,že nás zbytočne vyrušil.
Bože,ale prečo mi to tak sakra vadí?Veď Thomas nič neurobil,tak prečo mi to vadí?
Že by to bolo tým,že ten dôvod je Freya?zamyslel som sa,no hneď som sa buchol do hlavy,pretože môj mozog už vôbec nefunguje,keď myslí na takéto veci.Ale prečo teda na Freyu neustále myslím?a nemôžem ju dostať z hlavy?
Prečo mi ten chalan furt vadí,aj keď je to len obyčajný chalan?
No niečo mi naňom proste nesedí,ale určite jeden z hlavných dôvodov je to,že sa snaží zbaliť Freyu,ktorá je tak kras....bože na čo to sakra myslím.Toto sa mi ešte v živote nestalo.
Prečo som pripustil Freyi,aby sa ku mne dostala až tak blízko?
Práve odhalí moju slabinu,ktorou je samotná Freya,ale nemôžem dopustiť to, že by si myslela niečo čo iné.
Každopádne jedného dňa to budem vedieť,a je jedno za jak dlho získam všetky odpovede na všetky tieto otázky,ale proste získam ich.Tak čo myslíte,že budú niekedy Freya a Harry spolu?alebo bráni im v tom aj popieranie citov,alebo minulosť?
Stále je Freya zamilovaná do Jacka?
YOU ARE READING
Ľadové Srdce
RomanceOn vynikajúci hokejista,chladný,drzý a tak trochu arogantný. Ona milá,slušná,naivná a tak trochu drzá,jej sen je stáť sa krasokorčuliarkou. Čo ak sa raz jej to podarí,ale pritom stretne toho chladného, arogantného a drzého?Čo bude robiť potom? Zmení...