Pohľad Harryho
Tak,výsledky sú výborné,takže môžeš ísť dnes domov,povedala mi jedna mladá doktorka,ktorá najskôr bola odomňa staršia asi o rok alebo dva.
Vyzerala úplne mlado,takže na mňa dvakrát žmurkla ako keby po mne išla,lenže ja som si to nevšímal,pretože ma totálne hnevala.Okrem toho ak by ma chcela takáto doktorka zbaliť,tak by musela mať oveľa lepšiu postavu,ale okrem toho nesúdim ženy podľa postáv,mne sa páči len jedno dievča a to je Freya,takže ostatné baby majú smolu.
Vyštveral som sa z postele a hneď si to nasmeroval ku skrini,kde som mal oblečenie,ktoré som tu mal aj tak zbytočne,keď po dni ma hneď prepúšťajú.
Bolo to vlastne zbytočne,takže som si to hneď nabalil do cestovnej tašky,a už len čakal na rodičov,pretože mi volali,že po mňa prídu.Čakal som,že príde aj Freya,lenže tá má samozrejme školu,takže to rešpektujem,ale tak snáď sa staví poobede,pretože jej súrne musím niečo povedať.
Popravde v ten deň,keď som ju spoznal,hneď som vedel,že je na nej niečo zvláštne,no nevedel som,proste som ani na to nepomyslel,že by som sa mohol niekedy do nej zamilovať.Do dňa, než som ju spoznal,tak som mal úplne život v keli,pretože mi bolo všetko jedno,bol so mňa sukničkár,bol arogantný sprostý idiot,no ona má zmenila.
Donedávna som si to nechcel pripustiť,lenže ona mi aj tak pobláznila hlavu.Keď som bol pobalený,dostal som od rodičov správu,že ma čakajú už pred nemocnicou,takže som ani sekundu neváhal a šiel hneď za nimi,pretože už som v nemocni nechcel stráviť ani minútu.
Pohľad Freyi.
Celý deň som v škole nedávala pozor,stále som bola myšlienkami niekde inde.Stále som myslela na Harryho,a nevedela som pochopiť ako som sa mohla doňho zamilovať.
Vôbec neviem ako sa to stalo,no aj keď som ho už spoznala vo škôlke,vždy som ho brala ako najlepšieho kamaráta,no keď sme vyrástli všetko sa zmenilo.Začal sa správať arognatne,bol to sukničkár,na nikoho sa neviazal,no počase som pochopila,že je to v skutočnosti len človek,ktorý potrebuje lásku a možno to hovorím asi prvý krát,ale myslím si,že ja som ho zmenila.
Teda aspoň dúfam.No ak ku mne cíti to samé čo ja k nemu,tak je jasné,že som ho zmenila ja,ale ak necíti to samé ku mne tak potom neviem.
Možno len pochopíl,že také správanie k dievčaťu nieje dobre,takže sa začal správať slušne.
No každopádne verím v tú prvú možnosť,pretože úprimne by som s ním teraz chcela byť.Hneď po škole som povedalá Lucy,že zájdem za ňou potom,pretože musím ísť za Harrym,ktorý je už najskôr doma.
Možno ho ešte pár dní v škole neuvidím,ale určite budem chodiť za ním domov každý deň,pretože chcem vidieť jeho nádherný úsmev,jeho nádherné oči proste jeho celého chcem vidieť.
Strašne mi chýba,takže musím s ním stráviť čo najviac času,pretože zachviľu sa to zmení,keďže skoro času nebudem kvôli tréningu mať.Opatrne som zazvonila na jeho dvere a chvíľu som čakala,kým mi niekto otvorí.
Zrazu dvere otvorila milá pani,ktorá sa usmievala ako slniečko.
Dobrý deň,prišla som pozrieť ako je na tom Harry,povedala som a jeho matka sa len pousmiala a pustila ma dovnútraFreya,zvykni si mi už týkať,pretože ťa poznám už veľmi dlho,takže mne týkať môžeš,oznámila Monica.
Dobré Monica,budem vám týkať,odvrkla som a venovala jej úsmev.
Dobré Harry je vo svojej izbe,už na teba čaká,prisvedčila Monica a ja som sa len prikývla a pobrala sa do jeho izby.Dvere mal zavreté,takže som opatrne zaklopala a stlačila kľučku.
Dvere sa opatrne otvorili a na posteli ležal polonahy Harry.
Teda bol len bez trička,alebo tak strašne hot,až som sa musela zachvieť.Och Freya,prepáč nevedel som,že tak skoro prídeš,ale bolo mi horúco,takže som si musel dať dole tričko,povedal a ja som iba prikývla.
Nechaj to tak,nerieš to nič sa nedeje odvrkla som.
Aj tak som ťa videla už bez trička pomyslela som si,no túto poznámku som si teraz dopustiť nemohla,pretože som nevedela či cíti ku mne to isté,a či vôbec je ešte zdravý.Ach bože,na čo to vôbec myslím?
No tak Freya,spamätaj sa!napomenula som sa a tak, som si radšej k nemu na posteľ prisadla a zahľadela sa do jeho nádherných oči.Prišla som ťa pozrieť či si v poriadku,povedala som a on len prikývol.
Ja viem a tak som strašne rád,že si prišla,strašne som šťastný keď si pri mne,povedal a ja som sa začervenala.Inak si strašne zlatá,keď sa červenáš,povedal a ja som sa len pousmiala.
Tak sa nebudem červenať,povedala som a usmiala sa najviac ako som vedela.
To je nádherný úsmev,veď ty vieš dávať samé nádherné úsmevy,vyhrkol a mne sa rozbušilo srdce o sto šesť.Myslím si,že preháňaš,povedala som zahanbene.
Nie,nepreháňam,pretože to na tebe vidím a to je ďalší dôvod prečo som sa tak do teba veľmi zamiloval,povedal po chvíli a po týchto slovách som sa zarazila.
Takže on ku mne cíti to isté?Myslíš to vážne?pozrela som sa naňho tak hlboko až som ho prečítala skoro celého.
Áno,myslím to vážne,Freya Andrewsova milujem ťa,povedal a zrazu konečne spojil naše pery.Tak huraaa,konečne sa to stalo❤️❤️.Čakala som na toto.
Myslíte si,že im tento vzťah výdrží?
BẠN ĐANG ĐỌC
Ľadové Srdce
Lãng mạnOn vynikajúci hokejista,chladný,drzý a tak trochu arogantný. Ona milá,slušná,naivná a tak trochu drzá,jej sen je stáť sa krasokorčuliarkou. Čo ak sa raz jej to podarí,ale pritom stretne toho chladného, arogantného a drzého?Čo bude robiť potom? Zmení...