Pohľad Jacka.
Na druhý deň.
Jack,vstávaj lebo zmeškáš lietadlo!zvolala na mňa mama.
Ja som len lenivo otvoril oči,a hneď vstal z postele,pretože som nechcel zmeskať lietadlo.
Okamžite som sa aj prezliekol a svoj kufor som chytil za kľučku a ťahal som ho rovno dole.
Vážne si si istý,že to chceš všetko opustiť?spýtala sa ma sestra,ktorá má zbadala v chodbe ako som sa upravoval pred zrkadlom.Je to tak najlepšie,odvrkol som bezhlavo a bez rozmýšľania.
Vážne?aj keď už nikdy neuvidíš svoju lásku života?spýtala sa a ja som naňho chladne pozrel.
Lucy,buď taká láskavá a nepripomínaj mi niečo,čo je pre mňa minulosťou,odvrkol som no uvedomíl som si,že Freya ešte pre mňa minulosťou nieje.
Stále naňu myslím,stále ju mám v hlave,ale viem,že to tak byť nemôže.Jack,nechceš sa radšej ešte naraňajkovať,pred tým než odídeš?spýtala sa ma mama,keď k nám podišla.
Hej,zjem niečo,odvrkol som a prešiel som okolo Lucy,ktorá na mňa nechápavo zazeralá.
Akože čo čakala?,že teraz sa budem rozlievať nad tým,že proste som stratil veľmi dôležitého človeka?
Tak to sa sakra mýlila.
No zase má pravdu,stále ma to bolí a nedokážem naňu zabudnúť,pretože som do nej vážne hlboko zamilovaný.Raňajky som okamžite zjedol,len aby som stihol lietadlo.
Práve som si uvedomil,že tajne dúfam,aby na tom letisku bola aj ona,a aby ma ešte do tej osudnej chvíle doprovádzala,no vedel som,že je to len myšlienka,ktorá sa nestane,pretože už včera sme sa rozlúčili a keby aj dnes má mala vidieť,bolo by to pre nás oboch ešte horšie.Kufor som hneď zobral,keď už moja mama bola prichystaná má odviezť na letisko,no ségra pripravená ešte nebola.
No tak,ideme zvolal som naňu,no ona iba smutne na mňa hľadela.
Budeš mi chýbať,povedala a ja som sa iba pousmial.
Veď aj ty mne,ale už musíme ísť,odvrkol som a ona len prikývla a hneď sme vyrazili do auta.
Do zadného kufra,som naložil svoj cestovný kufor a hneď sme mohli aj vyraziť.Keď sme konečne dorazili na letisko,hneď som zobral kufor za kľúčku a ťahal som ho rovno na miesto,kde sme mali odlietať.
Lenže autobus ide až za pár minút,takže budem musieť ešte chvíľu počkať.Zrazu som sa pozrel z okna a uvedomil som si, že toto všetko mi bude chýbať.
Toto je miesto,kde som sa narodil,kde som strávil celé svoje detstvo,aj keď sám som ešte dieťa,ale proste na to nikdy nezabudnem.
Čo sa týka dievčatá ktorého milujem,tak ani naňu nikdy nezabudnem,ale musím zabudnúť na čo som k nej cítil a čo k nej stále cítim.
Na to musím zabudnúť,pretože ma to bude dokonca života neustále prenasledovať.
Ale chcem aby bola šťastná.Čo sa týka toho kretena Harryho,tak neviem vôbec či sa somnou príde vôbec rozlúčiť.
Hej,Jack!zvolal zrazu niekto na mňa a ja som sa prudko otočil.
Stál tam práve ten,na ktorého som myslel.
Bol to Harry.
Ja som sa len pousmial,a on ma hneď prišiel objať.
Budeš mi chýbať kámo,povedal a ja som len prikývol.
Aj keď už sa to medzi zmenilo,tak aj ty mne budeš chýbať povedala som rázne a pozrel naňho.S ňou si sa rozlúčil?spýtal sa zvedavo Harry.
Hej,rozlúčil som sa,odvrkol som a stále mu hľadel do očí.
V jeho očiach som tentokrát videl toho chlapca,s ktorým som sa kamarátil vo škôlke.
Takže som sa nemýlil,keď som si myslel,že stále je v Harrym ten chlapec,ktorým bol môj najlepší kamarát.Viem,že Freyu máš rád, prehovoril som zrazu a on sa na mňa len nechápavo pozrel.
Neviem o čom hovoríš,zamrmlal chladne,ale ja som to iba naňom videl,že klame sám seba.
Možno je to chladný človek,možno je arogantný,ale vidím,že ho Freya začína meniť a to len kvôli tomu,že sa Harry začína zamilovavať.No tak,neklam sám seba,ale keď už jedného dňa budete spolu,tak budem rád,ale hlavne jej neubližuj,úprimne som mu povedal a on len prikývol.
Dobré,tak ja budem musieť ísť,povedal som a pohol sa vpred,pretože už lietadlo práve priletelo.
Tak dobre,budem mi chýbať kámo,a máj sa pekne,odvrkol Harry a ja som mu poprial to isté a naposledy sa pozrel na Harryho a naposledy som uvidel toto miesto,ktoré mi prinieslo toľko spomienok.Ďalšia časť na svete.Táto časť je písaná iba z pohľadu Jacka,aby ste sa aj vy mohli s ním rozlúčiť.
Dokonca aj mne bude chýbať,ale je načase aby Jack z tohto príbehu odišiel,pretože on nebol tou hlavnou postavou o ktorej bol napísaný aj obsah tohto príbehu.
Takže čo myslíte si,že sa teraz bude diať po Jackovom odchode?
Zmení sa medzi Freyou a Harrym niečo?
YOU ARE READING
Ľadové Srdce
RomanceOn vynikajúci hokejista,chladný,drzý a tak trochu arogantný. Ona milá,slušná,naivná a tak trochu drzá,jej sen je stáť sa krasokorčuliarkou. Čo ak sa raz jej to podarí,ale pritom stretne toho chladného, arogantného a drzého?Čo bude robiť potom? Zmení...