18.Kapitola/Očný Kontakt

47 3 1
                                    

Ani som sa nenazdala,a dnes je tu pondelok.
Tak strašne beží ten čas,a hlavne víkendy sú rýchle.

Keďže dnes je pondelok,musím po škole ísť trénovať skúšku spevu s tým idiotom,ale ani stále neviem, akú pesničku z jeho výberu si mám vybrať.
Je to ťažké,pretože žiadna z nich má až tak neláka,ale jedna predsa by sa našla.

Cŕŕŕ.....cŕŕŕ.....zazvonil budík a ja som prudko otvorila oči.
Dnes bola zvláštna noc,snívalo sa mi niečo zvláštne,ale už si ani neviem spomenúť čo.
Stále myslím na to,čo som cez víkend zistila,chudák moja mama,tak veľmi milovala krasokorčuľovanie,až sa jej ten sen skončil.
Len nechápem,prečo mi to mama nikdy nepovedala,aspoň by sme sa hádať nemuseli,ale teraz keď konečne viem,aká je mamina minulosť,tak ju viac chápem prečo mi nechcela dovoliť si ísť za svojím snom.

Lenže ja niesom ona.Možno mne sa to nestane to čo jej,možno práve pri mne to tak nedopadne.
Teda aspoň budem dúfať,ale hlavne dúfam v to,že sa aspoň niekedy dostanem do celoštátnej súťaže.

Slnečné lúče,už mi ožiarovali izbu,takže mi oznamovali,že je čas ísť do školy.
Hneď som sa postavila na svoje nohy,a nasmerovala si to k svojmu šatníku.
Asi polhodinu som rozmýšľala čo si oblečiem,keď nakoniec som si len obyčajné oblečenie vybrala.
Vôbec samú seba nechápem,každé ráno stojím pred šatníkom asi polhodinu,a nakoniec si vyberiem len obyčajné oblečenie,ktoré mi je aj tak úzke,alebo široké,alebo dokonca malé.

Keď som bola konečne oblečená,zobrala som svoju čiernu aktovku, a nasmerovala si to do kuchyne,kde už ma čakala Abby s raňajkami.

Rozhodla som sa,že na raňajkách sa nebudem dnes zbytočne zdržiavať, a radšej pôjdem do školy.
Pred domom ma presne čakala Lucy,presne ako sme sa dohodli.
Ahoj,zvolala na mňa,keď som vyšla z domu von.
Čauko,jak sa máme?položila som jej otázku,a ona na mňa prekvapene pozrela.
Celkom fajn,ale myslím si,že ty máš dnes skvelú náladu,podľa toho čo vidím ,podotkla a ja som sa len pousmiala.
No asi kvôli čomu?uvidím Jacka,vyhrkla som nadšene a Lucy, sa len usmiala.

Vieš,možno vám dvom by to klapalo,ale ty by si sa konečne mala rozhodnúť či chceš,odvrkla Lucy a ja som naňu nechápavo pozrela.
Čo chcem?zamyslela som sa a nechápala jej vetu.

Hej,čo chceš ty,chceš sa sústrediť, len na svoj sen a prídeš tak o šancu byť s človekom ktorého chceš,alebo dáš šancu aj láske?spýtala sa Lucy,a ja som sa len zamyslela.
Ja neviem čo vlastne chcem,som zmätená,pretože by som chcela aj to aj to,ale ak sa rozhodne pre jednu vec,stratím tu druhú,aj keď ani jedna z tých možností nieje vec,ale to čo chcem odvrkla som a sklonila hlavu.

Počuj,ak Jacka miluješ, tak mala by si s ním byť,podotkla Lucy.
Možno máš pravdu,ale neviem či on chce mňa,vyhrkla som a Lucy mi len položila ruku na rameno.
Chce ťa,viem,že ťa chce,ale ty nemaj strach mu to povedať,odvrkla Lucy a ja som sa len zamyslela.
Možno áno,ale ešte niesom pripravená na vzťah,odvrkla som a pozrela sa po okolí,pretože som bolá tak hlboko zamyslená,že som nevedela,kde sa vôbec nachádzam.

No jasné,sme pred školou,takže by sme mali ísť,vyhlásila som,keď som už pred nami zahliadla bránu školy,a tak sme len ju pootvorili a vstúpili do areálu školy.
Ani sme sa pri nikom nezdržiavali,pretože sme sa hneď ponáhľali do triedy,ale stále som rozmýšľala nad tým, čo mi Lucy povedala.

Hej,dávaj bacha!zvolal na mňa ten kreten,keď som vstúpila do školy, a zrazu som sa pošmykla na šúpke od banána,a spadla na zem.
Zrazu som cítila ako polovička školy na mňa hľadí zo smiechom,a Collinsky sa na tým poriadne bavil.

Hneď som sa naštvane postavila zo zeme,a nasmerovala si to k Harrymu.
Keď som bola pri ňom blízko,zrazu sme si tak hlboko zahľadeli do očí,že som chvíľu bola mimo,no potom bez váhania som mu strelila facku.
Tak,dúfam,že si zapamätáš,že si nebudeš zo mňa srandy,povedalá som chladne a ukázala mu prostredník a odišla naštvane do svojej triedy.

Neviem,či prídem dnes na tú skúšku spevu,keď ma ten idiot naštval.
Neviem či sa mi chce s ním spievať.

Ďalšia časť na svete.
Čo podľa vás znamenál ten očný kontakt? Myslíte si,že to bolo len chvíľkové,alebo vďaka tomu niečo medzi nimi dvoma vznikne??

Ľadové SrdceWhere stories live. Discover now