Ráno ma zobudil ten prekliaty budík,čo mi naznačilo,že dnes znova uvidím toho kretena,ktorý mi včera zničil úplne celý deň.Dnes mám tréning s tým kretenom,čo je oveľa horšie ako nejaká štetka zo striptíz baru.
To radšej by som chcela,aby ma zaradili do lgbt,než aby som strácala čas s tým namysleným idiotom.Cŕŕŕ.... cŕŕŕ zabzucal znova budík,a ja som ho už musela vypnúť,pretože som mala pocit,že sa z toho budíka zbláznim.
Lenivo som svojou rukou pohla a stlačila ten vypínač budíka.
Potom som sa lenivo z postele vyštverala a nasmerovala si to do kúpeľne,kde som si spravila rannú hygienu a potom som sa znova vrátila do izby,kde som si na seba obliekla ryfle,tričko a na vrch kožennú bundu.Myslím si,že tento autfit sa pre dnešok hodí.
Potom,keď už som mala z obliekaním koniec,tak som si šla spraviť na tvár makeup a na oči si urobila čierne linky,ktoré tak veľmi zbožňujem.Zrazu som z dola začula zvonček,a tak som si to rýchlo namierila dole,aby som bola rýchlejšia než Abby,lenže bohužiaľ Abby bola tam skôr.
Freya,myslím,že máš návštevu,zvolala na mňa Abby,keď si ma už všimla ako som dokráčala dole.
Prišla som pred vchodve dvere,kde stál Jack s nádhernou kyticou ruží.Ani neviem jak sa to stalo,ale moje dlane sa ocitli na ústach,a z očí mi vytieklo pár sĺz od šťastia.
Bože,ja mám skvelého chalana.Ahoj,pozdravila so ho,keď ku mne podišiel a vtlačil mi bozk na líce.
Ahoj Freya,toto je pre teba,povedál a ja som sa naňho milo usmiala a bolá som vážne radá,že som tohto človeka poznala už od škôlky.Och,bože si zlatý,to si nemusel,ale ďakujem povedalá som a nadšnene ho objala.
Ehm Freya,čo sa to tu deje?položila mi Abby zvedavo otázku.
Abby,toto je môj frajer Jack,a Jack toto je moja pestúnka Abby,predstavila som ich a oni si len podali ruku.Tak Freya,pôjdeme do tej školy?obratil sa na mňa Jack,a ja som len súhlasne prikývla a šla si odniesť rýchlo kyticu ruží do svojej izby.
Tak,a teraz môžeme ísť,zvolala som no predtým,než som naozaj odišla ma Abby zastavila.
Počkaj Freya,ani si nič neraňajkovala,upozornila má Abby.
To nič,kúpim si niečo v bufete,nemaj starsoti povedala som jej,a zamávala jej na odchod.S Jackom sme sa chytili za ruky a kráčali sme rovno do školy.
Keď sme prišli skoro pred areál školy,zastavil nás Harry.
Ale,hrdličky čo tak robíte?zvolal provokatívne a ja som naňho vrhla nahnevaný pohľad.
A ty čo tu zas chceš?spýtala som sa a on sa len zasmial.Prišiel som ti malička oznámiť,že aj po tréningu nám dnes treba skúšať,povedal a ja som naňho nechápavo pozrela.
Na to zabudni,ja s tebou dnes skúšať nebudem,a už ani nikdy nebudem odvrkla som naštvane,a Jack sa na nás ako nechápavo pozeral.Freya,myslím,že by si mi mala povedať čo sa včera stalo,obrátil sa na mňa Jack.
To ti vysvetlím v škole,ale teraz chcem,aby tento idiot odišiel,pretože nemám naňho náladu odvrkla som a stále som hľadela naštvane na Harryho.
Nie neodídem,dokiaľ nebudeš súhlasiť z dnešnou skúškou,odvrkol výhražne.Harry,daj jej pokoj,a nevydieraj ju!upozornil ho Jack a Harry len prekrútil očami.
Jack,ty drž hubu,nepýtal som sa na tvoj názor,zvolal a ja som zrazu pozrela úplne Harrymu do očí,a zrazu som si spomenula na to,že ja vlastne si Harryho tiež pamätám zo škôlky,pretože sme spolu do škôlky aj chodili.Zrazu som nemohla z neho spustiť zrak,pretože som neverila vlastným očiam,koho pred sebou vidím.
Vážne to nieje ten Harry,ktorý býval vo škôlke.Ehm,si Freya v pohode?spýtal sa ma starostlivo Jack.
Hej som,len akurát som si spomenula,že Harryho si pamätám,veď aj somnou chodil do škôlky,zvolala som a Harry sa na mňa nechápavo pozrel.Počkať,to si ty?ta malička,ktorá furt išla po Jackovi?zasmial sa a ja som, len prikývla.
Hej,a som aj ta maličká, ktorá sa s tebou kamarátila, upozornila som ho a Harry sa len uškrnul.
No bohužiaľ,bolo to tak ako bolo,ale už nezmením to,že sme boli kamaráti,ale teraz už niesme tak sa s tým zmier odvrkol a ja som sa neudržala a znova mu strelila facku.Ach,už áno,pamätám si ako si vo škôlke milovala dávať chalanom,ktorí ti ublížili facku,jasné ako som mohol zabudnúť,podpihol a ja som sa naňho chladne uškrnula.
Vieš čo,a ja nechápem ako si sa tak mohol zmeniť,popravde som si nemyslela,že ťa ešte niekedy uvidím,ale očividne som sa zmýlila,ale teraz si ešte väčší kreten,teda teraz si úplne iný človek,takže už je mi to fuk,odvrkla som prudko a on sa len zasmial.Ach,a ty si tak dotieravá,vôbec si sa nezmenila,stále si malička podotkol a ja som len prekrútila oči a obrátila sa na Jacka,ktorý nás nechápavo sledoval.
Viem,je to divne,aj ja si to myslím podotkla som a on len prikývol,a radšej ma chytil za ruku a ťahal ma od Harryho čo najďalej preč.
A urobil dobre.
Inak by som tam pri ňom stratila nervy.Ďakujem,že si ma zachránil,vôbec som si nevedela spomenúť na toho Harryho,ktorého som poznala vo škôlke,odvrkla som a usmiala sa na Jacka.
Ach,to je v pohode,ale už viac sa nad ním netráp,radšej poďme do školy,povedal a ja som iba prikývla a šli rovno do školy.Ak mám byť úprimná,teraz som možno zmenila názor.Možno na tu skúšku spevu pôjdem,ale budem dúfať,že už na mňa nič neskúsi.
Bože,prečo furt musím dúfať,že sa zmenil?
Je niečo na tom,že som ho v škole mala niekedy až príliš rada,teda skôr brala som ho ako dobrého kamaráta,ale teraz sa skôr správa ako idiot,a ja chcem pochopiť čo ho tak veľmi zmenilo.Čo keď Harryho,mám stále rada ako kamaráta?je to ten dôvod,prečo sa snažím pochopiť ako veľmi sa tak zmenil a prečo hodlá mu znova naivne naletieť?
Alebo je to iný dôvod?
No iný dôvod to najskôr nebude,pretože to ani neexistuje,že by bol aj iný dôvod ako tento.Ďalšia časť ❤️.Tak predsa sa Harry a Freya poznajú už od školy,rovnako ako sa Freya pozná s Jackom.
Má Freya stále rada Harryho tak ako v škôlke?ako vlastne mala Freya rada Harryho vo škôlke?Ako kamaráta?
Myslíte si,že Freya bola vo škôlke zamilovaná do oboch?Ak áno,bolo to správne?
YOU ARE READING
Ľadové Srdce
RomanceOn vynikajúci hokejista,chladný,drzý a tak trochu arogantný. Ona milá,slušná,naivná a tak trochu drzá,jej sen je stáť sa krasokorčuliarkou. Čo ak sa raz jej to podarí,ale pritom stretne toho chladného, arogantného a drzého?Čo bude robiť potom? Zmení...